צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

😈

הבלוג הזה נכתב מהבטן
הרוב סיפורים אמיתיים
מתובלים בקמצוץ של דמיון.
האדון שלי אמיתי, ונהנה לקרוא אותי.
אז תהיו נחמדים ואם אתם אוהבים תשאירו תגובה.
אני לא נושכת... (רק אם מבקשים יפה 🙂)
לפני כחצי שנה. יום רביעי, 2 ביולי 2025 בשעה 2:18

יושבת במשרד

מזגן דולק

וחם לי , ורטוב 

ואני משחזרת בראש את ה"דיון" שלנו אתמול.

מיני סשן שקט אצלך במשרד.

ואסור לי להוציא ציוץ

ואסור לי לבכות

ומותר לי רק לנזול לשלולית אחת גדולה וכנועה לרגלייך.

 

אני אוהבת אותך 

אני שלך

אדוני

🧎‍♀️

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י