בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

😈

הבלוג הזה נכתב מהבטן
הרוב סיפורים אמיתיים
מתובלים בקמצוץ של דמיון.
האדון שלי אמיתי, ונהנה לקרוא אותי.
אז תהיו נחמדים ואם אתם אוהבים תשאירו תגובה.
אני לא נושכת... (רק אם מבקשים יפה 🙂)
לפני כחצי שנה. יום חמישי, 24 ביולי 2025 בשעה 4:26

דאאאםםםם

אני כוסית! 

ושיזדיינו כולם. בא לי לעוף על עצמי ומגיע לי.

תודה עלייך שפתחת לי את העיניים (ועוד כמה דברים אבל זה לפוסט אחר)

זהו. אין פואנטה בעצם....

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י