אם אתם דופקים לילדה שלי את מסיבת הפרום,
פתחתם חזית אישית איתי!!!
חרא עליכם, גמדים בשמלות…
אם אתם דופקים לילדה שלי את מסיבת הפרום,
פתחתם חזית אישית איתי!!!
חרא עליכם, גמדים בשמלות…
למה לשקר, כוסוחתו?
למה, לעזאזל?!
הרי קראת את האינפו שלי, אפילו ציטטת חלקו בפניה אלי.
באמת שהסברתי שם, בבדידים, מה אני מחפשת.
אז למה לשקר, בנאדם?
באיזה קטע לבוא בכזה נונשלנט שכשאתה מעגל לעצמך את הגיל כלפיי מטה וליטרלי (איי קיד יו נוט), נראה כמו אשך מקומט?
כי אם זה לא לשקר, אז וואלה, יש כאן בעיית מודעות עצמית חריגה.
ואם זה גם לא זה, אז מה חשבת?
שאישיותך המופלאה תפיל אותי לרצפה בתום שני משפטים, ואני אחליט שדווקא אותך אני רוצה מכל הגברים?
כי אז, חבוב, אנחנו כבר מתחילים לדבר על בטחון עצמי מופרז שכל קשר בינו לבין עובדות בשטח הוא בלתי סביר.
כך או כך, רמת הדלולו היא כה מרשימה,
שהנה, זכית ב-15 שניות של תהילה.
מברוק,
הפוסט הזה הוא עליך!
*אני לא רוצה לשמוע את צמד המילים ׳שיטת מצליח׳, קמתי לא בטוב,
דיר בלאק!