בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חוויות

משהו להזכר בו...
לפני 13 שנים. 23 ביוני 2010 בשעה 17:07

אז היו לי קצת ספקות בהתחלה, כשחזרתי ממנו אחרי הדייט הראשון שלנו. זה לא היה בגללו, הוא קלע בול לטעם שלי, הן חיצונית והן פנימית, זה היה יותר בגללי, לא כל כך ידעתי אם אני באמת רוצה את זה עכשיו, האם לנסות להנות מזה- ממנו, או לא לבלבל את השכל לשנינו ולחתוך.
הספקות התחילו להתפוגג מהר מאוד. מצאתי את עצמי יושבת ומצפה לעוד שיחת טלפון, לעוד SMS, לפגישה הבאה, אם התעכב להתקשר לאחל לי בוקר טוב או היה עסוק וטרם הספיק לאחל לילה טוב- ספרתי שניות.
עם כל יום שעובר, עם כל פגישה וכל שיחת טלפון אני רוצה אותו יותר ויותר. למרות שיוצא לנו להתראות די הרבה ( וזה עוד בתקופה די עמוסה) אני מתגעגעת אליו ומרגישה בחסרונו.

ביום שישי האחרון, החלטתי שבלילה סוף סוף אשאר לישון איתו אחרי שכבר סירבתי למספר הצעות ללינה המשותפת. הערב התחיל בפסטה בולונז שהוא הכין ועוגת בננות שוקולד ואגוזים שאני הכנתי. הוזמנו לאיזה פיקניקון בפארק והחלטנו שאת הנסיעה נעשה על הקטנוע. אני תמיד אהבתי דו גלגליים וכאלה, אבל באותה המידה גם פחדתי מהם. הוא לבש את המעיל, הלביש עלי את סווטשירט המטאליסטים שלו שלא יהיה לי קר בלבוש המינימלי שלי, טיפסתי מאחוריו- ביקשתי שיהיה עדין ( שוב פעם ) ויצאנו לדרך.
כשהאיץ טיפה לראשונה, הלב שלי צנח לתוך החוטיני בזמן שהקיבה תפסה את מקומו. לאט לאט התחלתי להתרגל להרגשה. הוא האיץ עד 120 ( אני עקבתי אחרי השעון, ג'אסט אין קייס ). היה כיף להרגיש את הרוח על גופי, להרגיש בעת העצירה ברמזורים איך היד שלו מלטפת לי את הירך שברובה הייתה חשופה בגלל המיני, לחבק אותו חזק יותר בסיבובים. אני חושבת שמצאתי לי אהבה חדשה ולשם שינוי היא נוסעת על 2 ולא הולכת עליהם.
הספקנו לבקר אחרי זה בפאב, בחזרתנו הביתה, חשבנו לתומנו שנצליח לצפות בסרט. נכנסו למיטה בחדר הממוזג, לקחנו איתנו את הלפ טופ, הוא חיבק אותי צמוד אליו, הפעלנו את הסרט "זומבי לנד", אחרי רבע שעה כבר צללתי. הוא שאל אותי מדי פעם אם אני צופה ואני מתוך נמנום מלמלתי שכן ( הוא לא ראה שאני מנמנמת- הוא הרבה יותר גבוה 😄 ) איפשהו באמצע הסרט שאל אם לעצור ושנלך לישון, אמרתי לו שכן. מסתבר שקשה לישון כשהוא נצמד אלי מאחורה ולוחש לי דברים באוזן.
בשבת בבוקר נסענו לחזרה שלו. הייתי כל כך הפוכה שהיה לי קצת קשה עם רעש התופים והגיטרות באולפן, זה השתנהצ'יק צ'ק ואחרי שעה כבר ישבתי ותופפתי עם הרגל. היה כיף לשמוע את כל החברה ובפרט לצפות בו מנגן.

