סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 8 שנים. 15 בדצמבר 2015 בשעה 18:59

התחלתי להשתוקק למערכת יחסים. אבל עדיין מאוד פסיבית בנושא, כי אני די מסוייגת ומיואשת. נכנסתי לאתר היכרויות, סוף סוף אחד שלא גובה כסף. לא מצאתי אף אחד מתאים. ומי שהתאים לי, לא התאמתי לו מבחינת הגיל (ואני מדברת גם על גברים בגילי, שמחפשים נשים 10 שנים צעירות יותר).

 

חשבתי לחפש קשר עם מישהו א-מיני. אבל גם זה לא ילך. זה לא שאני לא מינית. אני פשוט פגועה מינית. מתישהו אני ארצה מין, אני מקווה, אם עדיין ניתן לתקן שם. 

 

אז לא יודעת. י'. עדיין ברקע שם, אבל הקשר בינינו מתחיל לייאש אותי. מצד אחד, אני רוצה שייזום מגע מיני. מצד שני אני מבועתת מהרעיון. אז מה, מה יהיה איתי?

 

 

היום אני קצת עצובה. 

מחפש עבד בית לזוג - למה את לא מוכנה לשלם כסף לאתר היכרויות אם כל כך חשוב לך העניין? ולמה את לא הולכת לטיפול בעניין הפחד ממין, זה פחד קל מאד לטיפול
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - לגבי אתרי ההיכרויות- כי אני לא בטוחה שאני מאמינה בהם בכלל. שילמתי בעבר, ומעולם לא יצא מזה משהו רציני. לגבי הפחד ממין- מקווה שלא תעלב אם אגיד לך: "אין לך מושג על מה אתה מדבר. לפחות לא בקשר אלי". ובוודאי שאני בטיפול.
לפני 8 שנים
מחפש עבד בית לזוג - אתר ההיכרות היעיל כיום הוא פייסבוק באמת. לגבי לומר שאין לי מושג על מה אני מדבר, לפחות בקשר אלייך, אז אני אומר לך שאין לך מושג על מה את מדברת, לפחות בקשר אלי. אני לא קורא מחשבות, אבל יש לי מושג רב מאד בדברים שאני מדבר עליהם, ובדברים שאין לי מושג בהם, אני משתדל לשאול או לשתוק
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - הממ. טוב...
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - ואתה צודק לגבי פייסבוק. אולי אתן לזה עוד גו.
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - חשבתי פתאום על הספר הזה- "הסיפור שאינו נגמר". הגיבור הולך שם במבוך ארוך מלא דלתות, ואף דלת שהוא פותח לא מובילה אותו לאן שהוא רוצה. רק בסוף הוא מצליח, ומסבירים לו שלקח לו עד עכשיו לגלות את רצונו האמיתי ולרצות מספיק. אני מקווה שזה באמת העניין, ולא שהכל חסר תקווה.
לפני 8 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - בעיני ההשתוקקות עצמה היא סימן טוב. אולי זה עוד מוקדם לך, אבל לפחות את גם רוצה את זה, לצד הפחד מזה.
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - את יודעת מה עצוב? או מטריד, יותר נכון. ישבתי ליד גבר באוטובוס, והוא ענה לאיזו הודעה בנייד וחייך. חשבתי לי שהייתי רוצה להיות עם מישהו במערכת יחסים, אבל בלי מין. רק רומנטיקה. הרעיון על מין הורס לי, מלחיץ אותי. ואני לא יודעת מה לעשות עם זה. אפשר להפוך לא-מיניים? אולי הפכתי לכזאת? כי אם כן, אני יכולה לנסות לחפש קשר עם גבר א-מיני. אבל זה באמת לא יחסר לי? לאורך זמן?
לפני 8 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - לא חושבת שמישהו יכול לענות על זה. אבל לא הייתי מנסה לחיות לפי מה יהיה, אלא לפי מה עכשיו. כרגע זה המצב, ואם זה עושה לך טוב, אז למה לא? במי את פוגעת?
אני חושבת שאולי גם אני נמצאת במסלול מאוד דומה לשלך, אבל הדחף המיני שלי על גבול הלא קיים רק חודש בערך, אז לא חושבת שזו אינדיקציה עדיין...
לפני 8 שנים
amy​(נשלטת) - את צודקת. חיים לפי מה שעכשיו.
לפני 8 שנים
פלפל הארץ​(שולט) - אני מודה שאני לא מבין גדול במצבים כאלה של טראומה מינית, גם לא מכיר את הסיפור, אז כל מה שאני יכול להגיד הוא שאני מקווה בשבילך שהטראומה הזאת תעבור. ואם היא לא יכולה לעבור (יש מצבים כאלה) תלמדי להכיל אותה במקום שהיא תכיל אותך. לגבי זוגיות - הייתי מתרכז בקשר אחד. תשקיעי בגבר אחד לאורך זמן, כזה שאת מרגישה שיש בו פוטנציאל למה שאת מחפשת.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י