לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סוף זו רק ההתחלה

מה קורה כשאש ומים מתערבבים ומתמזגים להם יחדיו
לפני 16 שנים. 23 באוקטובר 2007 בשעה 15:50

חשבת על זה והחלטת שאת רוצה להתנסות בעולם השליטה ולהיות נשלטת........
מעולם לא התנסית בכך ואת לא יודעת מה את בדיוק צריכה לעשות ורוב הסיכויים שתעשי אחת משתי הטעויות הבאות:

1 תיפלי קורבן לאיזשהו אדון אינסטנט שמתיימר להיות שולט ומבין במה שהוא עושה במקרה הטוב הוא סתם עילג במקרה הפחות טוב יטביע בך את חותמו (כנראה כמה סימנים שלא יירדו מהר ובמקומות לא מתאימים).

2 תחששי לקחת סיכונים ותפעלי לאט מדיי תוך כדי כך שתגרמי למי שמולך לחשוב שאולי את בכלל לא רצינית ולא יודעת מה את רוצה (כי באמת יש פה הרבה כאלו - אפשר גם לקרוא סיפור כזה באחד הבלוגים הקודמים שלי).

אז הנה 5 עצות שאולי תעזורנה לך:

1 תקשיבי לסימני אזהרה. אני באמצע פגישה ולא יכול לדבר (כהשעה 23:00 בלילה) שזה אומר או שאני נשוי או שאני באמצע סשן עם אחת אחרת ותכף צריכה לבוא עוד אחת. הוא לא עובד בשעה 23:00 בלילה ותכניסי את זה טוב לראש.

2 הוא תמיד מתקשר ממספר חסוי ואומר: "מה לעשות הטלפון שלי חסוי". אם הטלפון שלו תמיד חסוי וגם אם לא זה אוממר שיש לו מ להסתיר....... תוריד את החסימה אם אתה רציני.

3 מדבר איתך המון בטלפון אבל לא מגיעים למפגש - או שהוא לא מחפש בכלל להיפגש או שרק אלוהים יודע מה מניע אותו בחיים. גם ככה כולנו סוטים פה. אז תארי לעצמך מה זה מישהו שנחשב אפילו פה סוטה.

4 שום דבר לא מעניין אותו בך והוא מדבר רק על מפגש - נשמע אובססיבי מדיי - גם זה סימן לא טוב. אם את לא מעניינת אותו זה כנראה לא מה שאת מחפשת, אלא אם את מחפשת שינצלו אותך יפגעו בך ויזרקו אותך לכלבים.

5 ואחרון ולא חביב - אם הכל נשמע טוב. הוא לא אובססיבי מדיי, הוא מתעניין בך ותחושות הבטן שלך אומרות לך דברים טובים. תתקדמי איתו. לא כל יום יש הזדמנות וכשמקבלים אותה. אסור לפספס.


השימוש בעיצות האלו על אחריות המשתמשת. בהצלחה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י