סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנטזיות המלוכלכות של ג'י

לפני 16 שנים. 5 בנובמבר 2007 בשעה 10:18

אני מדמיינת אותם עומדים בשורה.. אחד אחד נבחרו בקפידה.. מטר 90,גוף מפותח, שחומים, חלקים, שיער קצוץ, כאילו נמלטו מצילומי תחתונים.
עומדים ומביטים בי מביטה בהם.. מחכים להוראה.. אויש איך שאני אוהבת שהשטחיות הזו משתלטת עליי ואני לא מפסיקה לחייך מההנאה אשר גורמות לי עיניי.. איזה יפים אתם, איזה חתיכים..
אחד ניגש אליי תופס לי תשיער תוך כדי שהוא מוריד אותי על ארבע, איך שאני אוהבת תכוחניות הזו, כשאני מורידה לו תתחתונים אני מגלה כלי נפלא וגדול ויפה ו... טעים.. אני עושה את זה במודעות מלאה שכל השאר עומדים ומסתכלים אפשר להגיד די בפליאה כאשר הם מבינים שמדובר כאן באומנות. הם רוצים גם!!!
עוד אחד ניגש תוך כדי ומלטף לי את הפנים עם הזין שלו,גם לו יש זין מדהים, אני מגניבה לו לק תוך כדי שאני מסתכלת להם בתוך העיניים לראות את מידת ההנאה.. לפתע בה אחד מאחוריי ומושיב אותי על הפרצוף היפיפה שלו.. כמה שזה נעים.
הענינים מתחממים והחתיכים שלי איתי כל כולם, טוב איך אפשר שלא הרי אני סקס אפיל מהלך..
אני כל כך נהנית לראות אותם נהנים ממני והזינים שלהם כל כך יפים שאני לא יודעת את מי לבחור..אני רוצה את כולם.. הם רואים את הטירוף בעיניים שלי וזה עושה להם את זה יותר, עכשיו הם כבר לא שואלים או מהססים, הם יודעים שאני שלהם, אחד נותן לי סטירה בציצי ושורט אותי ופשוט מושך אותי עליו, אני מתיישבת לו על הזין האדיר הזה, תוך כדי יש לי עוד שני זינים מדהימים בפה ואחד שדוחף תלשון שלו עמוק עמוק לתוך התחת שלי.. בשני הידיים שנותרו לי אני פשוט נוגעת בכל מה שאפשר לנצל את כל היופי והשפע הזה כל עוד אפשר.. תוך כדי הגניחות הפראיות שלי, אני כול כולי בזה, מחוברת .כמו שתמיד פינטזתי במקלחת, זה קורה,זה כאן..והנה הוא גומר לי בתוך הגרון.. השפיך שמחלחל לי בגוף מזרים לי אנרגיות.. פתאום כל אחד מושך אותי לכיוון שלו, אני מרגישה בשר וזה עושה לי את זה, הם מאוננים עליי, רבים עליי, אחד מצליח להשתלט ומתחיל לדפוק אותי מאחורה ולמשוך לי תשיער, עוד כמה משפריצים לי על הפרצוף תוך כדי גניחות מטורפות, אני גונחת לא פחות, הלב שלי דופק כל כך חזק שאני בקושי נושמת..

Whip​(שולט) - ....ואז את גומרת? :)

פנטזיה מגרה מאד,
מאחל לך לממש אותה
(מממ....וגם למשש אותה :) )

W
לפני 16 שנים
שקסית - אם מישהו שומע על סט צילומים לתחתונים שיגיד לי..:)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י