ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סופרפוזיציה

כשנבדוק נגלה מה קורה בפנים.
לפני 8 שנים. 18 במרץ 2016 בשעה 18:32

טוב, דייט שני. קצת מוזר. בהתחלה היה נחמד, אבל באיזשהו שלב הרגשתי שאולי אנחנו שונים מדי, או שאין לנו על מה לדבר. הוא בן אדם מאוד מאוד קורקטי, ואני לא. למעשה, אני נהנית להיות בלתי קורקטית בעליל. אז כן, בתוכי אני שמאלנית, ופמיניסטית, וכל מה שנאור או נחשב בעיני לנאור, אבל אני מסוגלת להשתמש בשפה לא קורקטית, ושונאת שמעקמים את האף על זה. חוץ מזה נראה לי שאולי יש לו קושי להתחבר לרגשות של עצמו. אוי, איזה משפט טחון.

 

אז עשיתי את הדבר שרובנו עושים כשאנחנו מנסים לצאת לווניל. נפלתי בו. ניסיתי להבין אם הוא "בקטע". ניווטתי את השיחה לדברים אפלים שאנחנו רוצים לספר על עצמנו ואמרתי לו שאני סדיסטית בארון. להגנתי, שנינו שתינו קצת. אני יותר. 

תגובתו: "זה מטריד. מילא היית אומרת מזוכיסטית". רציתי לצחוק. אני לעולם לא אומרת שאני סאבית בסיטואציות כאלו. עניין של הגנה עצמית פשוטה. אני גם לא חושבת שהוא בעניין של בידי בכלל או מבין מאיפה זה בא. אמרתי לו שאני חושבת שבכולנו יש דחפים סדיסטיים ומזוכיסטיים. לא רק שהוא לא מסכים, הוא אפילו לא יודע על מה אני מדברת. איך זה יכול להיות? ככה זה בעולם בחוץ? הרי כאן כולם יודעים על מה אני מדברת... 

 

האם הוא קורקטי כל כך שאם אבקש ממנו להחזיק לי את הידיים מעל הראש בזמן סקס, הוא יגעל ממני? זה יבאס לי את הצורה. אני יכולה להנות מווניל, אני אשמח להתנסות שוב בווניל, אבל אני רוצה לדעת שיש פתיחות גם למה שלא. בעיקר, שלא יגעלו ממני או שיחשבו שאני פסיכית. אולי אני באמת פסיכית, אבל הסאבית היא חלק ממני. היא לא הולכת. גם היא צריכה להרגיש שמקבלים אותה. 

Winterfeldt​(מתחלף){סגולה} - איך תרגישי עם זה שאת לא אמיתית עם בן הזוג? יש לך העדפות. תשאלי את עצמך האם את יכולה להיות את כשאת איתו. ואם הוא יכול לקבל אותך כמו שאת. אחרת המצב יהיה מוזר בשביל שניכם.
לפני 8 שנים
מאמא קפיץ​(שולטת) - אני חושבת שבניסיון הזה לצאת החוצה, כדאי בעיקר לתת לעצמך מקום להתנסות. חבל לנסות לנחש איך הוא יגיב לדברים או האם הוא ייגעל או לא. אין לך באמת דרך לדעת וזה סתם מתיש. בנוסף, אם היית רוצה/יכולה לצאת עם מישהו מכאן אז זה מה שהיית עושה.
אבל את בוחרת (שוב ושוב ושוב) שלא.
אולי הוא חושש מהתגובה שלך לתגובה שלו? סביר שכן. אנשים רוצים שיחבבו אותם.

תנסי לא אובר לנתח את החוויה. זה קשה מאוד, אבל כדאי.
לפני 8 שנים
פייה{O} - כשהתחלתי לצאת עם הבעלים הוא נראה היה לי סופר וניל,
והיום הוא רוכש ביוזמתו מכשירי עינויים ונלהב ליצר לי סימנים כחולים...
רק אומרת שאין לדעת ושכמו הרבה דברים במיניות גם זה יכול להתפתח.
ובכלל, למה להתמקד כעת במה לא טוב או חסר ולא במה יש וכיף :)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י