אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוטב מאוחר...

קצת על החיים
לפני 17 שנים. 25 בדצמבר 2006 בשעה 22:34

כבר יצא לי לקרא במספר בלוגים תלונות של כותבים לגבי העובדה שאנשים אינם מגיבים לפוסטים שהם העלו.
אז ככה:
א. אכן מבאס. זה קצת מזכיר את תקופת התיכון של "מקובלים" ו "לא מקובלים". יש כאן כמה אנשים, שאיך שהבלוג שלהם מופיע ברשימת העידכונים, מיד צצות להן תגובות , חדשות לבקרים (לפעמים גם עשרים וכמה , ויש אף כאלו שיותר). על פניו נראה שקיימת קורלציה בין תוכן הבלוג (עניין, רבותי, עיניין) ואיכותו לבין מספר התגובות. כמו כן יש להתחשב בעובדה שיש באתר זה אנשים רבים שרכשו חוג חברים מקרב הקוראים והנ"ל מחליפים דעות מעל דפי הבלוגים...אולם לעיתים אני מבחינה בשורה בודדת מתנוססת, ולאחריה שובל של תגובות בלתי נלאות. אכן מראות קשים...
ב. לכל המאוכזבים: נא לא להתיאש, תמיד קיים הסיכוי שמישהו יזרוק עצם ויגיב. עם הזמן, יתכן שילמדו להעריך את מה שאתם כותבים ויתחילו להתייחס.
ג. יתכן שהבלוג אינו מעניין, וזו הסיבה שהתגובות מאחרות לבוא...
ד. אתם כותבים בראש ובראשונה עבור עצמכם (האתר הזה הוא על תקן פסיכולוג בתשלום), למרות שתמיד נחמד לקבל גם פידבק.
ה. בתור אחת שבהחלט עונה לקריטריונים של התעלמות הגובלת במוחלטת (להוציא את הסיפור שפירסמתי ואכן זכה לשלל תגובות), אולי כדאי שאסיק את המסקנות הראויות.
עד כאן, תודה סליחה ובבקשה
לילה טוב.

לפני 17 שנים. 25 בדצמבר 2006 בשעה 22:12

לפני 17 שנים. 25 בדצמבר 2006 בשעה 22:11

בן זוגי הויניל הבטיח שיקנה עבורי שוט ברגע שיתקיים תנאי כלשהו (איני יכולה לפרט מהו, ואין הוא תלוי בי).
מחד , זוהי בהחלט התקדמות. מאידך, הסיכוי שאותו תנאי יתקיים הוא נמוך ביותר עבור החודשים הקרובים. לפיכך נראה לי שזו דרכו לנסות ולהראות לי שהוא מתעניינן בפנטזיות שלי, ובאותה נשימה לדחות כל עיסוק בעיניין לפרק זמן בטוח (עבורו).
מה דעתכם? שווה לחכות? (כאילו שאם לא אחכה, אז משהו יזוז...).

לפני 17 שנים. 22 בדצמבר 2006 בשעה 12:08

אני מתגעגעת למראהו האדמדם של ישבן מוצלף. איזה מחזה מלבב: ההכנה, ההתכופפות, הרעד בטרם הסערה, שריקת החגורה, קול ההצלפה, רטט הישבנים, ההאדמה, ההתרפות, ושוב...מנגינה לאוזני.

לפני 17 שנים. 3 בדצמבר 2006 בשעה 0:01

לפני שאני מתנתקת מהאינפוזיה ומתקפלת לישון, אולי מישהו סוף סוף יסביר לי איך זה יכול להיות שדווקא בימים בהם איני נמצאת באתר (רוב ימות השנה...) יש לי יותר צפיות בבלוג, מאשר בימים בהם אני כותבת? בפרט כאשר איני מקוטלגת תחת הכותרת "שולטות" , או כל כותרת אחרת למען האמת, כך שהבלוג שלי לא עולה באופן אוטומטי כשמחפשים קטגוריה מסוימת.
לילה טוב

