ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני חמישה חודשים. יום רביעי, 14 בינואר 2026 בשעה 16:50

לקח לי מלא זמן להודות שאני "נשלטת". 

הקושי בזיהוי לא היה מול שולט כזה או אחר.

הקושי היה מול עצמי.. איך אני... עם כל מי שאני..

"נשלטת!"

אחרי חצי שנה בכלוב שמבינה לפחות ברמה התיאורטית משמעותה של מהי "נשלטת", עדין יש בי קושי. 

מכילה את ה"אדוני", לומדת למלא הנחיות וגם להנות, ואפילו ליקקתי אי אלו כפות רגליים וזו רשימה חלקית רק של הדברים שהיה לי קשה איתם..

אבל הקושי האמיתי...

המקום שבאמת קשה לי להכיל.. 

הוא כמה בנאלית אנוכי

 

הפוסט הזה נרשם במקום לכתוב על אכזבה בגידה והתחזות. כנראה שגם זה יגיע אחרי המלחמה

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י