לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצד המיסתורי האפל שלי....

סיפורי זימה ושליטה
מלאכית כשרוצה ,שטנית כשצריכה....
תחליט לאיזה צד אתה נטמע...
לפני 17 שנים. 25 בספטמבר 2007 בשעה 6:06

פותחת את הכרטיס שלך,יושבת מול המסך,תופסת את הבטן חזק,לפחות 10 דקות שאני צוחקת,לפי הכתוב,כל נשות העולם אמורות להיות,דוגמניות צמרת,וכל מי שלא עומדת בסטנדרט הגבוהה שלך.היא כביכול שמנה או מכוערת,או זונה במקרה הטוב של המילה.
אני מביטה בתמונה שלך,מסקרנת מאוד,עטור מסכה שחורה,כובע זורו,וגוף שרירי ומחוטב.
אני כרגיל סקרנית שכמוני,אוהבת להכניע חוצפנים,מורדים,וכל אלא שחושבים שהיקום שייך להם.והכי אני אוהבת להוכיח,שמה שאתה חושב,יכול לבוא לך בהפוכה.
"תשתחררי "אתה מצווה עלי",שבי לך בנוחות,אני הולך לנתח אותך",כאילו שלא מספיק שיש לי מנתחים כל יום,ואני מחייכת,הלוואי הייתי מבינה את עצמי,איך אתה תוכל להבין אותי,?וממישהו שנשמע אגואיסט מצוי,ממש לא קל לקבל הערות בונות.
אבל ,אני תמיד אומרת,מכל מלמדי השכלתי.
מקשיבה לך,קוראת את הכתוב על המסך,אמת יש בדברייך,וחלקים גדולים נכונים משם,לפי הניתוח,אני יודעת מי אתה,או מה אתה מחפש בעצם בבחורה.אתה רוצה להכיר חיה טורפת כמוך,להכנס איתה ממש לקרב,אחד על אחד,להנות משחרור החיה הכלואה.
ואני מבינה אותך,בכל אחד מאיתנו,יש יצר חייתי,לא ממומש,מה שלא יהיה,לפי הרגשתי,אתה לא מעוניין בשולטת,אלא בשווה לך במניות שלך.או בוא זורו שלי,קח את הסיכון, תנסה אותי.לא מבטיחה לך הנאה,רק שיכרון חושים,והרגשה מדהימה.

