סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סגור.

לפני 9 שנים. 16 באוקטובר 2014 בשעה 16:27

מה פתאום! אני אלרגי. זאת התשובה הקבועה שלי. קשה להתווכח עם אלרגיה. אבל רק בשביל לסגור את הויכוח, אני מוסיף- אלרגי-אטרופין-לוריד-לילה-בחדר-מיון-אמבולנס-דחוף. לפעמים אני מגזים, ואז איזה שומע תמים מתפתה לשאול - רגע, מה קורה לך אם אתה... ואני ממהר להוסיף בשביל להרגיע כמובן- כלום, מתנפחת לי הלשון ואני נחנק למוות. כל הגוף מתנפתח בעצם. אבל הלשון זה מה שמסוכן. כל שנה מגיעים בין 10 ל-15 איש לחדרי מיון בישראל מהרעלת... זה הגט-אוויי שלי. כי מי רוצה להסביר, להתווכח, להתגונן. ככה יותר פשוט. יותר פשוט לא להתווכח. יותר פשוט לשקר. זה לא שאני צריך זמן לבד. את לא מבינה. אני פשוט... אלרגי. 

 

לפני 10 שנים. 12 בדצמבר 2013 בשעה 20:22

הכלבה נרדמה בכלוב. מדהים כמה אנרגיה יש לה. מדהים כמה תשומת לב היא צריכה רק בשביל להגיע למקום הזה, שהיא מקופלת בשקט, נושמת נשימות עמוקות. מדי פעם היא מזיזה את הרגליים. מעניין על מה היא חולמת. היא נאחזה בחגורה שלי, סרבה לשחרר, ונרדמה איתה. 

זמן טוב להדליק ג'וינט ולקבל את סוף השבוע. כשסוף השבוע מגיע, הדאגות מחליקות ממני. משאירות אותי נקי. התרגלתי לדאגות. בלעדיהן, הכל נראה שונה. אני יודע שבשביל משהו משמעותי צריך לעבוד קשה. אבל קשה להרגיש את המשמעות כשתה רק דואג. אני מסתכל עליה ישנה, ושמח שהיא שם. רק שתמשיך לישון, שאני אוכל לשאוף פנימה את השקט הזה, לפני שאני אצטרך לקחת ממנה את החגורה. 

לפני 11 שנים. 5 באפריל 2013 בשעה 14:12

היתה לי תכנית. אם להיות כנים, אז זאת לא היתה תוכנית מאוד מסובכת. התוכנית כללה ארוחת צהרים, סיגר במרפסת, תנומה קלה, יציאה למועדון, ופוסט מסכם מחר בבוקר*. כלומר, פוסט מסכם מחר בצהריים. לא מסובך. פשוט. כזה אני. 

עד עכשיו הכל עבד לפי התוכנית. רק חסר מקום טוב לצאת אליו. 

עידכונים בהמשך. 

 

בינתיים יש מקומות לבורדרליין. עוד עידכונים בהמשך.

 

 

*הפעם אפילו יש קונדומים. 

לפני 11 שנים. 30 במרץ 2013 בשעה 14:15

אם נתחיל מהסוף, מצאתי את עצמי יושב על הספסל בדיוה בלי יכולת לדבר. כשהצלחתי סוף סוף לחזור לנשום, נזכרתי שאולי כדאי להגיד תודה לבחור שבלי לחשוב פעמיים שלף קונדום מהכיס ואיחל לי בהצלחה. 

עבר קצת זמן מאז הפעם האחרונה שיצאתי לדיווה. בעצם, עבר קצת זמן מאז שיצאתי לאיזשהו מועדון. ויקס לא יוצאת לשום מקום בדסמ"י בלעדיי, ככה שעבר קצת זמן גם בשבילה. זה מוזר, כשחושבים על זה שהכרנו במסיבת בדס"מ. זאת האחריות שלי לארגן את הדברים האלה. אני יודע. 

כשאתה צעיר, לצאת למועדון במכונית של אבא (ואחר כך במכונית שלך), זה הדבר. אבל עם הזמן אתה מגלה שמונית מאפשר לך לשתות יותר, לעשן יותר, ומציצות תמיד יותר נעימות כשאתה לא צריך להתרכז בלנהוג חזרה הביתה בלי להעצר. 

