לפני 15 שנים. 12 ביוני 2009 בשעה 9:04
צפיה מהירה בבלוג שלי מגלה שהכי הרבה תגובות היו לפרסום בדבר דילמת עוגת הגבינה מול הבלינצ'ס.
לא דומים וסאביות, לא יחסי שליטה, לא פעולות איבה וטרור וירטואלי.
פרסום פשוט של דילמה קולינרית הביא הכי הרבה תגובות.
המסקנה הברורה
א. כלובי צריך להפוך את הכלוב לאתר בנושא בישול - יביא יותר רייטינג וכסף.
ב. צריך להתחיל לערבב סשנים עם אוכל - יביא יותר הענות ומשתתפים.
ג. כל פרסום שלישי בבלוג צריך לכלול מתכון או סקירת מסעדות כדי להביא קוראים.
ד. כל מסיבת קהילה צריכה להכיל שף אורח ופינת בישול - ישלש את כמות המגיעים למסיבה.
ואני אומר ישונה שם אתר הכלוב לאתר "פותחים שולחן"
תראו איך הקהילה תיגדל פי ארבע בין לילה.