אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שנים. שנים!!

השחור השחור הזה
לפני שנתיים. 19 בפברואר 2022 בשעה 6:54

אתמול כתבתי כאן שאני הולכת לספייס וכל כך מתרגשת וכו. מחקתי את הפוסט כי הייתה חוויה מזעזעת. אין מילה אחרת.

אתחיל מזה שליין הספייס קיים מעל לעשור וחצי והוא תמיד היווה בעייני חלופה אינטלגנטית בוגרת וסקסית ביחס לליינים אחרים. קהל של אנשים יפים שהמארגנים מכבדים אותו ומפרגנים לו במסיבות מושקעות לפרטי פרטים.

אני יוצאת למסיבות של הספייס שנים. לא מגיעה לכל מסיבה אבל לפחות אחת לשנה. הייתי במקסים בפינגווין ואולי בעוד מועדונים. לפעמים עם פרטנר ולפעמים לבד. תמיד נהנית בטירוף. תמיד מכירה אנשים מהממים ולרוב פעילה בדארק רום, שזה המקום האהוב עליי ביקום.

אתמול הייתי אמורה להגיע עם מישהו שאני בקשר איתו בחודשיים האחרונים. ברגע האחרון הוא התחרט ונשארתי עם כרטיס אחד מיותר. אז יצא שהגעתי לבד במטרה לחגוג את החיים אחרי שנתיים של הפסקה ממסיבות בגלל הקורונה ולעוף על עצמי ועל אחרים כמו שאני רגילה בספייס. אבל אוף. איזה מגעיל היה.

נתחיל מזה שהיה תור ארוך ברחוב קרליבך. עמדנו בקור חבורה של אנשים לבושים בבגדי פטיש. אפשר היה לזרז את הכניסה או לפחות לדאוג לחימום. אחרי בערך חצי שעה קיבלנו תדריך מיליטנטי באמצע רחוב, כאילו היינו חיילים לפני גיוס. אני מבינה את הצורך להעביר את הכללים אבל זאת לא הדרך ובטח שלא המקום.

כשסוף סוף הגיע תורי להיכנס רציתי למכור את הכרטיס הנוסף לבחורה חמודה שעמדה לצדי. זה לא מצא חן בעיני הבחור שעמד בקופה והוא התנפל עליי ואשכרה עשה סצנה ורצה לראות על שם מי הכרטיסים. מביך.

נכנסתי פנימה ולמרות שבתדריך היה דיבור על פינות עישון, המועדון כולו היה מלא בעשן. צפוף צפוף. הדי ג'יי שהוא אחד מהמארגנים החליט לנגן מטאל, רק מטאל. שהיה סבבה לכמה שירים אבל התחיל בשלב מסוים מאוד לעייף.

חיפשתי את הדארק רום. שאלתי את ה DM איפה הוא. הוא לא שמע מה שאלתי ונגע לי בפנים כדי שאתקרב אליו. מבחינתי זה חציית גבול. אבל שחררתי. הוא שאל אם אני מתכוונת למבוך ואמר שהוא ייפתח רק ב 1:30. נו טוב.

פתחתי לרגע את הטלפון לראות מה השעה (היה 1:10) ומיד קיבלתי טפיחה על הכתף ונזיפה מ DM אחר. כאילו לפחות עשיתי לייב לסטורי מהמועדון.

שתיתי עוד דרינק וחיכיתי שהמבוך ייפתח למרות שלא הייתה שום אווירה סקסית והליבידו שלי הלך ודעך. בסוף הוא נפתח וכשרציתי להיכנס מישהו ביקש ממני שניכנס ביחד כי גברים לא יכולים להיכנס לבד. הסכמתי. אותו DM שנגע לי קודם בפנים איים עליי שאנחנו נכנסים בתנאי שאנחנו יוצאים ביחד מהמבוך. הסכמתי שוב.

אוף המבוך. וואי היה כל כך מביך. ספסלים של בית ספר תחומים בסדינים לבנים. ומדרגה בין כל שלב במבוך. ממש סולמות וחבלים. היה חשוך מדי וכמעט נפלתי פעמיים. היו כמה זוגות שהזדיינו ואפילו הזמינו אותי להצטרף אבל זה כבר ממש לא עניין אותי.

יצאתי תוך שתי דקות וברחתי מה DM שכמובן כעס נורא כי יצאתי לבד. זה השלב שהחלטתי לפרוש. חיכיתי עוד קצת ביציאה מהמועדון וחשבתי כמה החיים עלובים.

לפני שנתיים. 12 בפברואר 2022 בשעה 19:17

כנראה שעברתי התקף פאניקה בשבוע שעבר ואני מודה למקום הזה שעזר לי לפרוק ולהתפרק.

זה לא קרה לי המון המון זמן. ראיתי רק שחור בלי שום גוון אחד בהיר וזה היה מפחיד נורא.