לפני 17 שנים. 2 בדצמבר 2006 בשעה 22:24

יצאתי לטייל עם הכלבה. הסתובבנו לנו כשברקע קולות הצרצרים, וצינור מים שכנראה דלף. פתאום ראיתי מבין הביניינים לכיוון כר הדשא הפתוח סיגריה ניצתת באפילה.
משהו מאיים , פראי...
לא טרחתי להשאר.
אספתי את כלבתי היקרה, ואת רגלי הקלות ומהרנו לחזור הביתה, אל האור, אל אהובי שישן במיטה...
בא לי היום להתנמנם בכפיות.

לפני 17 שנים. 24 בנובמבר 2006 בשעה 22:51

פנטזיה

"לך לחדר ותפתח את המיגרה השניה מלמטה"
"כן המפקדת".
ניגש בהססנות לחדר, פותח את הארון, אוחז בהתרגשות בידית המיגרה.
מושך לאט, ועם כל סנטימטר נוסף ניגלה לעיניו אוסף צנוע הכולל את הפריטים הבאים: שלוש חגורות עור ברוחב שונה, קיין, צעיף משי, שני זוגות אזיקים, חגורת הצמדה למיתקן.
בינו לבינו תמהה מתי הספיקה להטמין את הפריטים האלו בחדרו. בעוד המחשבות רצות בבמוחו, הוא שומע את קולה בוקע מהאוזניה.
"קח את רצועת ההצמדה ואת החגורה הצרה והצעיף ועלה למרפסת הגג.
"כן המפקדת".
הוא אוחז בפריטים המבוקשים. מזדרז לסגור אחריו את דלת הדירה ורץ במעלה המדריגות. תוך כדי ריצה בהולה הוא נתקל בשכנה מהקומה שמעליו. הרצועה והחגורה נשמטות מידיו. הוא מתנצל, אוסף בחצי חיוך את השלל וממשיך בדרכו.
דלת הכניסה לגג נעולה. הוא מטפס על הסולם ומצליח להשתחל דרך חור המילוט.
"יפה פקוד שלי. יש רק בעיה אחת, איחרת בשלוש שניות".
הוא מסתובב ורואה אותה שם, חיוך מתוק על פניה, לבושה בשימלה פרחונית וג'ינס צמוד.
בידה היא מחזיקה סטופר.
בליבו תהה על כך שלא ציינה בהוראות את פרק הזמן עליו להגיע לגג, אולם מניסיון קודם ידע כי אין טעם להתווכח, צריך פשוט לקבל את רוע הגזירה, ולקוות לטוב.
"אני מצטער המפקדת, לא אחזור על כך שוב".
"האם הענקתי לך רשות לדבר?"
"לא המפקדת".
"מה לדעתך קורה לפקוד לא ממושמע, שאינו עומד בזמנים, ופוצה את פיו כשאינו מתבקש לכך?"
"הוא נענש המפקדת".
"נכון מאוד, אני אתאים את העונש למהות העבירה".
"כן המפקדת".
"תתפשט".
"כן המפקדת".
מניח את הפריטים ,מסיר את בגדיו במהירות ונעמד דום לבחינתה.
"יפה. עכשיו אתה מתרגל עמידה בזמנים. יש לך חמש דקות לעלות ולרדת בחדר המדרגות שבע פעמים. אם לא תעמוד בזמנים, העונש ילך ויחמיר."
"אבל המפקדת, השכנה בדיוק פתחה את הדלת, מה יקרה אם היא עדיין מחוץ לדירה, או שמישהו אחר יגיע?"
"האם אני שומעת התבכיינות?"
"לא המפקדת הוא נמתח לדום"
"שלוש ארבע רוץ! היא לוחצת על הסטופר והוא מזנק כמטורף.
משתחל דרך חור המילוט, מצליח לרדת אל חלל חדר המדריגות, מסתכל כלפי מטה לראות אם יש אורחים לא קרואים בשטח, מוודא שהמדריגות פנויות ומתחיל לרוץ במורד גרם המדריגות. ליבו הולם בפראות. המחשבה שאדם שהוא מכיר יראה אותו במערומיו מעוררת בו התרגשות ופחד. "אולי יצלצלו לפסיכיאטר המחוזי ויבקשו לאשפז אותי" הוא חוכך בינו לבינו תוך שהוא מתחיל להתנשף מהמאמץ הפיזי.