מדהים איך הקהל השתנה. זאת אותה הדיווה, אבל אני כמעט שלא מכיר אף אחד*. אולם שלם של אנשים, רוקדים למוזיקה הרגילה, עם אותו עמוד באמצע הרחבה. וזהו. אני בדרך כלל טוב בלזהות מחשופים מוכרים. בעיקר עם רמזים של פיטמות. כל הפיטמות היו חדשות... אולי אני צריך לבוא לפה יותר. 

סיבוב אחד לקלוט את המקום, להזכר בחדרים מאחרונית עם חלונות ההצצה הקטנים. אבל, לפני שמתחילים להתלהב.... שכחתי את הקונדומים בבית. כן, גם זאת האחריות שלי לארגן. בדרך כלל הייתי שולח את ויקס עם משימה להשיג. הפעם פשוט הייתי חרמן מדי בשביל לחכות**. מצאתי את הפינה עם הספסל, הושבתי עליו את ויקס ופתחתי את הריצ'רץ'. לקח לי זמן לאלף אותה למצוץ כמו שצריך. למצוץ היא ידעה עוד קודם. אבל היה צריך לאמן אותה להמשיך לעשות ביד אם היא צריכה לעצור בשביל להקיא. כשהרגשתי מוכן, העמדתי אותה עם הגב אל הקיר, רגל אחת על הספסל וחדרתי בכוח. אני מכיר אותה כבר מספיק זמן בשביל לדעת שבשלב הזה היא כבר תהייה רטובה. ספרתי 3 גברים שבמקרה היו צריכים לעבור לידנו. ושתי נשים. אחת מהן היתה צריכה גם במקרה לחזור חזרה (-:

גמרתי בטרוף, אוחז בשיער של ויקס ונפלתי על הספסל. אין כמו סקס בפומבי בשביל לסגור את הסוף שבוע. 

כן, זאת האחריות שלי לארגן דברים כאלה שוב. 

 

 

*מזל טוב לעגיל'. 

**שוב תודה. 

לפני 11 שנים. 29 במרץ 2013 בשעה 18:58

יוצאים הערב לדיווה. עבר קצת זמן. עדיין לובשים שם שחור?

 

* כן...עדיין לובשים פה שחור.. 

 

**ותודה לגבר אחד שנידב קונדום בעת הצורך... (שכחתי בבית)

לפני 11 שנים. 23 במרץ 2013 בשעה 16:29

מחשבה ראשונה על הבוקר. היה לי אותו ואיבדתי אתו. אומרים שבשלוש השניות הראשונות אחרי שאתה מתעורר, אתה לא זוכר כלום. אבל אתה מרגיש. ועוד איך שאתה מרגיש. שבת בבוקר. מתעורר לערימת פנקייקס במיטה. לוקח את עצמי למקלחת. עושה כלים, לוקח ספר ויוצא לדרך. יוצא לחפש אותו חזרה. 

130 על כביש החוף ומתחיל לרדת גשם. מרחוק אני יכול לראות איך השמש יוצאת. ממהר להגיע לשם, לאור. לא אכפת לי להרטב, אבל מפחד להחליק. מאט קצת ופונה לכיוון הים באיזור חדרה. עוצר להסתכל על הגלים. מנסה לעלות עם האופנוע על גבעה ומתחפר בחול. כשהאופנוע תקוע לחלוטין, אני מכבה את המנוע. עולה על הגבעה ומסתכל על הים. מזכיר לעצמי לנשום. המון אויר נכנס פנימה כשאתה זוכר לנשום. לאויר יש ריח של ים. אבל החופש לא שם. 

בשבועות האחרונים היה לי את זה. היה לי חופש. חופש בראש. תחושה נהדרת של אושר מתוק. הכל היה צלול וברור וחזק. אחר כך איבדתי את זה. זה לא שקרה משהו אחד. משהו שאפשר לשים עליו את האצבע ולהאשים אותו. וזה חבל, כי אני אוהב להאשים דברים. אבל לא, קרו המון דברים קטנים, ובתוך כל הבלאגן, איבדתי אותו. עכשיו, לך תמצא אותו שוב. 

ירדתי חזרה אל האופנוע, דחפתי, משכתי, התנעתי שוב, ואנחנו חזרה על כביש החוף. השמש יוצאת ואני שוב ב 130. אני מזכיר לעצמי לנשום, להרפות את הידים. כמו מנטרה. בלי בושה, בלי אשמה, בלי פחד. שוב ושוב. אבל מנטרות לא עובדות. אתה לא יכול להגיד לעצמך לא להרגיש אשם ולצפות שזה יעבוד. שינוי כזה, בא מעבודה קשה. 