בשני שוב פעם קבענו, החלטנו שמפאת העייפות שהצטברה אצל שנינו, אנחנו נעשה ערב רגוע מול סרט בבית. סיכמנו על "ספייס בולס" של מל ברוקס. אני מוכרחה לציין שזה הסרט הראשון שהצלחנו לראות מתחילתו ועד סופו בלי עצירות באמצע. מל ברוקס פשוט גאון והסרט- מה אגיד, מצחיק בטירוף.
בסיומו של הסרט, ישבתי מולו על הספה, הייתי מבואסת מההרפס שהחליט לצוץ לו על השפה, הוא החליט שבא לו לראות אותי משפריצה כמו שראה לראשונה בשישי לפני כן. נשענתי אחורה, הוא עבד היטב עם היד, לא רק שהוא ראה, הוא ראה פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם. אני לא זוכרת כמה אורגזמות היו שם כי איבדתי את הספירה אבל הכל היה רטוב מסביב ומזל שהיינו צריכים לעבור לחדר השינה אחרת הרטיבות הייתה מתחילה לחלחל לשכנים בקומה למטה.
הוא הצליח לעשות לי פיסטינג ואחרי שכל היד כבר נכנסה הוא הגמיר אותי באמצעותה כל כך חזק שנאלצתי לחסום את הפה בידי.
לקח לי כמה דקות להתאושש והוא חדר לי לתחת, אני כל כך אוהבת את ההרגשה כשהוא נכנס, מחליק לו פנימה בלי בעיות, בעדינות ולאט לאט הולך ומתעצם לו. הוא זיין את התחת ששייך לו בעודי על הגב, הוא זיין אותו בעודי על הצד, הוא זיין אותו כשאני על 4, גולת הכותרת הייתה כשעליתי לרכב עליו, בזמן שהייתי מעליו והוא חפר בתוך התחת שלי עם הזין שלו, הרגשתי לפתע איך מתקרבת האורגזמה, זה נהיה חזק יותר ויותר עד שהתפוצצתי מעליו, השפרצתי על כולו, על הבטן, על החזה ( מסתבר שגם לפנים זה הגיע), היה צריך לצלם את הפרצוף המופתע שלי באותו הרגע לאור העובדה שזאת הייתה הפעם הראשונה בה גמרתי מזיון אנאלי. תוך כדי צעקתי לו שלא נשארו לי כבר נוזלים בגוף.
שוב פעם כמה דקות התאוששות עד שבסופו של דבר הוא שפך את הנוזל החם שלו עלי ( והיה הרבה ממנו).
היה בהחלט רטוב באותו הלילה, הרבה מיצים ונוזלים נשפכו שם.
כשנכנסנו להתקלח הוא אמר לי לרדת על הברכיים, עשיתי זאת. הסתכלתי בעיניו היפות והרגשתי את הזרם החם נוזל על החזה שלי בזמן שהוא משתין.

היה לי קשה לנסוע ממנו לעבודה ב-6 בבוקר. התחלתי להתגעגע כבר כשנכנסתי לביצ' מוביל בחניה. אז הוא בא בערב לבקר אותי בעבודה :-)))

אוח, זה השבוע השלישי איתו וכבר מצטברות להן חוויות, חלקן ראשוניות ויש עוד כל כך הרבה לצבור. מתי נספיק את הכל??
אני מפוצצת בפרפרים וברגשות, זה עושה לי טוב לעור הפנים.
טוב לי איתו. טוב מאוד אפילו!


http://www.youtube.com/watch?v=LMxTFqPET5I

smigi​(שולט) - מזל טוב,תמיד שווה לנסות...מה אם היית מוותרת מראש?
לפני 13 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - (: איזה יופי זה לקרוא אותך ככה.

ולגבי ההרפס - יש תרופה חדשה - מדבקות COMPEED. שלושה ימים גג, וההרפס נעלם כלא היה. פשוט לעקוב אחרי ההוראות הפשוטות וזהו. נ.ב. שמים אותן בלילה, הן שקופות, ומחזיקות מעמד לפחות עד יום.

שיהיה לכם הרבה הכאהבה גם הלאה.. (:
לפני 13 שנים
תהום - איזה חשק עשיתי לי להשפריץ.

אין על האורגזמות האלו!!!

ווולקאם לאהבה החדשה שרוכבת על שתיים אני כבר שנים מאוהבת בו.
לפני 13 שנים
Toxic Princess - וואו! איזה כיף :)))
לפני 13 שנים
immortal​(נשלטת){MrMiller} - תודה על התגוביות.
}}{{
לפני 13 שנים
Lola​(שולטת){Zap11} - נוספת לאחר כבוד למועדפים שלי :)
לפני 13 שנים
פנטין - קוראת אותך כבר הרבה זמן, כיף לקרוא פוסט כזה שמח ומאוהב (:
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י