צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

😈

הבלוג הזה נכתב מהבטן
הרוב סיפורים אמיתיים
מתובלים בקמצוץ של דמיון.
האדון שלי אמיתי, ונהנה לקרוא אותי.
אז תהיו נחמדים ואם אתם אוהבים תשאירו תגובה.
אני לא נושכת... (רק אם מבקשים יפה 🙂)
לפני ארבעה חודשים. יום שישי, 30 בינואר 2026 בשעה 11:01

 

" אדוני 

היה לי כיף

אני אוהבת אותך ,

את מה שאתה גורם לי להרגיש.

הגוף שלי נרגע לידך🧎🏽‍♀️"

תודה

אני שלך


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י