שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חזרתי.

לפני 12 שנים. 9 באוגוסט 2012 בשעה 20:20

אני רצה בין שלוליות ומתיזה לכל עבר מים שמתערבבים עם מי הגשם שלא מפסיקים ליפול,עד כמה שאני אוהבת גשם וחורף בכללי אני תמיד מוצאת את עצמי מקללת בכאלה מצבים...   מגיעה סוף סוף לפתח המלון ומתנערת כמו כלבלב,השיער מתפזר ואני מסדרת את המעיל השחור הארוך שלי שיחזור למצב נורמאלי...השומר בכניסה מחייך אלי מבלי להגיד מילה מעביר את תשומת הלב לתיק השחור הגדול ,בזמן שהוא פותח את התיק הוא שומר על חיוך מנומס,אני לא מורידה את מבטי מהפנים שלו מכדי לא לפספס את התגובה-לא מעיזה למצמץ אפילו,עם חיוך מרושע מחכה....

הפנים שלו עוברות שינוי דראסטי מחייכנות מטופשת להלם וסקרנות ומבוכה...אני סוגרת את התיק ואומרת"נו..לפחות זו לא פצצה נכון?!"..   נכנסת למלון עוברת את פקידת הקבלה עם החיוך המולחם והמזוייף וישר ניגשת למעלית. דופקת בדלת....לאחר כמה שניות,לא יותר, הדלת נפתחת..אני נכנסת לאט ומורידה את הכפפות שלי באותו הזמן מעיפה מבט כולל על החדר המרווח וכבר רואה פוטנציאל יצירתי למה שיתרחש בהמשך. .

"סגור את הדלת"..היצור קצת בשוק..האיחור שלי כבר הצליח לפתח בו להט,פחד וסקרנות...סוגר את הדלת ונועל פעמיים,ווידוא נעילה,אני זורקת את הכפפות שלי על הכסא...מתקרבת צעד אחד לעברו ופותחת את המעיל...העיניים שלו מתרחבות,כפתור אחרי כפתור "על ארבע" מיד נופל ומרים את הראש לעברי,כמעט נוקע את הצוואר,המעיל נפתח ומגלה את המחוך השחור עם תחתונים שחורות גרביוני רשת ומגפי עקב שחורים 17 סנטימטר עד הברך. "תתקרב" רץ על 4 לעברי "אתה יודע שאני אוהבת להתחיל עם כמה צעקות"..מורידה את המעיל ומניחה אותו על הכסא.....נעמדת מאחוריו..מפשקת את הרגליים שלו עם העקב שלי.

רואה את הביצים שלו ומלטפת אותם עם הנעל "נעים?"-"כן המלכה" תופסת את השיער שלו מאחור ומושכת חזק "עד עכשיו הייתי מצפה ממך לדעת איך לפנות אליי" הוא מבולבל ואז לאחר שניה אחת מאוחר מידי נזכר ומתקן את עצמו ל"כן נועה מלכתי" אני כבר עם המגף באוויר לתפוס תנופה טובה וחובטת לו בביצים,הוא משחרר את הצעקה הראשונה שלנו להערב ואני מחייכת בסיפוק. מוציאה מהתיק את השוטדילדו שלי(שוט שנגמר בדילדו שחור ענק)מחזיקה נר ביד השניה,"תראה אותך...יצור עלוב,מושפל,בא לי להקיא עליך..יורקת עליו שופכת שעווה חמה על התחת הלבן שלו ישר אחר כך מצליפה באותו מקום וישר אחר-כך מחדירה ציפורניים לאותו מקום לוחצת ושורטת,לאחר כמה צעקות קלות אני נכנסת למוד הצלפה ולא מפסיקה להכות אותו,הוא סופר,אני רואה את התחת שלו מחליף צבעים מול עיני כל אדמומיות מחרמנת אותי עוד יותר,המילים שלו מתחילות לרעוד "24 נועה מלכתי,25 נועה.."אני מתנשפת ומפסיקה...לוקחת את הנר והוא מתחיל להתכווץ רק מלחשוב על הכאב שתכף יפקוד אותו,ללא חשש מקרבת את הנר כמה שרק אפשר לעור האדום ביותר שלו ושופכת ללא רחמים

...תופסת את השיער שלו ומונעת ממנו לזוז.   לוקחת חומר סיכה ומורחת על הדילדו הענק...מלטפת לו את הראש מחייכת חיוך קטן "ששש" ,נעמדת מאחוריו תופסת לו את השיער אחורה וביד השניה דוחפת את הזין השחור עמוק לתחת הוא מתחיל להיאבק אבל יודע כי אם יסרב אני אחליף חורים ואכניס אותו ישר לפה שלו אחרי הביקור ברקטום ואזרוק אותו אל מחוץ לחדר.

הוא נאבק ומבקש שארחם עליו,כלום,אני מזיינת אותו עם הדילדו והוא צווח כמו ילדה קטנה שחטפה מכה בברך אני מתענגת מכל צווחה,כבר למדתי להכיר את גבולותיו ואני מרגישה כי מילת הבטחון תכף תצוץ..אני מפחיתה את הדחיפות ומשאירה אותו עמוק בפנים...נעמדת ובועטת לו בבטן,הוא נופל על הצד...נעמדת מולו "על הבטן טינופת",קצת קשה לו לתמרן עם השוטדילדו בתחת אבל הוא מסתדר..נעמדת מעליו בפיסוק רגליים. "הרבה זמן חיכיתי לזה"....משחקת עם השוט השני על הפנים שלו "תמיד רק חלמתי בהקיץ על איך תראה בדיוק ככה-כמו עכשיו-יצור עלוב תחתיי תחת השוט שלי"..אני מרימה את השוט לקבל תנופה והוא מעלה את הידיים לעבר הפנים שלו,מנסה להגן,אני קולטת את זה ומחליטה להצליף חזק פי שתיים ממה שרציתי הוא מקבל את ההצלפה הזו בצעקה עזה שאחריה לא נותר לי אלא לעשות את זה שוב..הוא מתחיל להתכווץ,אני מתחילה לשוטט עם המגף לאיזור הזין,מגיעה לביצים ודורכת..אחרי כמה יבבות אני בועטת בשוטדילדו שתקוע לו בתחת והוא מתכווץ שוב,הנאה.

