סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנטזיות המלוכלכות של ג'י

לפני 15 שנים. 29 באפריל 2009 בשעה 19:15

היא תמיד הייתה ילדה רעה, או לפחות ככה חשבו עליה תמיד, אף פעם לא בחרה לעשות מה שהחברה הכתיבה, אך הייתה בה תמימות ,אי אפשר להגיד שלא עד ליום שהוא שבר לה את הלב ובחר לעזוב אותה בדיוק באותו הרגע שכל העולם שלה קרס עליה כה וכה.
מאותו היום לא באמת נתנה למישהו להתקרב אליה, היו כמה שזכו לתואר "חבר" אל למען האמת חוץ מסקס טוב ונוחיות רבה לא רצתה או ציפתה מהם ליותר מזה..
ככה חילקה את חייה בין זרים שלא החזיקו איתה הרבה מעמד כי היא לא הייתה שם אף פעם, לפעמים הייתה פוגשת אותם באיזה פיק אפ בר זנותי , מביאה אותם הביתה ואחרי שסיימה איתם באמצע הלילה הייתה בועטת אותם החוצה,
לא כי עשו לה את זה בעבר והיא רצתה להחזיר, אלא כי לא יכלה לסבול נשימות של אדם אחר איתה במיטה, לא יכלה שמישהו יגע בה או יחבק אותה לא בהקשר מיני, לפעמים השפילה אותם כי הביצועים שלהם היו לא מספקים ו"בזבזה את זמנה עליהם" ככה היא הייתה אומרת.
הייתה נושא הערצה של כל חברותיה וגם של החברים הבנים שלה, חיה את הרגע, יצאה, בילתה, מלא מחזרים, מלא חברים, אך אני הכרתי אותה.. כשהייתה רואה זוג הולך יד ביד צבט לה.


יום אחד הייתה בבק סטייג' בבארבי עם חברתה הזמרת כשהוא נכנס והתיישב לידה בספה, היא חייכה באדיבות לכיוונו והוא החזיר חיוך וכל אחד המשיך בשיחתו עם האחר, ככה נפגשו רנדומאלית לא מעט פעמים. העריכה את א.א כזמר, כיוצר אך למען האמת חוץ מכמה להיטים שלו לא באמת הקשיבה לו.
אחרי כמה זמן ארזה כמה מזוודות והחליטה שוב לטוס, הפעם לאמריקה, אחד חבריה נתן לה במקרה מתנה שני דיסקים שלו .
שמה, שמה היא גילתה אותו באמריקה, הרגישה שהוא כותב בשבילה, התחברה למילותיו, ללחנים, לטירוף שהוא שידר ולא ידעה זאת מלפני..
שיחזרה במוחה את כל הפעמים שנפגשו במקריות ואכלה את עצמה על כך שלא ידעה אותו לפני..
היה עניין אחד בעייתי שהציק לה, הוא היה נשוי ולא רק נשוי, נשוי לאחת הפקצות שאפשר לתאר,
לא הבינה איך זה יכול להיות שהבחור הגאון, המדהים והעמוק הזה יכול להיות נשוי לאישה כל כך מנותחת, רדודה וטיפשה???

בקיץ האחרון היא באה לארץ ,חוץ מכסף וקריסטל שום דבר טוב לא קרה לה בארה"ב, חברה שלה הוציאה דיסק בכורה והיא הוזמנה להופעה ,היא ידעה שהוא יהיה שם, רק מה שהיא לא ידעה זה שבדיוק באותו היום של ההופעה הידיעה יצאה לעיתונות רשמית, הם מתגרשים!!!
חברתה הזמרת שלא שכחה את כל החרטות ישר התקשרה להודיע לה ואמרה "הנה הנה ההזדמנות שלך הגיעה"...


כשנפגשו בבק סטייג' לפני ההופעה חברה שלה עשתה בניהם הכרות רשמית מה שהוביל להיותם ביחד במשך כל ההופעה..
היא לא הייתה הטיפוס "המעריץ" וכנראה בגלל שפרסומו הלך והתעצם בשנים האחרונות ממש העריך זאת.
אחרי ההופעה הוא יזם להמשיך את הערב לאחד המקומות שהתור בשירותים הוא דבר רגיל והמוסיקה היא כזו שעוצמים את העיניים ואין שום סיבה לפתוח אותן מחדש אלא רק לתת לכל שריר ושריר בגוף להתנועע בקצב שהוא בוחר לעצמו..
התלוו אליהם עוד כמה אנשים מהתעשייה.
אחרי מספיק שעות של ריקודים, קריסטל וויסקי היא מצאה את עצמה אצלו בדירה בצפון הישן.


