לפני חודש. יום ראשון, 10 במאי 2026 בשעה 8:24
אני רוצה לדבר רגע על קשירות, עם דגש על שיבארי.
זה לא שבונדג' באופן כללי זר לי, תמיד עניין וחירמן אותי להשתמש ברצועות ואפילו בעזרי קשירה מאולתרים (אולי היא, בחלק של הצד שלה, תשתף על הפעם שקרעתי ממנה את הגרביונים, ואז השתמשתי בהם כדי לקשור אותה אל ראש המיטה).
ועכשיו חזרה לשיבארי.
זה שיעמם אותי. מאד.
לא התעניינתי במופעי קשירה, לא ריגש אותי לראות את הקושר.ת מעלה את הנקשר.ת אל אוויר העולם.
ושלא תבינו לא נכון, תמיד כיבדתי את האומנות הזו, ואין ספק שזו אומנות.
זה פשוט היה נראה לי איטי, מייגע ומשעמם.
אוחחחח כמה שטעיתי.
כי ברגע שהתנסיתי בזה, עם הדרכה נכונה כמובן, ומן הסתם עם הציוד הנכון, כל כך נכנסתי לזה.
קשירה וריתוק עם חבלים, בטח כשהוא עובר לה בין הרגליים ולוחץ על על הדגדגן, וואלה, יש כאן פאקינג משהו!!!
מחכה לקשור אותה שוב, אולי אצלם את האירוע, מי יודע.