בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Not a Nice Guy

מקום לניסויים קליניים פולשניים בחיות פרוותיות חסרות ישע...
לפני 16 שנים. יום שני, 5 ביולי 2010 בשעה 19:47

תהרגו אותי אני לא מבין למה פתחו את הסינמה סיטי בראשון לציון.

עם כמות הסרטים שאנשים חיים בהם פה בכלוב

היו צריכים לפתוח את הסינמה סיטי פה באתר...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י