לפני חודש. יום שלישי, 5 במאי 2026 בשעה 4:55
אני רוצה רגע לדבר על נקודת המחלוקת הכי גדולה שקיימת בינינו, ועל פניו נראה שלעולם לא נגיע להסכמות לגביה.
הפגישה הראשונה?
היא תטען שבסך הכל הסכימה שאאסוף אותה, כלומר זה היה טרמפ. זה הכל.
אני אומר - די נו, על מי את עובדת???
בטח ובטח שהלילה בכלל נגמר כשהגוף שלה מרוקן מאנרגיות ונוזלים.
אגב, לספה שלום.
כלומר שלום וביי לספה, כל כך הרבה עבר עליה, הדברים שהיא יכולה לספר.
שוקל להפיק את הסרט "אם הספה הייתה יכולה לדבר" כהתכתבות ישירה ל "אם הקירות היו יכולים לדבר".
טוב רגע, התפזרתי.
חוזר להתחלה.
מתי בכלל הכרנו?
מזמן
ממש מזמן
היא טוענת שלא זכור לה, אני טוען שהיא בלתי בהקשר הזה.
ואז ערב אחד, פרסמתי פוסט, ממקום באמת מתוסכל, כואב, חודשים שהרגשתי תקוע, והכל התפרץ ממני.
אז היא כתבה לי במסנג'ר.
שאלה אם הכל בסדר.
מה פתאום היא כותבת לי במסנג'ר???
נכון שהכרנו, ואפילו מדי פעם שיחת אהלן אהלן כשנפגשים בסיטואציות כאלה ואחרות (ובודדות), ומפה לשם שנינו מצאנו את עצמנו בערב חג מבואסים על עצמנו, על קשיים של החיים, ובגדול רק רצינו אלכוהול (אני מניח).
ואז היא הציעה - יש מסיבה, בוא נלך, שינוי אווירה.
בהתחלה לא ממש רציתי לצאת מהבית, אבל יאללה, שיהיה.
"שאאסוף אותך?" הצעתי בג'נטלמניות אופיינית, ובאופן מפתיע היא הסכימה, מסתבר שאני יחיד סגולה בהקשר הזה.
אוקיי, הגעתי אל הכתובת ששלחה לי, שולח לה הודעה שהגעתי, ואז במראה רואה שהיא כמעט נכנסת אל רכב אחר...
טוב, הלאה, חפרתי כאן.
נכנסה לרכב, החמאתי לה, כי באמת נראתה מדהים וסקסית.
היא טוענת שזו הייתה הנקודה שאני התחלתי איתה.
אני טוען שהיא התחילה איתי ברגע שאמרה לי גם ברכב וגם על הבר כשישבנו ושתינו אלכוהול שאני מטומטם שלא הבנתי רמז, והיינו יכולים להיות באותו רגע בסיטואציה אחרת לגמרי.
ואז בפעם הבאה שבה אמרה לי את זה, עניתי לה שלא מאוחר.
זה היה השלב שבו חטפה את התיק ויצאנו מהמקום בו היינו.
ההמשך היה שהדבקתי אותה לקיר ונישקתי אותה, כי החצופה שאלה אותי אם אני נשלט.
אני???
נראה לך בכלל?????
זה היה השלב שהיא (כנראה) הבינה שהמגה חנון הזה שמולה כנראה יודע לזיין.
המשך הלילה היה סקס מושלם.
הכי טוב שהיה לי.
עד אותו רגע בלבד, כי מאז היה לי סקס טוב יותר, ויותר ויותר.
איתה כמובן.