חמש פעמים עברו בשלום. בפעם השישית הוא שומע צעדים בקומת הכניסה. עוצר את ריצתו, מאזין. השכן בודק דואר, מתחיל לעלות בגרם המדריגות. הוא מנסה לנחש עד איזו קומה הנודניק ימשיך להתקדם. מזהה את השכן. "shit, דווקא לקומה השלישית?" השכן העיקש ממשיך לעלות למעלה. "אין איפה להסתתר" . בלית ברירה הוא מתקפל אל פתח המילוט, ממתין לנודניק שיכנס לדירתו. זהו, הדלת נסגרה, הוא קופץ למטה, מסתכל בשעון, עוד ארבעים שניות. אין סיכוי להצליח, אבל את המשימה חייבים להשלים. הוא רץ בטירוף, מדלג כל פעם מעל כמה מדריגות, מסיים את המטלה ומשתחל את הגג.
המפקדת יושבת שם כשהסטופר בידיה.
"לא רק שלא שיפרת זמנים, אלא אף פתחת פער. כל הכבוד פקוד שלי, איחרת באחת עשרה שניות."
"המפקדת, היה שכן בחדר המדריגות, חיכיתי שיכנס הביתה".
"האם אתה מנסה לתרץ כישלון?"
"לא המפקדת" (עובר לדום).
"טוב, אם זה המצב, נאלץ לשפר את הכושר שלך".
"אני נותנת לך הזדמנות נוספת. הפעם תחזור על המשימה שמונה פעמים".
"כן המפקדת".
האצבע לוחצת על הסטופר והוא רץ. מה זה רץ, טס, מרחף. מתאמץ בכל כוחו. מתנשף, מתחיל להאט את הקצב, משלים את המשימה. שוב מאחר.
"אני מתחילה לחשוד שאתה עושה את זה בכוונה".
"לא המפקדת, אני פשוט לא בכושר"/
"O.K." היא ניגשת אליו, בוחנת את בית חזהו החשוף, המתנשף. לוקחת את הצעיף וקושרת סביב עיניו. הוא מרגיש את ריח הבושם המתפשט בנחיריו. היא אוחזת בזין שלו ומובילה אותו אחריה. בלית ברירה נמשך בעקבותיה, עד שמרגיש את ידיו נכפתות בפיסוק אל מוטות קשיחים.
היא מפסקת גם את רגליו וכל רגל נקשרת בתורה באמצעות חבל. הוא תמה האם הכינה כל זאת מראש, או שמא אילתרה באמצעות מוטות הכביסה שממוקמים על הגג. כך או כך, הוא כפות בידיו ורגליו כשהוא עירום , מתנשף ופרוש איברים. הוא חש את ידה של אהובתו על גבו ובטנו כשהיא מכופפת אותו כקדימה. להפתעתו, המתקן זז גם הוא, והוא נותר קשור וכפוף כשישבנו מופנה בשיא הנוחיות כלפיה. חגורת ההצמדה נכררת סביב מותניו ובטנו נצמדה אל קרש קשיח.
"אני מתכוונת להצליף בך חמישים פעם. חשוב שתספור כל הצלפה, כי אחרת נתחיל מחדש. כשאסיים אשאל אותך אם להמשיך לחמישים נוספות. אתה לא חייב להענות, אבל יהיה נחמד לדעת שאתה מוכן לסבול עבורי."
"כן המפקדת" הוא פלט. פחד אוחז בו, מעולם לא הצליפה בו מספר כה רב של פעמים ברצף. הוא ממתין, אבל ההצלפה מתמהמהת. מפליא איך השניות נראות כנצח פתאום. מדוע אינה מתחילה בביצוע העונש?
"המפקדת?"
"כן אהוב שלי".
הוא מתפלא, האם חזרה בה מהחלטתה?
הצלפה מצלצלת נוחתת על עכוזו.
הוא מתפתל בכאב.
"אחת".
הצלפה נוספת , חזקה ממנה נוחתת מיד לאחריה.
"שתיים".
ההצלפות כואבות במיוחד, והקצב מתגבר. הוא מתאמץ שלא לצעוק, נושך את שפתייו בין שריקות החגורה.
"חמישים המפקדת", הוא צועק בכאב.
"יפה פקוד שלי". עמדת בהצלחה במשימה. האם אתה רוצה להמשיך בחמישים נוספות?
הוא נרעד, לוקח נשימה עמוקה, הכאב בישבן חזק מנשוא, לבטח הוא כבר פצוע, ואולי גם מדמם.
לפתע שומע את עצמו פולט "כן המפקדת, כל דבר בשבילך המפקדת".
מכין את עצמו, ממתין בסבלנות.
מרגיש את המפקדת מתירה את ידיו ורגליו, הצעיף ממשיך לכסות את עיניו. מחבקת אותו מאחור ברכות אוספת אותו אליה, מכסה את גופו הערום בשמיכה ולוחשת באוזנו " אני לא צריכה שתוכיח לי שאתה אוהב אותי , אני יודעת את זה אהוב שלי".

