אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

My Unforgettable Fire

זאת אני, הכי חשוף וגולמי שיש.
קחו את זה כמו שזה.
או שלא.
כך או כך, לא אכפת לי.
***
״אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה, אלא מכוח התמדתה״
לפני כחצי שנה. יום שבת, 6 בדצמבר 2025 בשעה 9:27

מכיוון שעלה לי סופית הסופ״ש הזה,

להלן פירוט בבדידים למובלקיי -

כך זכיתם בתואר הנחשק: 

😈אם טעיתם לחשוב שבגלל שהתמונות בפרופיל שלי הן ארוטיות אפשר להזרים אותי לסקסטינג, או לכתוב לי מה שבא לכם לעשות לי, בלי מסננת.


😈אם בלבלתם את הנימוס, הפתיחות והכנות עליהם אני מקפידה כלפי כמעט כל מי שפונה אלי, עם סממנים לחולשה, כניעה אוטומטית או הצהרת כוונות חיובית כלפיכם ומרוב אגו-טריפ חציתם את הגבול שלי (אני אתהפך עליכם במהירות של טיל מונחה).


😈אם חשבתם שמניפולציות בשקל כמו ׳תזרמי, מה יש לך׳, ׳למה את כבדה?׳ ו׳את לא באמת נשלטת׳ עושות עלי רושם ויגרמו לי לשתף פעולה עם ההצעות הלא סבירות שלכם.

אני אולי חדשה יחסית כאן, אבל חוויתי וראיתי מספיק בחיי בשביל להריח בלשטנים מקילומטר.

😈אם הייתם בטוחים לחשוב שאם היו לנו ׳שיחות נפש׳ עמוקות בהן סיפרתם לי מדוע לא חובקתם מספיק בילדותכם, וחשתם נינוחות לפנות אלי בגסות רוח.

פור דה רקורד, אנחנו לא בסטיז.

אני לעולם לא אשתמש בסודות הללו כנגדכם, אבל אל תפרשו זאת כאינטימיות הדדית. כזו יש לי בחיים האמיתיים עם מתי מעט שזכו בה ביושר.

😈אם זלזלתם בהזדמנות שניתנה לכם, למרות שבהתחלה אמרתי לכם ׳לא׳.

זה קורה מעט מאד פעמים, כי אני יודעת היטב מה מתאים לי ומה בדרך כלל לא עובד. אבל אם ניתנה לכם אחת כזו ולא הערכתם אותה, לא תהיה אחת נוספת. בזבזתם את זמני.


😈אם שיחקתם איתי משחקי אגו של ״חם-קר״ מתוך מחשבה שזה ידליק אותי.

מברוק, השגתם בדיוק את ההיפך. אני ליטרלי אמחוק כל זכר להתכתבויות שלנו ואבליק אתכם בשניה.

😈אם העזתם להתייחס אלי כאילו אני נשלטת שלכם מהשיח הראשוני.

אני מצפה להדדיות מוחלט עד שמוסכם על ידי שנינו שאנחנו בקשר. אם הגענו לשם, השמיים הם הגבול. כל זמן שאתם לא שם, אין לכם שום סיי עלי והגבול הזה הוא חד-משמעי.

איך כיף לגלות שגם פה

דושים לא מתים,

הם רק מובלקים בהמוניהם.

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

 

לפני כחצי שנה. יום שישי, 5 בדצמבר 2025 בשעה 14:03

הסופ״ש נחגג חג הדושים?

למה אף אחד לא מעדכן בבית הזה?!

🤔