בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סתם מילים

לכו מפה! (כי כנראה שלא תמצאו כאן את מה שחיפשתם...)
לפני 16 שנים. 17 בספטמבר 2007 בשעה 21:33

חלק ב:
תחילת שליטה בפורקן שלו, באיבר המין ובתפיסת המניות שלו:
זה החלק היותר אקסטרימי, מכאן והלאה ישנם דברים שאפשר לעשות רק בין דומית לסאב מרצונו:

הבעיה עם אורגזמה גברית:
כשגבר גומר, כמות הזרע שהצטברה פוחתת, המערכות הפיזיולוגיות מפסיקות ללחוץ עליו וההורמונים בגוף מגיעים לשפל. מייד אחרי שהוא גומר רגשות מסוימים משתנים ונעלמים לזמן מסויים, המוטיבציות משתנות, במקום לרצות אותה כמה שיותר, אתה מתחיל לשאול שאלות. ותאמיני לי שאת רוצה להימנע מהמצב הזה.

דוגמה מהמציאות: אני קמתי הבוקר חם ולא עשיתי ביד, לכן גלשתי כל היום באתרי שליטה נשית והעשרתי ידיעותי, אתמול עשיתי ביד על הבוקר, מייד כשגמרתי הרגשתי רע שהתעסקתי שלשום רק באתרי שליטה והתחלתי לעבוד על עבודה ללימודים...
הדבר הזה יכול להיות מאוד קיצוני ולהימשך לזמן ארוך מאוד (מחצי שעה עד סוף היום אם לא יהיה גירוי כלשהו בדרך, ככל שהיית חם יותר לפני האורגזמה השפל ימשך פחות זמן) אי אפשר להסביר במילים כמה זה מזיק.

האם יש דרך למנוע את הרגע הזה ובעצם להשאיר את העבד חם תמיד בלי שינויי רגשות ובלי שינויי מוטיבציות? התשובה היא כן,
פשוט מאוד לא לתת לו להגיע לאורגזמה. נשמע קיצוני? איך עושים בפועל?
דבר ראשון לא לסמוך על המילה שלו שהוא לא יאונן,
צריך לתרגל איתו הפסקת אוננות, פה אפשר להפעיל דמיון מודרך ולשכנע אותו שאוננות לא מחממת אותו יותר והתניות : לדוגמה לקחת אותו למקלחת ולתרגל איתו שבזמן שהוא מאונן, לקראת ההגעה לאורגזמה פותחים את המים הקרים על הזין שלו.
כך שוב ושוב (שני הדברים מאוד אפקטיבים, דמיון מודרך וNLP אפקטיביים יותר במצב טראנס שלזה הכל נושאים שאסור לתאר פה).
דרך אחרת היא חגורת צניעות, זהו כמובן משהו קצת יותר קיצוני , אבל אם המלכה מנוסה לא תהיה לה שום בעיה ל"שכנע" את העבד שלה לזה, כעונש, כמתנה, " לזמן קצוב " שהיא כל הזמן תאריך.(מומלץ כמה חודשים אח"כ הפסקה של כמה חודשים אח"כ שנה אח"כ שנה הפסקה)
מה הבעיה בכל הסיפור?
המערכות בגוף של הגבר לא מפסיקות לעבוד, הזרע ממשיך להצטבר, ככל שהגבר עובר גירויים מיניים גדולים יותר, הוא מצטבר מהר יותר והגוף חייב להגיע לפורקן, אם לא יהיה פורקן יזום יקרו 2 דברים:
1.) גם בחגורת צניעות הגבר שלך פשוט יגמור, ביחסי שליטה הוא מאוד חם כל הזמן, תוך שבוע מקסימום 10 ימים הוא יגמור באופן לא רצוני, חלום רטוב תוך-כדי שינה, או סתם במהלך היום. כדאי להתכונן לזה מראש ולהכין אותו לכך שלא יפחד לספר לך, הדבר הזה רק יעזור לך לתכנן את השלב הבא יותר טוב. אז תזכרי כמה זמן לקח לו עד שהוא גמר.
2.) מערכות המין מתנוונות כשהן לא מתפקדות, כולל מנגנונים לייצור זרע. לא בריא לכלבלב שאולי ירצה ילדים.
3.) אי פורקן ממושך (מאוד מאוד וכרוני) יכול להוביל לדלקת בבלוטה, לסרטן הערמונית, לדכאונות ולשגע אותו לגמרי.