עדיין לא במיטבי אבל משתדלת להיות בתנועה לעשות הרבה הליכות בים ובעיקר להיות סלחנית כלפי עצמי.

תודה לכל מי שקרא❤

לפני שנתיים. 5 בפברואר 2022 בשעה 13:52

בגיל צעיר מאוד חוויתי פגיעה מינית מתמשכת משכן מבוגר שגר בבניין שלנו. במשך שנים הוא נגע בי חשף בפני את הזין שלו ועשה בי כרצונו. ההורים שלי שלחו אותי אליו כדי שיהיה להם שקט ממני והיינו רק שנינו, ילדה בת 9 ופדופיל בבית ריק. זכרתי הבזקים ומקטעים ובעיקר רגשות מעורבים של אשמה בושה וגאווה.

בשלב מסוים השכן ואשתו עברו דירה. בגיל 12 היה מפגש מחודש אחרי תקופה ארוכה. נסענו לבקר אותם בבית החדש. אמא שלי הייתה בחוץ דיברה כנראה עם אשתו ואני והוא בחדר אחר. אני זוכרת כל תנועה ומגע וזה חוזר אלי עד היום. האופן הכל כך טבעי שהוא שלח ידיים נגע בי בכל הגוף דחף את הלשון שלו. הבנתי בדיוק מה קורה אבל הייתי חסרת יכולת התנגדות ועל כך אני מלקה את עצמי עד היום.

מאז התחלתי במסע אינטנסיבי של הרס עצמי שיש מצב שנמשך עד היום, בצורה יותר מתונה. בגיל 13 איבדתי את עצמי לגמרי והפכתי לזונה של בית ספר. זימנו את ההורים שלי לשיחה. היועצת הציעה שאני ואמא שלי נשב בבית קפה ונדבר לבד בשקט. אמא שלי אמרה לי לסגור את הסיפור מאחורי ולשכוח ממנו. מאז לא דיברנו על זה או על שום דבר משמעותי אחר.

לפני שנה פתחתי בפניה את הסיפור והיא אמרה שהיא מצטערת. סלחתי לה. אתמול שוב העלתי את זה ולא היה לה מושג על מה אני מדברת. האטימות שלה הורגת אותי. אני מרגישה עכשיו גם את הפגיעה וגם את הבגידה שלה בכל הגוף. החרא צף וחונק אותי. כל החיים נלחמתי בכל הכוח שלא להיות קורבן להיות חזקה הכי חזקה. עכשיו אני מרגישה שוב כמו ילדה שאף אחד לא מגן עליה.

תודה לכל מי שקורא אני מקווה שהשיתוף ישחרר אותי אפילו רק לקצת. 

לפני שנתיים. 5 בפברואר 2022 בשעה 12:15

אני מנסה לברר עם עצמי מה כל כך נורא. למה אני מרגישה כל כך חרא. באמת שהעמדתי פנים עד עכשיו שהכל סבבה. ופתאום הסדק הזה שוב נפרץ והמוגלה עולה מתוכי מתפשטת וחונקת אותי. אני על סף התמוטטות אולי אני חווה אותה עכשיו. חשבתי שיעברו כמה שעות ואני אחזור לעצמי אבל אני לא יכולה לשקר יותר. הכל חסר משמעות וריק מתוכן.

לפני שנתיים. 5 בפברואר 2022 בשעה 7:54

ובכלל עם כל ההתייפיפות ברשתות החברתיות כולם קוראים ומצפים שאשתתף במשחק של איזה מגניב לי והכל נפלא. אין כבר מקום לכתוב את האמת ולהודות שאני מרגישה חרא ולבד כל כך פאקינג לבד רע לי. 

לפני שנתיים. 4 בפברואר 2022 בשעה 20:52

אני לא מספיקה לענות לכולם. תודה לכל מי שעצר שנייה לקרוא וחשב עליי אפילו לרגע. אפילו רק להיי. הלוואי שיכולתי לענות לכל אחד ואחת ולתת חיבוק או סטירה. מה שבא לכם. מרגישה קצת יותר טוב. 

לפני שנתיים. 4 בפברואר 2022 בשעה 20:12

פעם היה לי כאן בלוג מושקע ויפה. עכשיו אני מדברת. ככה קראו לו. שיתפתי כאן חוויות ופנטזיות מיניות. היו תגובות יפות ומרגשות. הכרתי מלא סוטים מופלאים וסוטות מופלאות אף יותר. לא כתבתי כאן המון המון זמן. התנתקתי מהקהילה אבל אף פעם לא מהקטע. פעם נשלטת פעם שולטת גם וגם. פלואידית. ככה אני מגדירה את עצמי. חזרתי הערב כי בא לי למות. אל דאגה. אני לא אתאבד. חייבת להעסיק את עצמי בשחור השחור הזה. למרוח את עצמי בזפת עד שהפצעים ייסתמו. ויהיה קצת שקט. אם יש כאן חבר.ה אשמח להודעה. אני מיכל פעם הייתי מלכת הכלום.