מתיישבת על הכסא מול הטלוויזיה"על 4 ,בוא לפה ותוריד לי את הנעליים"..הוא מיד מופיע מול המגפיים ומוריד אותם לאט ובזהירות לאחר מכן אני מצווה עליו להוריד לי את הגרביוני רשת והתחתונים עם השיניים,כמו מקודם-לאט ובזהירות.."כלב טוב,עכשיו תשים לי את המגפיים על העור החשוף שלי"..אני קמה מוציאה מהתיק ההפתעות את מצבטי הפטמות שלי ורצועה,שמה עליו את הקולר מתיישבת על הכסא ומושכת אותו לכוס שלי ודוחפת את הראש שלו "לעבודה" הוא מתחיל ללקק בתאווה,כולי רטובה עוד מהצרחות וההצלפות ,הוא יודע שאני אוהבת שהוא מלקק הכל,תמיד מתחיל מהנרתיק מכניס לשון ומשחק איתה,מלקק את השפתיים מסביב ומתמקד על הדגדגן אני מתחילה להתענג מהעבודה הטובה שלו,חינכתי אותו היטב,הוא מתחיל לגלות סימני תשישות ורצון פשוט לזיין אותי..אני מתעלמת.."אצבעות אדיוט"הוא מכניס לי שתי אצבעות וממשיך ללקק אני נאנחת.."כלב טוב"...הוא דוחף את האצבעות חזק יותר ומגביר קצב אני מושכת ברצועה שלו חזק שישאר במקום ולא יזוז,הוא מלקק מהר ואחרי כמה דקות אני גומרת בצווחה......הוא מוציא את האצבעות בזהירות ומחכה בציפיה...אני מלטפת לו את הראש מדליקה סיגריה ומעשנת.

אחרי ששימש לי כמאפרה,אני שמה עליו מצבטי פטמות ומוציאה חבל מהתיק...קושרת אותו לכסא וצופה טלוויזיה שרגליי מונחות על הגב שלו. לאחר כשעה אני משתעממת,מתלבשת ויורדת ללובי למחשב לענות לאי-מיילים...חוזרת אחרי כשעה והוא עדיין על 4 קשור לכסא עם המצבטי פטמות שמאדימות לו את האיזור יותר ויותר והשוטדילדו עוד עמוק בתחת....אני מחייכת....מתפשטת לחלוטין ומתקרבת אליו,מוציאה לו את הדילדו בעדינות והוא מודה לי...משחררת אותו מהכסא "על הגב" הוא נשכב ואני קולטת את הזין שלו עומד אני מתיישבת על הבטן שלו ונותנות לו סטירה טובה שמנערת אותו ישר אחר כך עולה על הפנים שלו וחונקת אותו עם הכוס מתחילה לרכב על הפרצוף שלו והוא מנסה לדחוף את הלשון שלו פנימה מידי פעם אני מתרוממת מעט כדי שלא ימות לי ומחזירה אותו ישר לכוס אחרי כמה דקות אני נעמדת , קושרת את הידיים שלו לכסא מעל הראש מפשקת רגליים ומחדירה את הזין שלו לתוכי מתחילה לזיין אותו,לאחר חצי שעה אני משחררת אותו לוקחת את הנר ונשכבת על המיטה "בכל פעם שאתה תתחיל להאט את הקצב או שתרצה לגמור לפניי אתה הולך לקבל גל של שעווה על התחת,זה מובן?!"-"כן מלכתי" אחרי כמה פעמים שהנר החזיר אותו למוטב גמרתי פעם נוספת. ישר אחר כך הרשתי לו לאונן מולי ולגמור בעצמו...ניגשתי אליו ליטפתי אותו "ביום שתרצה לגמור בתוכי יהיה היום שבו תתן לי הלאה במשכורת"..הוא מסתכל עלי ומצחקק "יום ראשון אני אתחיל עם הניירת מלכתי"...אני נשכבת לישון והוא למרגלות המיטה..ישן כמו תינוק. חושבת לעצמי, כמה אנשים מפנטזים על לזיין את הבוס, ואני עשיתי זאת.

 

 

(פנטזיה)

חתול צללים​(לא בעסק){Cypris} - מעניין איך לא עלו על זה במבחני מיון המקדימים או לפחות בגרפולוגיה
לפני 12 שנים
צארית​(שולטת) - כן עולים על זה...בעולם הונילי זה נקרא נחישות, אסרטיביות ומוסר עבודה גבוה. :)
לפני 12 שנים
Aציבעוני​(אחר) - זה נוגד את חוקי עובד מעביד
אותך לעופר עיני יעיוני
לפני 12 שנים
כלבלבבי​(נשלט) - וווואי מחרמן ומעלה בי את חשק הנשלטות אפשרמ
לפני 11 שנים
שווה זהב​(נשלט) - מת להכיר אותך
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י