בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים מהמצודה

לפני חודש. 27 באפריל 2024 בשעה 12:02

לאחר שסיימה לבלוע את שאריות המנה הראשונה של היום, הם עלו יחד לחדר המדידות, בו נבדקו ונרשמו כל בוקר מימדי גופה בקפדנות. 

התהליך היה פסיבי לחלוטין מבחינתה, ומה שנדרש ממנה היה בעיקר סבלנות, כשהיא שרועה ערומה על מתקן המדידות, שהיה מורכב ממוטות מתכת עם ריפוד סמלי בלבד.

הוא שקל ומדד בקפידה כל שד בנפרד, והיא שמחה כל בוקר לגלות שמימדי החזה שלה, שהיו ענקיים עוד בכניסה למצודה, רק הולכים וגדלים, וזאת למרות שירדה במשקל. 

היא לא היתה בטוחה כיצד הדבר אפשרי. ועם זאת, נראה שהאיש לא הופתע מכך כלל וכלל. האם יתכן שהתופעה קשורה לתזונה היחודית הנהוגה במצודה? תהיה הסיבה אשר תהיה, שירה ראתה בתופעה הזו הפתעה משמחת ומרגשת במיוחד.

לאחר ארוחת הבוקר, הוא לקח אותה החוצה לבריכה, כשהיא עדיין ערומה. 

״צריך לנקות את הבריכה ואת החצר. זה יותר חשוב מאשר ספורט, וזה מה שתעשי בשלוש השעות הקרובות״.

היא הנהנה בצייתנות, ומיד ניגשה למלאכה. הלוואי שהוא ישאר איתה בחוץ כשהיא עובדת, היא קיוותה בליבה.

ואכן, לשמחתה, הוא בחר לבלות את השעות הבאות על כסא נוח ליד הבריכה, כשהוא קורא ספר, שותה בירה אחר בירה, ומדי פעם מעיף אליה מבט.

זאת היתה הפעם הראשונה בה היא קיבלה את המשימה הזו, אבל הוא לא היה צריך להסביר לה שום דבר. ללא מילים, היא הבינה בדיוק מה לעשות, והאיש היא מאוד מרוצה מכך. הוא התבונן בה כשהיא מקרצפת את הרצפה סביב הבריכה כשהיא על ארבע, ערומה, שדיה העצומים מחככים את המרצפות בתיאום עם תנועות ידיה. המחזה הזה גרם לזין שלו להתרומם כמו טיל, והוא התחיל לחוש שוב את הדגדוג המוכר באשכיו. בקרוב מאוד נתחיל לזיין אותה סוף סוף. אבל לפני כן יש עוד כמה פריטים בודדים להשלמת תהליך החינוך שלה. 

הוא גזר על עצמו להתאפק, ופתח פחית בירה נוספת מהדלי הקפוא שהיה לצידו.


כעבור כשעה וחצי היא סיימה לקרצף את הרצפה, ופנתה לנקות את החצר שסביב הבריכה. האדמה והצמחיה דקרו את גופה, שכבר היה מכוסה בזיעה, והיא חשבה שאולי עדיף שתתלבש בשביל החלק הזה של המשימה.

״אפשר לעלות לחדר ללבוש משהו?״ היא פנתה אל האיש.

״אין צורך בכך. את יכולה להמשיך ככה, ניקית יפה את הרצפה”.

היא חזרה בצייתנות לגינה, מבינה שלא באמת היתה צריכה לעצור את העבודה בשביל עניין לא חשוב.

אחרי כשעה, היא סיימה לנקות גם את הגינה, וניגשה בלי מילים לאדון. הוא עשה סיבוב קצר במקום, כשהיא לידו, והיה מרוצה מכל מה שראה.

״כל הכבוד שירה. הכל נראה נהדר. אפשר לעבור מיד למנה השניה של היום״.

כשהם עדיין ליד הבריכה, תחת השמש הקופחת, היא התיישבה על ברכיה. היא הרגישה מעט מיובשת. כנראה לא הקפידה לשתות מספיק, בפעם הבאה היא תקפיד על זה יותר. מאושרת משביעות רצונו המלאה מהמלאכה שביצעה, היא כבר היתה להוטה להזנה, ולא התחשק לה לדחות את זה כדי ללכת לשתות.

