בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סגור.

לפני 11 שנים. 30 במרץ 2013 בשעה 14:15

אם נתחיל מהסוף, מצאתי את עצמי יושב על הספסל בדיוה בלי יכולת לדבר. כשהצלחתי סוף סוף לחזור לנשום, נזכרתי שאולי כדאי להגיד תודה לבחור שבלי לחשוב פעמיים שלף קונדום מהכיס ואיחל לי בהצלחה. 

עבר קצת זמן מאז הפעם האחרונה שיצאתי לדיווה. בעצם, עבר קצת זמן מאז שיצאתי לאיזשהו מועדון. ויקס לא יוצאת לשום מקום בדסמ"י בלעדיי, ככה שעבר קצת זמן גם בשבילה. זה מוזר, כשחושבים על זה שהכרנו במסיבת בדס"מ. זאת האחריות שלי לארגן את הדברים האלה. אני יודע. 

כשאתה צעיר, לצאת למועדון במכונית של אבא (ואחר כך במכונית שלך), זה הדבר. אבל עם הזמן אתה מגלה שמונית מאפשר לך לשתות יותר, לעשן יותר, ומציצות תמיד יותר נעימות כשאתה לא צריך להתרכז בלנהוג חזרה הביתה בלי להעצר. 

מדהים איך הקהל השתנה. זאת אותה הדיווה, אבל אני כמעט שלא מכיר אף אחד*. אולם שלם של אנשים, רוקדים למוזיקה הרגילה, עם אותו עמוד באמצע הרחבה. וזהו. אני בדרך כלל טוב בלזהות מחשופים מוכרים. בעיקר עם רמזים של פיטמות. כל הפיטמות היו חדשות... אולי אני צריך לבוא לפה יותר. 

סיבוב אחד לקלוט את המקום, להזכר בחדרים מאחרונית עם חלונות ההצצה הקטנים. אבל, לפני שמתחילים להתלהב.... שכחתי את הקונדומים בבית. כן, גם זאת האחריות שלי לארגן. בדרך כלל הייתי שולח את ויקס עם משימה להשיג. הפעם פשוט הייתי חרמן מדי בשביל לחכות**. מצאתי את הפינה עם הספסל, הושבתי עליו את ויקס ופתחתי את הריצ'רץ'. לקח לי זמן לאלף אותה למצוץ כמו שצריך. למצוץ היא ידעה עוד קודם. אבל היה צריך לאמן אותה להמשיך לעשות ביד אם היא צריכה לעצור בשביל להקיא. כשהרגשתי מוכן, העמדתי אותה עם הגב אל הקיר, רגל אחת על הספסל וחדרתי בכוח. אני מכיר אותה כבר מספיק זמן בשביל לדעת שבשלב הזה היא כבר תהייה רטובה. ספרתי 3 גברים שבמקרה היו צריכים לעבור לידנו. ושתי נשים. אחת מהן היתה צריכה גם במקרה לחזור חזרה (-:

גמרתי בטרוף, אוחז בשיער של ויקס ונפלתי על הספסל. אין כמו סקס בפומבי בשביל לסגור את הסוף שבוע. 

כן, זאת האחריות שלי לארגן דברים כאלה שוב. 

 

 

*מזל טוב לעגיל'. 

**שוב תודה. 

Shish​(שולטת) - קבל לייק פלוס. בוא לצ'אט להסברים יותר מפורטים.
לפני 11 שנים
Xaron - תודה וזה. ווי איימ טו פליז
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י