כשאני על האופנוע אני מדמיין את התאונה. לאט לאט או מהר מהר, זה לא משנה. אני יכול לראות אותה. לפעמים היא כואבת, לפעמים היא משחררת. מזכיר לעצמי שאני עושה משהו שאני אוהב. וזה עוזר. זה לקח שנה של עבודה קשה למצוא את חופש הזה. בואו לא נרמה פה על אף אחד. לא באמת חשבתי שהוא ימשיך מעצמו. 

לפעמים אני מקנא בגברים נשלטים. מקנא שמישהו אחר משחרר אותם. מקנא כי נדמה לי שהפתרון הזה כל כך זמין. הושט היד וגע בו. מעניין אם החופש הזה נשאר איתם אחר כך. אם כשמשחררים להם את הידים, הם משפשפים את הישבן הכואב, מחייכים לעצמם, מודים באדיבות לגברת וספק צועדים, ספק צולעים חזרה הביתה, עם חיוך בלב. או שהם כפויי תודה, יורקים את ההשפלה שלהם בדרך החוצה. 

אני עוקף עכשיו מכוניות. זה משהו שהתחיל לקרות רק בזמן האחרון. סוג של ביטחון כזה. מזיז את האופנוע מצד לצד, מעיף מבט לתוך הרכב המתרחק וממשיך קדימה. אם החופש לא כאן, אז אין סיבה להשאר. מאיץ, מהר יותר, מהר יותר לעבר החופש.

אבל החופש חמקמק. לא, הוא לא שם, על הגבעה. והוא גם לא כאן. בבלוג. אבל אני כבר יודע איך הוא מרגיש. ואני כבר יודע שאני יכול למצוא אותו. מתקרב הזמן שאני אצטרך להפרד מהבלוג הזה. להמשיך הלאה. אני מושך את הרגע. קשה להפרד אחרי כך כך הרבה זמן. אבל... החופש קורא לי. 

לפני 11 שנים. 16 במרץ 2013 בשעה 13:38

זה עוד מעט בא. אני כבר יכול להרגיש את זה מבעבע מבפנים. החזה מתרחב, אויר נכנס פנימה, העניניים נעצמות. 

ואז, כשאני פוקח עיניים, אני יודע שזה עוד מעט בא. זה כבר כמעט לא משנה איזה צורה, שם, או לאיזה כיוון זה ייקח אותי. 

מה שחשוב זה התחושה, החופש, ההרפתקאה. סבלנות. זה עוד מעט בא. 

לפני 11 שנים. 6 במרץ 2013 בשעה 18:46
לפני 11 שנים. 3 במרץ 2013 בשעה 19:57

אבנר ישב היום במשרד שלי והודיע לי שיש לו פטיש לנשים בהריון. 'הכל מתעגל' הוא מלמל, ספק לעצמו ספק לי. 'השדיים נהיים ענקיים' אבנר די, אני צריך לעבוד אחר כך. 'אתה לא מבין... ' מבין מבין... זה בסדר. 'הפיטמות נהיות קשות... אני ואשתי עשינו סקס עד יומיים לפני הלידה. אם יש סיבה להביא עוד ילד זה בשביל הסקס...'

אחר כך, בדרך הביתה, חשבתי לעצמי שיש לי פטיש לנשים בוכות. תבכי, זה לא יכאב... הרבה.

לפני 11 שנים. 28 בפברואר 2013 בשעה 19:08

אישה צריכה להיות יפה. בזה אין ספק. אפשר לסלוח לאישה על המון דברים אם היא יפה. ואם זה אומר להתאפר, ולמרוט ולשמור ולמרוח, אז זה הכל למטרה טובה.

 

גבר לעומת זאת... אלוהים יודעת מה גבר צריך להיות. אתה פשוט עושה מה שצריך לעשות כשצריך לעשות את זה ולסמוך על עצמך שיהיה בסדר. 

 

אבל כולם, גם גברים וגם נשים וגם כל מה שבאמצע, צריכים להריח טוב. בן אדם שלא מריח טוב..  נו, הוא פשוט בן אדם מסריח. 

 

ומה לא עושים בשביל להריח טוב? אני אגיד לכם מה לא עושים. לא מספרים את השיערות בבית שחי. זה מגרד פחד מוות.