לפני 20 שנים. יום ראשון, 29 באוקטובר 2006 בשעה 6:24
איך יודעים שאוהבים ?
איך מרגישים שפוגעים ?
איך לומדים לוותר ?
ומתי לא למהר ?
איך הופכים מאחד לשניים ?
מתי אוחזים ידיים ?
האם לקחת זה להעניק ?
לאחוז בנשמה זה מעיק ?