יום שישי הגיע... התלבשתי התבשמתי,מבט למראה,אני מרוצה.
מגיעה למועדון,אתה מחכה לי בחדר החשוך, בדיוק כמו שקבענו, אתה לא יכול לראות מי אני,קרבה אליך,מוציאה את המטפחת השחורה,קושרת לך את ענייך,נושמת את הניחוח שלך,,אתה מקשיב בדריכות,לקול נעלי העקב שלי,מסתובבת סביבך,בודקת את הסחורה,אתה רק נושם את ריחי,"לקיר" מצווה עליך,ודוחפת בשיא הכוח."יידים למעלה" אתה מרים אותן, "תפסק רגליים" ,
אתה מבצע את ההוראות. לא פוצה מילה.מדליקה את הפנס הקטנטן שלי,זאת כל התאורה שלי.
אני תופסת בשערך,מושכת בחוזקה,וביד השניה מחזיקה באולר,מצמידה את הסכין הקרה לצוארך,לא שאתה נבהל במיוחד,
מעבירה את הלהב הקר,במורד צוארך,לשוני בנתיים פולשת לאוזן שלך,מרטיבה אותה,לוחשת"זורו שלי,אני הולכת להוכיח לך מי פה החיה הרעה".נושכת את האוזן,מתענגת על התחושה.
הסכין הקטנה,חותכת ממך את החולצה,התאורה האפלולית הזאת. כמו אור בקצה המנהרה,,גורם לתחושה מטריפה,מלקקת לך את גבך,מתחילה מעצם הזנב,ועולה בנשיכות קלות,מציצות מגרגרות.מכניסה את הסכין לבין רגלייך,מעבירה לך את התחושה הקרה.ואז בלי שום הכנה,תופסת לך ,את הבצים בחוזקה. שוב בודקת את הסחורה.נמנעת בכוונה מלהגיע לאבר שלך.
מפיך כבר יוצאת אנחה,"זורו אוהב את התחושה,אני מבינה" אומרת,ומושכת שוב בשיערך לאחור,מסובבת אותך אלי,מביטה בך,שפתיים מגרות,נועדו לנשיקות,אני מעבירה את לשוני החמימה,על שפתייך,לא חודרת לפייך בכוונה תחילה.
יורדת משם לפיטמה הזקורה,נושכת אותה,מוצצת בהרגשה מטריפה,אתה מושיט ידיים רוצה לגעת בי ,ובו ברגע,סטירה חזקה,מאפסת אותך,מצמידה אותך לקיר הקר,נראה שצמרמורת חולפת בך,רעד נראה בגופך,אתה מחייך,חיוך מדהים,כובש.
ולרגעים מאוד בא לי להוריד לך את כיסוי העניים,לראות איך ענייך נראות,אבל קבענו מראש,אני המיסתורית שלך,ואתה הזורו שלי.
יורדת בליקוקים חושניים,על כל בטנך,מחדירה לשון לפופיק שלך,מסובבת את הלשון פנימה,אתה שוב נאנח,ומזל שכך,אוהבת ללקק אותך כמו חיה,כל פעם בוחרת במקום לא צפוי,שוב חוזרת לפיטמה השנייה,מלקקת מוצצת אותה,ואז בלי שום הכנה,תופסת בפראות ,בפנייך,דוחפת לך את לשוני המתוקה,מנשקת אותך בצמא,זוכר איך אמרת? "תבואי אלי רעבה" .אתה נכנע לי,מחזיר נשיקה,אני יורדת משם לצוארך,מלקקת אותו בתאווה,מפי נשמעות קולות הנאה.
מזיזה אותך למיטה הצרה,אתה עומד מולי,מגורה,גופך ,כמו קורא לי....
יורדת על הברכיים,מכניסה את ראשי לבין רגלייך, ידיי תופסות בשתי פלחי עכוזך,,,מרחרחת אותך,מעבירה נשיכות קטנטנות מבעד לבד הגינס הצמוד,בין ירייכך,ידיי עולות ויורדות במורד רגלייך..
פותחת בעזרת פי את הריץ רץ המעצבן,ידייך תופסות בראשי,אתה נוטה אחורה מתחושת הנאה.. בטוח שתיכף יורדת לך,היד משחררת את הכפתור, מכנסייך מופשלים מטה,התחתון מוסר בעזרת שניי, אברך קופץ מולי,לוהט נכון למציצה.אבל בדיוק כאן אני מרוצה,מפסיקה את ההצגה.
מביטה בגוף האלוהי שלך,מורידה אותך על הברכיים,"ענג אותי,.זוכר? חיה רעה? אני , מקווה שבאת רעב"
ידייך עוברות על רגלי שמצויות בגרביון שחור,אתה נוגע בעקב נעליי,מריח את רגליי,פייך עולה בנשיפות רכות,עד למפשעה,,אתה מתמקם שם.נושם את רטיבותי,ואז בלי שום הכנה,קורע בשנייך את הגרביון.
אני נאנחת,אתה תופס בשתי פלחי עכוזי,משלם לי,עין תחת עין,ואז מחדיר לשון רטובה,ישר לרטיבות המטריפה..
התחתון מוסט ,כדי להרגש אותך,לשונך עושה בי שמות,מצליפה,עולה ויורדת,לוקקת מוצצת. עד שאני פשוט נטרפת.
קולות הנאה בלתי פוסקים יוצאים מפי,לא מזהה שזאת אני.
עד שרעידות חמות ומתוקות מציפות את כולי,תופסת את שערך בחוזקה,וצורחתתתתת מהנאה מטריפה.
גומרת לך ישר לפה הנפלא,ואתה ממשיך לא מפסיק,מלקק ומוצץ כל טיפה.מרירה או מתוקה,שותה בצמא.
עדין לא מספיקה להרגע,ואצבעותייך נדחפות לתוכי,פולשות שוב לרטיבותי,שפתייך נושכות במציצה חזקה,פיטמה שעומדת בלי בושה.מטלטל את כולי שנית,מחרפן לי את הצורה,עד שאני מחליטה החלטה...
"עצור, יש לי בקשה,תתלבש עכשיו,במה שנותר,,במשך הערב,יש לך משימה,תזהה מי אני בכל ההמולה."
"את מטורפת",תופס אותי בחוזקה,ואני צוחקת בפנים שלך.
מרימה ממש לשניה את כיסוי העניים שלך ,אתה מביט לתוך עניי,שעטורות גם הן במסכה,וכובע זורו בדיוק כמו שלך.
ואז מחזירה את הכיסוי לענייך המצועפות.בכל זאת שעה בחשיכה,זה לא תענוג גדול.
עונה לך "נכון מטורפת,אבל כרגע רק בשבילך,שיהיה לך בהצלחה"
יוצאת מהמועדון בהרגשה מנצחת,נותנת לך לסבול לפחות שעתיים,לחפש לדמיין מי אני,איך אני נראית,כמה זה חשוב לך,לדעת מי נגעה בך.
נכנסת למועדון ההומה,מביטה בך,יושב על הבר,מוקף בחורות כהרגלך,נראה חסר מנוחה,קרבה אליך,עד כמה שניתן.
"טאקילה בבקשה"אומרת לברמן...זורקת אליך חיוך סקסי משלי .
ומפילה את הסיגריה מידי,אתה מתכופף מטה,מרים את הסגריה,זורק למאפרה.מצית לי אחת חדשה,וברגע הזה,מביט בי בתדהמה.
"לא תודה "עונה לך
"הסיגריה שלי עדיין ממתינה לשאיפה" ,קורצת לך בעניי,עושה תנועת אצבע,של בוא אחרי...



להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י