סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 8 שנים. 17 באוקטובר 2015 בשעה 21:20

י. הלך לא מזמן. בא לבקר בדיוק חודש אחרי הפעם האחרונה. הרגשתי שהפעם האחרונה השאירה את שנינו קצת מבולבלים. רומנטי, לא רומנטי? מה נסגר עם להחזיק ידיים ברחוב? 

 

עכשיו הרגיש לי שאנחנו פחות מבולבלים. ואני מגורה. 

 

כבר נכנסנו לשגרה בביקורים שלו. אנחנו מדברים קצת, הוא מסדר לי משהו בבית או במחשב, אנחנו מבשלים משהו מושקע, ואז אחרי שמילאנו את כרסנו, אנחנו שוכבים לנוח. תמיד בשלב הזה הוא מציע לעשות לי מסאג' ברגליים, ואז אני מציעה שיעביר אותו לגב ולצוואר. ואז מדברים על דברים אינטימיים, לא רק מיניים. דווקא היום חשבתי שנחמד ככה. הנה, לא נגענו עד כה באף איבר מין זה של זו. המון מגע, אבל טהור כזה. ואז הוא התחיל לשאול אותי על פנטזיות שלי, ורצה שאספר לו למה המיני-קשר האחרון שלי הסתיים. ובלי קשר, מסתבר שפנטזיית האונס/ סקס קשוח שלי מדליקה אותו. אבל ממש. באיזשהו שלב הוא התחיל לשחק עם זה. לסדר לי את הגוף בכל מיני תנוחות, להחזיק לי את היד מאחורי הגב, לעשות מאבק כוחות עם הידיים. כמו מתבגרים כאלה. נהייתי מאוד מגורה, והעפתי אותו הביתה. אני לא רוצה להכנס לשם איתו עדיין. אני לא רוצה להרוס.

 

על אף שהקשר איתו מרגיש לי ממש נעים. מיטיב אפילו. עכשיו, אחרי שחיבק ועיסה אותי אני מרגישה כולי מלוטפת וחמימה. כיף כזה. חבל רק על הסוף, שהתגרינו יותר מדי. ולא בא לי לאונן עכשיו. לא בא לי לצפות בפורנו, ובכלל... לא בא לי לטפל בזה. לפעמים יותר נעים להשאר מגורה. 

אאספרסו​(שולט) - יגיע הרגע שבו את תצטרכי להיות חזרה.......
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י