היא הורידה בעדינות את מכנסיו ותחתוניו, והשחילה במיומנות את הזין, שהיה כבר קשה כמו פלדה, עמוק לתוך גרונה.

כעבור כשתי דקות בלבד, כאשר הוא חש שהיא כבר מוכנה לכך, הוא ליטף בעדינות את צווארה. 

זה היה הסימן לכך שהיא צריכה לקחת נשימה ארוכה ולדחוף את גרונה עד למקסימום האפשרי. מוזר, היא תהתה בליבה. עברו רק שתי דקות, ומעולם הוא לא גמר בתוכה כל כך מהר.

לאחר שמילאה את הריאות באוויר, היא דחפה את הזין עד הסוף, ממש לתוך קיבתה. היא זכרה היטב את הפשלה בבוקר, והפעם הקפידה לא להסיר את עיניה מעיני האדון אפילו לשניה אחת. 

הוא אחז את ראשה בשתי ידיו בחוזקה, מקבע אותו למקום, מקפיד גם הוא לא להזיז את מבטו ממבטה.

כעבור כמה שניות, היא התחילה לחוש את קיבתה מתמלאת בזרם קבוע, חזק מהרגיל. לאחר בערך עשר  שניות של תחושת בלבול, היא הבינה פתאום מה קורה. באופן אינסטינקטיבי, היא ניסתה למשוך את ראשה לאחור, אבל לא הצליחה לזוז אפילו מילימטר. 

כשעיניה כמעט קרועות לרווחה, נעוצות עמוק בעיני האיש, היא המתינה קרוב לשתי דקות עד שסיים לרוקן את שלפוחית השתן שלו, שכבר איימה להתפוצץ, לתוך קיבתה הריקה והמיובשת. היא היתה בטוחה שהיא עומדת להתעלף.

כשסיים, הוא שחרר את האחיזה בראשה, והוציא את הזין החוצה.

שירה היתה המומה. מופתעת לחלוטין ממה שקרה, היא המשיכה לשבת באותו המקום על הרצפה, לא יודעת מה לחשוב. היא הרגישה מושפלת, מבולבלת, ומופתעת, וקיבתה המלאה בשתן צרבה מהתכולה החומצית.

היא לא ידעה כיצד להמשיך מכאן. דבר כזה מעולם לא קרה לה, ורגשות מסויימים של טינה כלפי האיש זחלו לאיטם לתוך ליבה. 

מנסיונה כשבועיים עם האיש, הבינה מיד שלפניה שתי אפשרויות: או לעצור את הכל ולעזוב את המצודה, הוא להשלים עם כך שכעת זה ככל הנראה יהיה הסטנדרט, פחות או יותר.

הוא נהנה לצפות בה מופתעת, מושפלת, אובדת עיצות. לאחר כדקה הוא ליטף בעדינות את גרונה. באופן אוטומטי, היא הכניסה מיד שוב את הזין לפיה, והתחילה לרוקן לתוך פיה את שאריות השתן. כדי לסייע לה, הוא המשיך שוב ושוב ללטף את אותו המקום בגרונה, כשכל ליטוף מגדיל את העוצמה והמהירות בהן שאבה את שאריות הנוזל לתוך פיה. 

לאחר שסיימה למצוץ את הטיפות האחרונות, הוא שיחרר את פיה וגרונה מאיברו, ונתן לה כמה דקות להתאושש. כשהרגיש שהיא נחה מספיק, הוא ליטף שוב את צווארה, והיא מיד החדירה שוב את הזין, שנותר קשה כל הזמן, לתוך גרונה. היא מצצה באופן נמרץ מהרגיל, שתי ידיה מעסות את אשכיו, ומבטה הכועס, מבולבל, אך כבר צייתני שוב, נעול על מבטו.

תחושת חוסר האונים שלה, בשילוב עם הצייתנות שהפגינה, גרמו לו להיות חרמן יותר מהרגיל, ולפלוט כעבור דקות בודדות כמות עצומה בגודלה של זרע לתוך קיבתה, שנאנקה כל העת מתחושת החומצה. 

״מעכשיו זה הולך להיות קבוע?״ היא שאלה אותו, כאשר סיים למלא בשנית את קיבתה, שכבר היתה גדושה בנוזלי גופו.

״כמעט קבוע״.

באופן שהפתיע אותה לחלוטין, היא לא היתה בטוחה אם לשמוח על התשובה. 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י