סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שלמוות אמיתית של אישה

היא השלמות הנשית , בעצם היותה אמיתית , לא שלמות של מגזין . הבלוג מתאר את הדרך שלנו. האופן שבו היא היפנתה אותי ביופיה וברצון התמסר לה.
הבלוג לא כתוב בסדר כרונולוגי , אלא באופן אסוציאטיבי של הדברים.
לפני שנה. 7 במרץ 2023 בשעה 17:20

המלכה שלי(מוכרת מאד)  ואני רוצים להזמין אתכן שוב לצפות בסשן מדליק ומשפיל במיוחד עם הוד מעלתה ואני המושפל הקטן שלה . 
לא חובה להשתתף , אפשר רק לצפות בהצגה. 

  בתמונה סשן משפיל במיוחד עם האורחת האחרונה (שבחרה להשתתף 😄 ) בתמונות  השניה  והשלישית , עינוי כואב, מענג ומשפיל במיוחד שנרצה לשחזר מול קהל :-) 

לפני שנה. 21 בפברואר 2023 בשעה 5:51

שחוד העקב שלך מחץ אותו 

שוכב הייתי על הרצפה הקרה 

ומביט על רגלי המשי השמיימיות שלך מעלי 

מהנקודה השפלה ביותר שלי , ערום , מושפל

עם העיניים סוגד לך 

ואת צוחקת 

כל זעקת כאב שלי מעצימה את חיוכך 

מדי פעם את מתכופפת להכאיב עם היד

מדי פעם ללטף 

ואני אסיר תודה על כל תנועה לעברי

כשאת מתקרבת והריח שלך על גופי 

סף הכאב עולה אף יותר

הוא שם בשבילך למשחק, לשעשועים לפורקן 

ידך שזה עתה מחצה , עינתה והעניקה כאב נעים להחריד 

עכשיו עולה במעלה הגוף לפניי 

מתענג ומושפל  

עכשיו סטירות 

סטירה סטירה סטירה ליטוף 

כי את אכזרית ואוהבת 

ועכשיו כל כולך רוכנת

פנים נוגעות בפנים נשימה בנשימה 

בפקודתך אני פוער את הפה

ואת מעלי את שלך

וכל יריקה שלך , משפילה ככל שתהייה

עבורי היא יין מתוק 

עכשיו כך כולך מעלי 

גוף נוגע בגוף כמו זוג אוהבים 

את מתחככת בי 

וגם אז אני יודע ומכיר בשפלותי אל מול עליונותך הנשגבת 

מודה על כל שניה שהוד רוממותך מעלי 

כאב ועונג חד הם !

 

 

לפני שנה. 6 בפברואר 2023 בשעה 17:24

היי , אני והמלכה שלי מאד מאד רוצים להוסיף מישהי שרק תבוא ותצפה בסשן שבו היא משפילה אותי .
המלכה מאד מוכרת וידועה בקהילה
פרטים נוספים בפרטי

לפני 3 שנים. 9 באפריל 2021 בשעה 16:56

לו היה לי מקום בין רגלייך 

לא היה זה מספיק 

 

אין לי מקום בשום מקום ובעיקר לא אצלי

וזה לא בגלל אף אחד זה רק בגללי

הייתי רוצה לב אבל אסתפק גם באוזן 

בדידות ארוכה , מכרסמת אוכלת כל חלקה עד המתיקות של הנצח

וזה קורה לאט בחושך אבל מרגיש וודאי כמו רצח

אני רק רוצה לעצום את העיניים ולעצום ולעצום ולעצום 

שם אולי יש לי מקום 

 

לפני 3 שנים. 1 באפריל 2021 בשעה 15:51

מתגעגע לימים של כיף . לאיך שהתעללת לי בביצים 

ואני הייתי ערום מולך - מאדים 

מתוך הבדידות של עכשיו שהיא כאב אחר - פחות נעים 

מתוך הבדידות הזאת אני נזכר בכל הדברים המשפילים 

והכאב שהיה היה כאב כיף ורצוי 

עכשיו , עכשיו אני בעיקר רפוי

 

לפני 3 שנים. 26 בינואר 2021 בשעה 21:30

היא בלונדינית , שיער קצת גלי , מלא , גולש בטבעיות עד כתפיה , תוחם את פניה העגלגלות וצווארה המציץ מבעד לבלונד , כאילו נעטף בצעיף שנשרג בדיוק למידותיו. שפתיה עבות במידה , גוון ורדרד , כמו מסותתות , מונחות בשלמות עם הלחי , הסנטר והאף. עיניה כשקד , ספק כחולות , ספק ירוקות , אך ללא עוררין מביטות בך במבט מלטף דרך משקפי הספרנית המקנים לה מראה שברירי, ביישני , מעט מאופק , מכיל מיניות דרוכה להתפרץ , אך עטופה היטב בחן ובאור עדין ומעודן.