מה עושים:
אני לא יכול להיכנס להסברים רפואיים, אבל הסיבה לכל הבעיות הנ"ל, כולל לכך שהוא גומר בצורה לא רצונית היא הלחץ שמפעילים נוזלים שמצטברים בבלוטת הערמונית על הבלוטה.( הפרוסטטה שמחזיקה חלק מהחומר שמרכיב את הזרע (10-30%))
הפתרון: חליבת הערמונית (חליבת פרוסטטה, prostate milking,prostate massage), אפשר למצוא על זה דיי הרבה חומר גם פה באתר ואתן בטח מכירות.
רק לשים לב, שחליבת הערמונית בשילוב עם הפעלת גירוי לזין יכולה להעצים מאוד אורגזמה, אנחנו מחפשים לעשות להיפך ולמנוע אורגזמה.
לכן:
1.) לא נפעיל \ נאפשר גירו הזין בזמן החליבה.
2.) ברגע שהזין יתקשה מאוד והוא יתחיל להתנשף בצורה מדאיגה (שמצביעה על כך שהוא קרוב להתקף לב או קרוב לאורגזמה) נעצור את החליבה, נפעיל כאב\קרח על החלק העליון של הזין. נעשה את כל הסשן הזה עם קוביות קרח בהישג יד או על הזין.

החליבה עצמה יכולה לקחת משהו כמו בין 20 דקות ל40 דקות בהתחלה, עד שיוצאת כמות מספקת של נוזל, או שהנוזל מפסיק לצאת מהבלוטה, עם הזמן את משתפרת, הסוגסטיה שלו משתפרת וההליך מתקצר.
כמה פעמים לבצע?:
עבור כלבלב בלי חגורת צניעות כדאי להתחיל מפעם ביום ולאט לאט להוריד במינון.
פעם ביום תספיק כדי לדכא את הדחף לאונן.
יותר מזה לא צריך, אלא אם את רוצה שלא יצליח לאונן גם אם ירצה.
עבור כלבלב עם חגורת צניעות שלא יכול לאונן, יום פחות מהזמן שלקח לו עד שהוא גמר תוך-כדי שינה. (סדר גודל של פעם בשבוע, קצת יותר)
שימו לב שלמרות הפחתת הזרע לא נוצר פורקן מיני, הרגשות האירוטים עדיין בשיאם וגם התסכול המיני, לא נוצר שינוי ברגשות כלל, זוהי פעולה מכאנית לחלוטין ולא נוצר שינוי במוטיבציה של העבד.
עם פורקן הבלוטה, הלחץ על הבלוטה יורד, והנוזלים בבלוטה מתחילים להצטבר מחדש.

כמו כל דבר את יכולה להפוך את חווית חליבת הבלוטה למה שאת רוצה, מכאיבה, מענגת משפילה וכו.
התהליך עצמו וההשלכות של השליטה המוחלטת שלך על המיניות שלו מכילים המון אלמנטים פסיכולוגיים של שליטה: הכלבלב שלך חייב לסמוך עלייך ב100%,רגע מאוד מאוד אינטימי בין שניכם, הכלבלב חווה רגע מיני מביך, את מספקת לכלבלב בטחון של שגרה צפויה, את מורידה ממנו את חרדת הביצועים, את עוזרת לו למצב חרמנות קבועה ומוטיבציה קבועה.
דיי מהר תגלי שעבד חרמן, שחוגר חגורת צניעות ולא גמר כבר כמה חודשים וויתר בפועל על המיניות שלו לחלוטין עבורך והוא עושה כל מה שאומרים לו.

התהליך עצמו יכול להעשות בצורה טכנית או כטקס, בהתחלה חשובה החליבה האישית אבל בשלבים מאוחרים אפשר להציג את התהליך לראווה ולתת למישהי אחרת לבצע ולהתנסות.
אין הרבה יותר שליטה מזה...
אחח חגורת צניעות, פירסינג מגביל, מנעול זיין, טוב אני חם מדי מכדי להמשיך, הלכתי "ללמוד", ביי...

תינוקת​(נשלטת) - נשמע נורא לחלוטין. ככלבה לא הייתי מסכימה לא לגמור יותר משבועיים, אז ככלב...?
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י