לפני 17 שנים. 26 במאי 2006 בשעה 8:43

טוב, אז איך מתחילים? מהתחלה אני מניחה... לוקחת נשימה עמוקה, ומטיסה את החללית בעצמי. קרוב לשנה אני נכנסת לכלוב, קוראת את הסיפורים במגזין, בלוגים, מאמרים, אך לעולם איני מגיבה, לא מתערבת לא מרשה לעצמי לבטא את מה שאני יודעת מילדות - אני כזאת. נו טוב, יגידו הדודות ההמומות, זה קורה במשפחות הכי טובות. מה זאת אומרת " קורה"? מה קורה? האם הנטיות הכמוסות שלי הן פסולות? בעולמנו "הנאור" יאמרו שברור שהן מותרות לכל דורש, אבל ביננו, איזו אמא של חתן מיועד תשמח לגלות שכלתה לעתיד היא שולטת, כי הרי בפועל זה אומר שבנה הוא נשלט...משום מה נדמה לי כי גם בקרב החברים לא יתקבלו תגובות אוהדות במיוחד, מקסימום יתיחסו אל העניין בתור בדיחה, לא יאמינו, ואם יאמינו, לא בטוח שיקבלו. אני מסוג האנשים שאוהבים לשמור את הנושאים האינטימיים לעצמם, איני מנפנפת בהם, וגם אם בעבר שילבתי מוטיבים בדסמים במערכות יחסי, הייתי מאוד דיסקרתית ומעולם לא שיחררתי אינפורמציה לסביבה. אם בן זוגך משתף פעולה בנושא, אז מילא. אך מה עושים כאשר בן הזוג הוא וניל לחלוטין ונטיות ליבי אינן מדברות אליו? לפיכך אני מוצאת עצמי משוטטת יותר ויותר במרחבי הכלוב, מחפשת פורקן לרגשותי. אני אוהבת את בן זוגי, ואיני מתעתדת להיפרד ממנו. אבל הצורך קיים בי ואינו ממומש. איני מעוניינת לממשו עם אדם אחר, ולפיכך אני פונה לקהילה זו, מאחר ואני מאמינה, שאולי מישהו יוכל ליעץ לי מה לעשות בנידון. איך ניתן להבהיר לבחור עד כמה זה חלק ממני, מאישיותי, מהצרכים שלי כאישה. בתיקווה למענה מהיר, שלכם.