הם נכנסו לדירה שהייתה חצי נראית כמו אולפן, מלא גיטרות מפוזרות בכל מקום, סט תופים בפינה, שני מחשבים, מגברים וספה של שלוש בצד..
הוא קרא לה לחדר והיא הלכה אחריו, היא לבשה שמלת קולר שחורה שהגיעה לה עד הברך, בלי חזייה, גב חשוף,פשוטה וסקסית..
הוא נעמד מולה, הסתכל לה בתוך העיניים, והביא לה סטירה בפנים..
היא תפסה את הלחי מביטה בו בהלם גמור כשכל האיפור השחור בעיניים מרוח לה, אך היא לא אמרה מילה.
הוא תפס את שתי צדדי השמלה מהחזה, הביט בתוך עיניה וקרע את השמלה מגופה, משאיר אותה עומדת עם זוג שדיים קטנים ,פטמות בולטות, תחתון זעיר,וקעקועים סקסיים.
היא המשיכה להביט בו בהלם גמור, כל הגוף שלה הרגיש זרמים, לא היה לה כל צורך לדבר או להגיב.
הוא לקח כובע קסקט ושם על ראשה , תפס את ידה ,פתח את דלת המרפסת שהייתה בערך מטר מרובע מוגנת בסורגים וקשר אותה עם השמלה לסורג.
זה היה אמצע הלילה אז הרבה אנשים לא היו למטה אבל היו כמה עוברי אורח שזכו לראות מופע.
הוא השאיר אותה שם ככה לכמה דקות והלך להסניף שורה.
היא עמדה שם, רוצה לשאול לאן הלך ,מבחינה במבטים לעברה מלמטה אך לא הוציאה כל הגה.
אחרי כמה זמן הוא חזר, נתן לה להסניף קצת מידו, תפס את התחתון וקרע אותו, פתח את מכנסיו , שלף את זין,ודחף לה אותו לבין הרגליים.
קולות של הנאה יצאו ממנה אך הוא תוך כדי תפס לה את הפה וכמעט חנק אותה,ככה זיין אותה בחוץ על המרפסת כשידו על גרונה לוחש לה "מרגע זה את הרכוש שלי, הזין שלי יחדור לתוכך בכל רגע שארצה,
את לא תעשי שום צעד ללא ידעתי, למכולת לא תלכי מבלי שאני אדע, גם לאמריקה את לא חוזרת, כל עולמך הוא אני, את יודעת למה?? את יודעת??"
היא הנהנה עם הראש "לא"
"בגלל שאת הזונה שלי"
שניהם הבחינו בגבר שעומד ומסתכל מלמטה אך זה לא הפריע להם, א.א המשיך לזיין לה את הכוס ,שחרר את ידו מפיה ונתן לה לגנוח ולצרוח כשהוא מגביר את הקצב ודופק אותה יותר חזק ויותר חזק, שכככככל השכנים ישמעו, עד ששלף את הזין הוריד אותה על ארבע, והשפריץ לה על כל הפנים והגוף.
אחרי זה שחרר אותה, קרא לה לבוא למיטה,חיבק אותה חזק חזק עד שנרדמו.
היא לא הבינה מה קורה לה.
בבוקר כשקמה הוא היה כרוך סביבה, חונק, ניסתה להשתחרר אך הוא לא נתן לה, אחרי כמה ניסיונות להשתחרר מחיבוקו החזק פשוט נשארה שם בזרועותיו בוהה בתקרה, מבולבלת, תוהה לעצמה איך הגיעה למצב הזה, היא ידעה שאם באמת הייתה רוצה לקום וללכת יכלה להיאבק בו בשנתו להשתחרר מכוחו וללכת, אך משהו בה פשוט השאיר אותה שם,שכובה, בשליטתו המלאה.
מסתבר שיש סוג של הקלה כשמחליטים בשבילך, היא נשמה לרווחה.
אחרי כמה זמן כששכבה שם בוהה נרדמה מחדש בזרועותיו, משהו שהיה נדיר בפני עצמו, הנחת הזה להירדם בזרועותיו הוא משהו שלא ידעה איך מרגיש מלפני וההרגשה הייתה ממכרת.

פתחה את עיניה שוב כשידו על שפתיה מאיימות לחנוק והזין שלו בתוכה עמוק, השתנקה כולה,
הפתיעה אותה, וככה בצהריי היום דפק אותה שוב מתוך שינה כשהיא שכובה על הצד ללא כל התראה מוקדמת, בהתחלה הכוס שלה היה יבש אך אותו זה לא עניין, דחף את הזין שלו ,הוא ידע שהיא אוהבת להתעורר בתוך זיון, גם כשישנה האנרגיות המיניות שלה לא הפסיקו להתפזר בחלל החדר, הייתה גונחת מתוך שינה, מלקקת את שפתיה, כל הלילה שלה היה נראה כאילו היא חולמת חלום ארוטי.
שניות בודדות של יובש וכאב שאהבה יותר מכל על הבוקר והכוס שלה נרטב מושך פנימה את הזין האדיר הזה, תוך כדי הרפתה את ידו מפיה והתחילה למצוץ את האצבע שלו, גונחת ומתנשפת כשהחום גוף שלה עולה והיא יחד איתו נהיית דביקה, הוא מרטיב את האצבע שלו ומתחיל לרטוט לה על הדגדגן בדיוק איך שהיא אוהבת ללא שום הכשרה מוקדמת, היא מתחילה להזיז את האגן בקצב שלה,יותר מהר ויותר מהר,
מתנשפת וגונחת יותר חזק ויותר חזק עד ש...... היא גומרת.. היא מאטה לקחת אויר, לנגב את הזיעה אך הוא בדיוק להפך.. נכנס לטירוף, יוצא ממנה, מרים אותה ומצמיד אותה עם הפנים לקיר, תופס את שדיה הלחים ודוחף לה את הזין שוב, הפעם בכל הכוח, היא צורחת, משתנקת והוא מזיין אותה כל כך חזק כמו שבחיים לא זיינו אותה, היא שוב גומרת.... ושוב..וכל גמירה שלה מכניסה אותו לטירוף שלא ידעו שניהם אף פעם עד שהוא משפריץ לתוכה.. מרגיש כאילו נולד מחדש.




























Aציבעוני​(אחר) - חזק!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י