בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

במקום להכניס למגירה...

לפני 7 שנים. 6 באוגוסט 2016 בשעה 23:30

אמרת שאין כזה דבר "אם עובדות ורגשות לא מתווכחים"

אמרת שגם "כבדהו וחשדהו" אין זה נכון.

אמרת גם שזה לא נכון ש "לב שבור הוא מושלם"

אמרת הרבה דברים, חלק כעסתי ולא האמנתי שאין זה נכון אבל הסברת בראייתך שהכל זה אני - אם אני במרכז אף תחושה אחרת אינה רלוונטית, כי אני בוחרת את חיי ומה שיקרה היום בלבד.

אמרת שנכון לחיות את ההווה בלבד עם חיוך וקבלה של כל מצב קיים כי זה מזמן לנו את העתיד.

אמרת שעבר זה עבר ואם לא ניתן לשנותו/לשחזרו/לתקנו/להחזירו הוא תמיד יהיה ע.ב.ר ואין טעם להישאר בו.

אמרת שברגע שאדע שהסיפור שלי - הוא לעולם לא יהיה הסיפור של הצד השני - לא הבנתי זאת ! שמת לי מראה איך סיפור אחד יכול להשמע ל10 אנשים אחרת ושזה בכלל לא רלוונטי כי מי שרוצה את הסיפור שלך חייב להרגיש אותך ולחוות אותך וזה קורה בשניה והחלטה של שניה.

אמרת שלא נותנים הסברים להתנהגות ומעשים כי שוב השני לעולם לא יראה בדיוק את מה שאת רואה וזה הייחודי לבני אדם - הם שונים ולא משחררים ממקום טהור של אגו, כבוד, פחד, פחד משינוי, התנהלות מאכזבה, מחשש לעבור את ההר אל הלא נודע, הם מחזיקים קרוב קרוב את הכדור בידיהם ומעט מאוד יודעים למסור אותו לעולם/לשני ולראות שכעת ידיהם ריקות ושכעת הם יכולים לפתוח אותם ולקבל את הטוב שמזמן להם.

אמרת שיש שני "אמת" לא אהבת את המילה "אמת" כי לא כולם יודעים שזה בסדר "שני אמת" -וכפי שהבהרת לי עם סימן קריאה - אמת זה לאמיצים שיודעים להחזיק אותה או לאבד אותה. לא כולם מוכנים לאמת כי אמת היא מנפצת, אמת משבשת, אמת מופצת, אמת צפה, אמת מקלה, אמת ישירה ואמת מביאה שינוי ורק בידיי בלבד - כי אני המרכז ואין אף אחד חשוב ויקר ממני להתמודד איתה כי היא שלי ורק שלי.

אמרת שכל תחושה שאנו חשים כל עוד היא חיובית היא הנכונה לנפש הפנימי שלנו, נכונה ללב, תחושה היא לבבית, תחושה היא הכלה והתמודדות ואם אינה חיובית - אל תתני לה להכנס למעגל שעוטף אותך.

אמרת שאותך אי אפשר לאכזב כי יש לך את היכולת להערצה ולדעת שכל בחירה היא אישית אך לא תמיד היא אמיתית אלא מונעת מראיה שגויה של מהות האדם.

אמרת שאסור לי לנהל ת'עולם כי רק אני קיימת בו ורק אני שווה בו ורק אני נמצאת בו ורק אני חווה אותו ורק אני במרכז ורק אני חשובה בו. 

אמרת שאצליח רק בעתיד, יום אחר יום ורק ע"י מעשים של לשלוח לעולם את הטוב ולקבל טוב בחזרה - ממבט של מודעות עצמית שאני הכי חשובה, הכי בולטת, הכי נוכחת, הכי יפה, הכי מוכשרת, הכי נדירה כי אחת יש רק כמוני כפי שאחר אינו דומה לשכנו. 

אמרת הרבה והכל מעולם של רוחנות טהורה.

אמרת הכל מנסיון של פעם היית כך והיום אחרת.

צריכה ליישם כי באותיות פיך יש משמעות של ניסים. 

נס להגדרתך היא היכולת תוך שניה לראות את השני אך ורק בעיני שלי ומשם תבוא כל ההבנה השחרור והדרך החדשה הנכונה לי בלבד.

תודה לך נס. מעודדת.

לילה טוב.

 

 

 

 

Ronnie sm​(שולט) - מדויק !
לפני 7 שנים
המלכה קארינה​(שולטת) - תודה רוני :-)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י