בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשים את הקלפים על השולחן

כנער מופרע התנסתי בלא מעט ריגושים, את בחירת ליבי בחרתי בגלל התמימות, המסירות והאהבה שלה.
לאחר חמש שנות נישואין הרגשתי שאישתי כבתה לי, ששיגרת היום, הילדים והבית-עבודה-בית פשוט דרדרה לנו את חיי הסקס לתהום (או בעצם לניקוז במקלחת..)
הבלוג הזה נכתב בעקבות בלוג שקראתי וגרם לי לעשות שינוי בחיי..
מקווה שהקריאה תהיה מהנה ותגרום למי שנמצא במצב זהה לקום ולעשות מעשה שיציל את מערכת היחסים שלו.
לפני 3 שנים. 22 בספטמבר 2020 בשעה 20:51

בהמשך לפוסט הקודם,

מגיש עוד מאמר די חדש בעניין

 

https://evolvingyourman.com/2020/09/07/locktober-keys-are-sexy/

 

מתורגם לשימושכם..

---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

זכרו גבירותיי, זה כבר כמעט לוקטובר.

הגיע הזמן לנעול את הגבר שלך!

איך משהו פשוט כמו מפתח קטנטן הופך לסקסי? אנו משתמשים במפתחות שונים בכדי להיכנס לביתנו, להפעיל את מכוניתנו ואפילו להשתמש בשירותי תחנת הדלק. כיצד הפכו המפתחות לסמל לאהבה?

מפתח הוא סמל ליחסים מונוגמיים שכן רק מפתח אחד יתאים לנעילה אחת. למרות שבעולם יש מיליוני שילובים של מפתחות ומנעולים, רק מפתח אחד יפתח מנעול אחד. סמל זה לכאורה נכתב בהשראת מנהג עתיק שמקורו בסין בו אוהבים נועלים מנעול וזורקים לנהר את המפתח המסמל את הקביעות של קשר בין שני אנשים.


הנעילה והמפתח מסמלים אמון, קביעות ואהבה בלעדית וקשר רגשי בין שני אנשים. מפתחות עשויים לקבל משמעות נוספת עבורנו אך הם לעולם אינם מוותרים על ייצוגם לקשר מיוחד בין שני אנשים.


אז מה זה לוקטובר?
לוקטובר הוא אירוע שנתי כאשר גבר מוסר את השליטה על המיניות שלו לבת זוגו. באופן כללי, אדם חובש כלוב על איבר מינו כדי למנוע מעצמו את הגישה והעונג המיני במשך כל חודש אוקטובר. לאחר מסירת המפתח, אין לו גישה אליו יותר. חודש, ללא שיחרור, ללא רחמים וללא יוצא מן הכלל.

צניעות גברית אינה דבר חדש והכלובים של ימינו דומים לדגמים שתוכננו עוד בשנות החמישים בסצנת ה- BDSM. מאז אותה תקופה, הכלובים הפכו למיינסטרים יותר אם כי עדיין נחשבים לשוליים בחיים הווניליים.

כלובים מיוצרים כעת בהמונם והם זולים יותר לרכישה מאשר המכשירים המותאמים אישית של פעם. עכשיו אתה יכול לרכוש כלובי פלסטיק, סיליקון ומתכת חמודים שנעים בין 25 $ ל 50 $.

מהם הכללים של לוקטובר?
הכללים יכולים להשתנות מזוג אחד למשנהו, אך בדרך כלל זה פשוט כרוך בלהישאר נעול במשך כל חודש אוקטובר. לחלק מהזוגות יש פרס על נעילה במשך כל החודש ואחרים, עונש על סיום מוקדם. את יכולה להחליט מה מתאים למערכת היחסים הספציפית שלך. אם אתם חדשים בצניעות, אני ממליצה לך להתחיל בקטן.

למה שמישהו יעשה את זה?
חודש לוקטובר נועד להעלות את המודעות ליתרונות הצניעות הגברית. גברים שננעלים לחודש מגלים מסירות ומחויבות לבת הזוג. בנוסף למניעת השפיכה, הכלוב מקשה על הזקפה ולא נוח בגלל האילוצים הפיזיים שלו. זה עוזר לגבר למקד את תשומת ליבו לדברים שאינם ההיבט המיני של היחסים.

אמנם זה נראה כאילו היתרונות מכבידים על בן הזוג הנעול, אבל החבר הנעול מקבל גם הוא שיא אופורי ממצב העוררות המתמיד שהכלוב מעורר. יש גברים שתיארו את זה כהרגשה שבת הזוג שלו אוחזת בגבריות שלו באחיזה רופפת אך מנחמת כל הזמן. המפתח הוא תזכורת מתמדת לתמיכה ולמחויבות שהוא מספק במערכת היחסים. לנעול אותו מהווה תזכורת ומוטיבציה  עבורו להיות האיש שהוא יודע שאת רוצה שהוא יהיה.

האין צניעות לא קינקית?
צניעות התחילה לחלוטין עם עולם ה- BDSM אך עם כניסתם של מכשירים זולים יותר, היא קיבלה במה רחבה יותר. חשוב מכך, אולי זו דרך להכניס קצת עיניין למערכת היחסים שלך בצורה מאוד בטוחה שיכולה להישאר בינך לבין בן הזוג שלך. זה לא צריך להיות מוכרז ואף אחד לא ירגיש בזה, כמו סוד סקסי שאתפ מחזיקים ביניהם. תארי לעצמך שבכל פעם שהוא מסתכל על המפתח שבשרשרת שלך, את יוצרת קשר עין ומשתפת איתו רגע מיוחד

כן. אתה נעול וכן. אני נהנת מכל רגע..

שרשרת עדינה עם מפתח
לאחר שיצאתם למסע הצניעות כזוג, המפתח מקבל משמעות חדשה. עצם מראהו של מפתח, כל מפתח.. יהיה נושא לשיחה מכיוון שהוא יסמל את המחויבות והקשר של מערכת היחסים שלך. השרשרת במיוחד היא דרך נפלאה להחזיק את המפתח במקום בולט ונראה לעין וכם זאת לא נגיש לו בזמן שהוא נעול. באופן מוזר, מספיק קשר עין או התעסקות קלה עם המפתח בכדי לשנות את הטון שלו כמעט בכל שיחה.


חודש שלם?
בעוד שגבר מנוסה יכול להתמודד עם חודש ללא בעיה, חודש עשוי להיות קיצוני עבור טירון. הכוונה היא להימשך זמן רב ככל האפשר ולצמוח יחד כזוג. אם הוא יכול לעבור שלושה ימים, נהדר! שבועיים? נִפלָא. כל החודש? ניצחת!

טיפ: כאשר בן הזוג שלי ואני עוברים תקופת נעילה ממושכת, הוא לפעמים מתחיל להרגיש מדוכא אפילו קצת עצבני והוא נסגר. תצפי לזה, אל תחששי מהנקודת שבירה הזו. תדעי שזה בדיוק הזמן להקניט אותו ולשמור אותו עם רמת הורמונים גבוהה, זה יחזיר אותו לתלם ולמוד כנוע וצייתן.. תמתחי גבולות, תבקשי כל מה שבא לך... הכל!! את תופתעי עד כמה רחוק הוא מסוגל להגיע, גם מחוץ לחדר השינה.. תהני מזה, זה החודש היפה ביותר בשנה.

בהצלחה😉

שימודה - התגעגענו לכתיבה שלך.
ספר מה קורה בינכם.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י