חבר הסב פעם את תשומת ליבי לעובדה שכבר 30 שנה פרסומות לאבקת כביסה נראות אותו דבר - זאת החולצה שכיבסנו עם המתחרה וזאת החולצה שקנינו עכש... זאת אומרת, שכיבסנו עם 'פלה פלה פלו פלי'. או הפרסומות החדשות יחסית שקיימות רק 10 שנים - בואי ונכנס אל תוך סיבי הבד ונצפה בקפסולות המעופפות, עצי המנדרינה ושמי המרמלדה.
בוא נשים לרגע בצד את השוביניזם המשתפך, מה שזה בעצם אומר זה שכבר 30 שנה מוכרים לנו את אותו מוצר, אבל מציגים אותו כ'חידוש עם טבליות הנקיון המרענן' ומעלים את המחיר.
זה גרם לי לחשוב על דברים נוספים סביבי- סכיני גילוח שפעם בשנה מתגלה בהן פתאום שיפור אדיר (שמחייב קניית ידית חדשה) ובכלל - קיימות סכיני גינזו למיניהן שאינן מחלידות- אז למה את הסכין גילוח אני מחליף פעם בשבוע?
פעם שליחת הודעת ס.מ.ס הייתה חינם. אנשים אשכרה משתמשים בזה? אין בעייה, נגבה על זה. אנשים ממשיכים להשתמש? נגבה על זה יותר.
ומה עם ערוצי הספורט? במונדיאל הקודם השיקו את ערוץ 5+. הזהרתי אנשים לבל ירכשו כי הציבור לא פראייר אבל החבר'ה בחליפות ובעניבות בטח לא פראיירים.
אז אנשים רכשו ועכשיו כל מה שמעניין (כדורגל. איזה עוד ספורט מעניין יש?) נמצא שם. ויראו אנשי החליפות והעניבות כי טוב וישיקו את ערוצי הפיי פר ויו. והמונדיאל שהיה שודר שם. מעניין מה מחכה לנו בעוד ארבע שנים.
המורה שלי לפיסיקה בתיכון טען שניתן לייצר נורה שלא נשרפת אבל אף אחד לא יעשה את זה. הגיוני.
הוא גם אמר שבזק מקליטה את כל השיחות שלנו ושומרת אותן בארכיונים תת קרקעיים. בזמנו זה נשמע לי מגוחך אבל היום בעידן האם פי 3 והזמינות של שטחי זיכרון ענקיים במחירים שפויים זה כבר לא כל כך מגוחך.
יכולתי לחשוב על עוד מיליון קונספירציות כאלה ואחרות אבל אין לי כוח. אז עד לפעם הבאה - שלא יעבדו עליכם (זאת אומרת, בטוח יעבדו עליכם אז לפחות שימו לב).
נ.ב. אם אפסיק לכתוב בצורה פתאומית כנראה שמישהו מהמוזכרים מעלה קרא אותי והחליט שידעתי יותר מדי...
גם אחרי פרנואידים רודפים לפעמים.
לפני 17 שנים. 5 בדצמבר 2006 בשעה 9:30