 אי אפשר לקלוט את הדיסוננס העצום בין מראה פניה שבא לך ללטף ברוך ולהתענג עליו בנשיקות רכות לבין הרגע שבו היא הופכת לאישה הדומיננטית , המכאיבה , המשפילה בתאווה סאדיסטית מטריפת חושים וממכרת.
 העובדה שהגברת הזאת עובדת במקצוע בעל אמפתיה וחמלה כה עמוקים , אחות בבית חולים , רק מעצימה את הדיסוננס ומעצימה את הריגוש שבלהתמסר לה פי מאה.  היא מעורר אקסטזה בכל נימי גופי ונפשי עד כי אפשר לדמות את התמסרותי לה כמצב פסיכוטי, עינוג אינסופי בעצימות שלא הכרתי ולא חשתי מימי.
 אנחנו נמצאים בסלון , היא ישובה על הספה , תחתונים לבנים,  יחפה , חזייה פשוטה , כזו שקונים ארבע בעשר בשוק , וחוץ מזה לא לובשת כלום, עורה לבן , ורדרד , כמו נצבע במכחול עדין , גופה מלא קימורים , היא לא עוצבה לשערי מגזינים, רחוקה מכל פוטושופ וליטוש של הטבע , יש לה קימורים אליליים שיפים יותר מכל הנדוס מלאכותי , הם מספרים סיפור , סיפור של אישה , אמיתית , בעלת נוכחות , כנות. כל פגם , כל מילימטר של צלוליטיס , בלט מייצרים הרמוניה של אוטנטיות , אני ערום , יושב על הברכיים מולה , גב זקוף , זקור, חשוף לגמרי , טרם שלחה נגיעה , טרם הצמידה את הקולר אל צווארי או קשרה את זרועותי , ותשרוגת מבטי כבר קשורה בייריכיה דרך , דרך חלצייה עד גופה אותו אני מדמה כמקדש, היא עצמה בעיני כאלילה שיש להתרפס , להעריץ , לסגוד לה , כל רצונותי בטלים אל מול רצון אחד ויחיד – להתמסר לה, לאחות הבלונדינית , לבנת העור , בעלת הקימורים , רכת המראה, מצמיתת המבט.
  בעודי חשוף מולה , והיא רק בוהה בי , עוברת בי המחשבה עד כמה בר מזל אני להיות שפוט , להיות מושפל, איך זכיתי להיות זה שנבחר לשרת את גחמותיה הסאדיסטיות , המבזות , המיניות , אני כאן לשירותיה של האישה המציאותית הנשגבת הזאת. מה היא תורה לי לעשות תחילה , ללקק היטב עם הלשון בין אצבעות רגליה המושלמות באנושיותן , אוי כמה הייתי רוצה ללקק אותן , הייתי משקיע את כל כולי ומרצי בדבר , עד שלא הייתה נשארת לי טיפת רוק בפה , אולי היא בכלל רוצה שאני אנשק את שוקיה , מעלה יריכייה , הלבנבנות , הבשרניות.  היא מסמנת לי עם האצבע להתקרב ,  אוחזת בראשי ומצמידה אותי בעדינות ליריכייה , לא חזק , רק האף נוגע. ואוי הריח , הריח המשגע , המטריף חושים, הריח השמיימי של גופה , בושם נקבוביות , זה לא הסבון , זה לא המרכך , זה פשוט הריח הנידף ממנה שמעלה את רמת האקסטזה שלי בבוסט מטורף. אני מנסה להעביר את שפתי ואפי על יריכיה , רק כדי לשאוף יותר מהריח המשכר. היא הודפת את ראשי בחוזקה , מעמידה אותו מולה כך שמבטינו מצטלבים היטב , פנים אל מול פנים , אישון לאישון היא מביטה בי ואני בה ודופקת בי סטירה מצלצלת , כואבת ובעיקר מענגת בלחי שמאל. ״אם לא הבנת את המסר ...״ היא לוחשת ברכות אסרטיבית וסטירה מענגת שניה נוחתת על לחי ימין. אני משפיל מבט, נוכח הכאב הפיזי וההשפלה , האלילה הזו , אך הכל כך אנושית , זה עתה דפקה בי שתי סטירות מצלצלות כשאני ערום, גלוי וחשוף על הברכיים לרגליה. אך היא לוקחת את האצבע המורה של יד ימינה , מניחה אותה על קצה סנטרי ובאיטיות מרימה את ראשי שוב , עד שמבטינו מצטלבים שוב, ניכר שחשוב לה לראות אותי כואב , לא די בהענקת הכאב שבסטירה , היא גם צריכה להביט עמוק בי עמוק לנפש עת אני מושפל מולה ועל ידה. מבקשת לעצמה טעימה של המצב הרגשי המבזה בו אני שרוי , כדי שתוכל להתענג עליו בעצמה ובכך להעמיק עוד יותר את תחושת ההשפלה שלי, להגיע לשליטה טוטאלית עלי , לא רק פיזית , אלה בכל אספקט ובכל רמה אפשרית.
 ואני כבר בשלב הזה מוכן להתמסרות גמורה , אני מרגיש לגמרי שלה , רצונה הופך לרצוני , ורצוני רק מבקש עוד ועוד ממנו. עד שחשבתי שממש עכשיו או עוד שניה זה השיא ובא פורקן, השלמות הנשית הזאת , הבהירה לי שזוהי רק ההתחלה ויש עוד הרבה לאן לעלות ולאן להגיע. הושיטה ידיה והצמידה קולר לוחץ היטב על צווארי.
 היא בלונדינית ,עורה לבן , מבטה עמוק ומהפנט , היא רחוקה מלהיות שלמות של מגזינים , אבל היא כליל השלמות האנושית – אישה אמיתית עם ריח אמיתי ומראה רך ועדין והיא הפכה אותי לשפוט שלה שכל מה שהוא רוצה זה לענג אותה בכל דרך וצורה שתבחר .
 המשך יבוא ...