ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

געגועים

לא עוד להיות או לא להיות
כשהיא רואה את הדמעות שבעיני
בחיוכה מעניקה לי משמעות
לפני 7 שנים. 7 ביוני 2016 בשעה 12:07

את שרונה פגשתי באתר ונילי לחלוטין. עד שפגשתי אותה, לפני זמן רב, שיחקתי קצת בנשלטות לייט בעיקר עמוק בראש, וסיפרתי לעצמי, כאשר ביליתי עם בת זוג, שאקט כל שהוא או ירידה ארוכה ועמוקה אל נבכי נשיותה של אותה בת זוג, הם המסמלים את היותי נשלט או כנוע.

לא זוכר כבר אם היא קרצה לי או אני לה, אבל התפתחה בנינו שיחה וירטואלית ארוכה שבמהלכה טענתי שאני מבקש לי התפתחות איטית מבחינה מינית עם בת זוג חדשה והגדרנו במשותף ארבעה מפגשים פיזיים זורמים ומהנים לפני שפונים לנושאי סקס.

הסיכום הונח ועברנו לשיחות טלפון ארוכות שנמשכו אל הלילה על דה ועל הא ועל מה.

ואז נפגשנו, אספתי אותה מהבית ונסענו למקום שבזמנו היה חביב עלי, השיחה הייתה ממש תקועה. הזמנתי בנינוחות אוכל ואלכוהול, והיא ישבה שם קצת מנותקת ותקועה.

לאחר זמן לא רב הצעתי שנלך ובתוכי כבר סיכמתי ערב של כישלון.
כשהעלתי את התחושה שלי בדרך למכונית היא הממה אותי כשטענה שהיא נהנת מאוד ומתרגשת מהמפגש.
זה היה הרגע בו כנראה ראיתי אותה, או נכון יותר את תחושותי כלפיה, בפעם הראשונה.

האם היא הייתה יפה, כן, האם היא חתיכה בהחלט, ודי לטעמי, אבל מעבר לכל אלה חשתי כמיהה עזה להיות קרוב אליה, ובשנייה הזו נצמדו והתנשקנו ארוכות.
נכנסנו למכונית אני קצת אבוד ועל אחד מגישרי האיילון עצרנו יצאנו מהמכונית והמשכנו להתגפף עד ששוטר הזיז אותנו משם.

נמשכתי אליה, כן מאוד, אבל יותר ממשיכה עלה בי צורך לכאוב עבורה להיות מתחתיה. כמובן שאותו דיון טלפוני מהעבר תפס נפח בנינו, ולמרות שהמפגשים שלנו להטו, הם הסתיימו ללא סקס אבל עם המון חיבוקים ונישוקים בדרך כלל במכונית, ושם נהגתי בפעם הראשונה להוביל את אצבעותיה אל פיטמותי וללחוש על אוזנה עוד עוד, יותר חזק בבקשה בבקשה, והיא למדה את כאבי, הבינה את כמיהתי ולעיתים למרות הנאתה הרבה מכך וכמיהתי, מנעה ממני את העונג לכאוב עבורה.

לאחר זמן מה ופטמות אדמדמות, ולאחר הופעה משעממת בבר בפלורנטין, הודיעה לי שרונה שזה המפגש החמישי שלנו ואנחנו הולכים אלי...נסענו די בדממה, כל אחד מאיתנו בהתרגשותו ושלי עסקה בטייץ השחור שחבק את ירכיה ואת התעגלות ישבנה ונעלי העקב המסעירות שהקשיחו את שרירי השוקיים.

על הספה בסלון, במשחק המקדים נשקתי אותה בזריזות ופניתי ללעוס את המנה העיקרית אותה שלפתי מהטייץ השחור והדק.
ברגעים הללו קובעו מהויות עיקריות ביחסים שלנו, הראש שלי נמצא בזווית כל שהיא בתווך רגליה, וידיה שלה על ראשי דוחפות ומניעות או על פטמותי מעניקות לי עונג כואב.

נקודת הציון הבאה במפגשים הבלתי נשכחים שלנו הייתה ערב אחד כשתוך כדי סקס( חדירה הפעם) לחשתי לה סמני אותי שרונה סמני אותי, והיא לאחר מספר פעמים חרטה בארבע ציפורניים של ידה השמאלית ארבעה חתכים עמוים וארוכים בגבי שדיממו על ידיה ועוררו שאלות רבות מכל מי שנחשף לגבי גם שנתיים אחרי.

נקודת הציון הבאה הייתה בצהרים אחד קצת לפני פסח בה הגעתי אליה חרמן ביותר ומיד בכניסה ביקשתי לעלות למעלה, היא נענתה, ולאחר שפשטנו את הבגדים אמרה שהיא צריכה להשתין, היא הלכה לשרותים ואני אחריה מתעלם ממחאותיה על הצורך בפרטיות?״, ואני כשזרמתה פסקה שלחתי את לשוני מגובה בראש אל בין רגליה מנקה את קודשיה בלשוני תוך כדי שמחאותיה הופכות לאנחות.

לא ידענו לקרא לזה בשמות, כשהייתי מתעורר בבוקר הייתי תמיד מתנשק ארוכות עם שפתיה התחתונות וישבנה לפני כל פעולה אחרת.
לא ידענו לקרוא לזה BDSM פשוט היינו בטרוף ארוך של אושר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י