בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 15 שנים. 19 בדצמבר 2008 בשעה 15:51

אז אתמול במהלך הלמידה למבחן, הצצתי לצ'אט מדי פעם, וכולם דיברו על המסיבה של אייר. זה נורא עשה לי חשק ללכת גם, אך הדילמה הייתה גדולה. לימודים מוקדם בבוקר, נסיעות הלוך וחזור תל אביבה וצפונה.
בין לבין התכתבתי עם ביגוס, והבנתי שאולי גם הוא יהיה במסיבה ושהקשר עם הנוכחית הולך לאבדון, אז חשבתי לעצמי שיכול להיות נחמד לבלות בחברתו לזכר ימים עברו.
בסופו של דבר נפלה ההחלטה ללכת. התארגנתי, ארזתי כמה בגדים בתיק במידה ואחליט להשאר במרכז וללכת משם בבוקר ללימודים, ולא לחזור בלילה צפונה. בדרך בביצ'מוביל דיברתי עם ביגוס, והצעתי שאעבור דרכו, כי הרבה יותר נחמד ללכת ביחד, הוא נענה להצעה.

חיבוק, קוקטייל הבית, שירים מהאלבום המתהווה, משיכה, וקדימה לדרך.
הגענו למסיבה, בהתחלה היה לי יבש קצת, הרגיש לי מת כזה, את רוב האנשים לא הכרתי. בהמשך הערב, ביגוס חיבר את ידי למתלה ופרק את התסכול שהצטבר על התחת שלי בעזרת השוט, לא הפסקתי לחייך לעצמי, נהנתי מכל שניה.
בהמשך, נקשרתי, נתלתי, נודנדתי, בהחלט חוויה חדשה, הקשירות היו מעולות. בזמן שנקשרתי, ראיתי את ביגוס יושב על הספה, עם האקסית. משהותרו ממני החבלים, ניגשתי אליהם. הוא הורה לי לשבת על ברכיי לרגלייו, וכן עשיתי. הרגשתי סקס באויר, הייתה משיכה בין שלושתינו. האקסית סטרה לי וצבטה את פטמתי, בזמן שביגוס נישק אותה, זה בהחלט היה מחרמן, מאוד השתעשעתי מהסיטואציה כי הרי בעבר, כשהיינו ביחד, הוא השפיל אותי באמצעות דיבורים על הנושא.

יצאנו מהמועדון שלושתנו, לכיוון הבית, האקסית פנתה לביתה ואני המשכתי לביגוס. סידרתי את המיטה, השתעשענו קצת. אחרי 51 ימים נטולי גבר, זה בהחלט הרגיש מעולה, ומכיוון שזה היה עם ביגוס, זה היה מעולה אף יותר.
התגעגעתי אליו, התגעגעתי לקן, למיטה, היה כיף לחוות הכל לזכר ימים עברו.

בבוקר כשהתעוררנו, הלכנו לסיבוב קניות, הוא כתב פוסט על ארועי הליל הקודם שמשך תגובות נזעמות, ליווה אותי לביצ'מוביל ונפרדנו בחיבוק אוהב.

אני אוהבת אותו, אהבתי מהשניה הראשונה, וגם לא אפסיק לאהוב, הוא חשוב לי ואני מעריכה ומעריצה אותו מאוד.
כפי שאמרתי לו בבוקר, כיף לי להנות ממנו ומחברתו ככה, כמו שאנחנו עכשיו, חברים ואוהבים, זה כיף להיות איתו כשאני לא מסתובבת טעונת רגשות כמו פצצה מתקתקת, מוסרטת ומסונוורת. כיף לי להיות אני, מחוייכת, בטוחה בעצמי,עם אגו שמטפס למעלה.
לא הצטערתי לשניה על הלילה איתו, היה לי טוב, היה לו טוב, באמת נהננו מהאהבה והרגש שיש לנו אחד כלפי השניה בלי סרטים מיותרים, פשוט חברים.
היה לי טוב.
לזכר ימים עברו...

שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - אני בעד כל מה שעושה לך טוב }{
לפני 15 שנים
אחותופל - איזה כיף!
נשמע טוב ונכון...
u go girl
לפני 15 שנים
TRUEBITCH - גם אני בעד }{

אגב מנהלת ההתערבות שלי. כמה כבר שמו כסף ועל מי?:)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י