סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 8 שנים. 18 בספטמבר 2015 בשעה 21:56

טוב. אז מי שעוקב אחרי הבלוג בתקופה האחרונה, יודע שיש לי אישיוס עם המיניות שלי. 

אם לתמצת, פגיעות מיניות גרמו לי לבלבול מוחלט בכל הנוגע לתחום. כרגע אני בהפסקה די ארוכה מהנושא. ממין בכלל ומבידי בפרט. 

 

י. הוא ידיד שלי זה שנתיים. בפגישות האחרונות חלה בינינו התקרבות פיזית. משהו שתמיד היה שם מההתחלה, אבל לא מימשנו. בעיקר כי אין פונטציאל לקשר מעבר לידידות. י. הוא מיזנטרופ, ובכלל לא רוצה קשר מחייב. יש לו קשיים באינטימיות ונטיה לדיכאון. לא מקום שהייתי רוצה להכנס אליו. שמרתי על עצמי, כי יש בי. תכונות מאוד ממכרות עבורי. הוא טוב לב בטירוף, מסוגל להביע הרבה חום. הוא מקום רגשי מאוד בטוח. זה בטח לא מזיק שהוא צעיר ממני בכמה שנים ונראה ממש טוב. 

 

אבל בזמן האחרון אני נחלשת. אני זו שתמיד יצרה את המרחק הפיזי (וגם הרגשי) ביננו. אבל הרבה זמן שלא היה לי סקס. מילא סקס- לא היה לי מגע. פשוט מגע אנושי בכלל, מגע גברי בפרט. לפעמים אישה פשוט צריכה להרגיש שגבר מחזיק אותה. 

 

בפעמיים הקודמות באיזשהו שלב נשכבנו על המיטה, וכאילו בלי לשים לב נכנסנו לתנוחת כפיות, כשהוא מחבק אותי מאחורה. לא הרגשתי צורך ביותר, וזה היה בסדר. כן, טוב, הוא גם עשה לי מסאג' בגב, בצוואר ובכפות הרגליים. 

 

היום זה כבר עבר למסג' הדדי. בלי חולצות. אמנם התעקשתי לשכב על הבטן שהוא לא יראה את השדיים, אבל זה כבר היה להאחז בקש. הרכבת כבר עזבה את התחנה. עשינו אחד לשניה "צמרמרים" בגב, ממש כמו בבית ספר. וכן, ליטופים ודיבורים על מין. לא נגענו ממש בחלקי הגוף האינטימיים. אבל היינו ממש קרובים ללהגיע לשם. 

 

י. הוא מקום בטוח עבורי לחוות את הרגשות שקורים אצלי בהקשר למין. לראות מתי בדיוק מגיעים הניתוקים הרגשיים. הבנתי היום שזה מגיע רק כשנכנסים לסיטואציה מינית של ממש. נגיד, אם הייתי נוגעת לו בזין, כבר הייתי מרגישה שאני צריכה לרצות אותו, והייתי רוצה לסיים כמה שיותר מהר את האינטימיות הזאת. לא הייתי נהנית בכלל. הייתי מרגישה במצב מאיים. 

 

לעומת זאת, כל הנגיעות והקרבה האיטית הזאת היו לי ממש כייפיות. כנראה שגם הסקס אמור להרגיש ככה. מקום שרוצים להיות בו, לא לברוח ממנו. אבל יש לי בעיה גדולה שם. אז בינתיים אני לא הולכת לשם. אולי אוכל לרחף עוד קצת בשוליים. 

 

ניסיתי היום את תנוחת השפחה שלי, נו, זו שמוכרת לכולנו- על המרפקים, ראש למטה, ישבן למעלה, מוכנה לספוג הצלפות או זיון. רציתי לבחון איך זה מרגיש לי. זה הרגיש רע. זה הרגיש שזה מקום רע עבורי. אני מרגישה את זה ממילא, אבל היה מעניין לעשות את הבחינה הזאת. 

 

כנראה שאני לא א-מינית. בכלל לא. אני סתם עוד בחורה עם בעיות בתחום המיני. מקווה שאצליח להמשיך בדרך ההתמודדות שלי כרגע, כי אני פשוט לא מכירה אף דרך אחרת שמרגישה לי נכונה: אני מרחפת בשוליים, נשארת בקשר עם הרגשות שלי, עושה מה שמרגיש לי נכון ועוצרת כשלא מרגיש לי נכון. 

 

בינתיים, היה לי כיף היום. כן, נותרתי מגורה לגמרי, אבל גם זה חלק מהכיף. 

 

י. ואני קצת מבולבלים, אבל יעבור לנו. מקווה שנמשיך להיות ידידים ולא נסחף לאיזה קשר שסופו ידוע מראש. 

אאספרסו​(שולט) - את צריכה אדם שיכול לקחת אותך בקצב שלך
לאט
לאט
עם חיבור רגשי
עם הרבה חיבוק וצומי
אל עצמך כדי שתשחררי
שתרגישי
שתהני
ואז תתחילי לחייך בכייף
לפני 8 שנים
חבלים​(שולט) - קראתי והרגשתי את הקשיים, אולי לפני שכל מיני הצעות בסגנון "את צריכה שולט נכון" פשוט ונכון יותר ללכת לטיפול לעבד את הקשיים ואז להחליט מה מתאים
לפני 8 שנים
bird - חיבוק וירטואלי ענק
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י