סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עלילות הדוקטור

בבלוג זה יסופר על חוויות סשנים ופעילות מעולם הסאדו מאזו בהם הייתי מעורב-צופה-משתתף.

נהרהר ביחד על משמעות חיינו העבדותיים

הנאה מובטחת :)
לפני 13 שנים. 22 באוגוסט 2010 בשעה 10:36

שולטתתתתת...!!! (מוקדש לעדן)

היא הייתה שולטת ! נו טוב זה ברור ! מה שהתברר שהיא לא רק שולטת אלא גם מושלמת 😄

הערצתי כל סנטימטר בה, הבטתי בה בציפיה ובהערצתה עצומה, כן זו היא שהייתה מעלי. עמידתה הבוטחת מילאה את כל חלל החדר זו עדן !!! כן כן זו היא !!! הורדתי את ראשי בענווה וביראת הרוממות כלפי רגליה המושלמות לכיוון מגפיה, מגפיה הצבאיות של עדן האלילה , אוחחחח...

אז זה אתה הבחורצ'יק מהבלוג ? שאלה .
קולה היה שליו, בטוח ונינוח, היה לקולה טעם של פעמונים ענוגות בהרי האלפים.
'כן שולטת זה אני' עניתי בשקט ובצניעות הנדרשת.
אוקיי אני לא מאמינה שזה אמיתי אבל בוא נבדוק אותך... תמיד החיים לוקחים אותך לדברים שלא תכננת, היא ציינה. תדע לך שאני בחורה שאוהבת לנסות, אבל תיזהר לך כי כשאני עושה דברים זה עד הסוף. 

אין בעיה שולטת עניתי בהכנעה ובראש מורכן. אני מצפה ומייחל לרגעים האלו, תעשי מה שבא לך, תהני תשתובבי, הזכות היא כולה שלי.
כל גופי רטט מהתרגשות וזה לא נעלם מעיניה הבוחנות והמהפנטות של עדן.

או קיי אמרה שוב, אם אני משחקת משחקי תפקידים זה עד הסוף ותדע לך שאתה הדחת אותי לזה ושלא יהיו לך תלונות אח"כ הוסיפה בשובבות.

אין שום בעיה שולטת , אני שלך לגמרי בשביל הרגעים האלו אנחנו חיים.
כל כך רציתי ששולטת במעמדה כבר תקרע אותי, הגוף שלי פשוט נקרע מהכמיהה ומהשתתוקקות לשולטת הזו אוחחחחח..

היא נכנסה לזה כמו שרק עדן יודעת, כמו ששולטת בדם, אמיתית , ללא זיופים יודעת. היא בהחלט באה להכיר לגלות ולבחון את העולם המסעיר והסמוי הזה וגם להנות..

היא קשרה את ידי היטב מאחורי גבי באזיקונים הזולים בדיוק כמו בתמונה.., אאוצ' הם באמת כואבים וחותכים את היד. אך ככל שזה כאב יותר התמסרתי לכאב הזה יותר, פשוט רציתי שעם עדן יצא הכי מושלם ולא לקלקל את זה באנחות מיותרות. כ"כ רציתי להראות לה מה זה נשלט כנוע אמיתי, אולי בסוף עוד גם אהיה הכלבלב שלה...
לאחר מכן היא קשרה את עיני בפלנלית, הצלחתי רק להציץ למטה לכיוון רגליה המושלמות לעבר נעליה השחורות הצבאיות החזקות שכל כך חייכו אלי !
לאחר מכן היא לקחה את השוט הדק והחלה להצליף בגופי החשוף וכשהיא עושה משהו זה ביסודיות ועד הסוף, כל הגוף התמלא סימני הצלפות, פסים אדומים. ככל שזה כאב ושרף יותר רק נכנעתי לה יותר והודיתי לה בפה מלא, תודה השולטת עדן, תודה השולטת עדן.
זה מה ששמעו בחדר שריקת ההצלפה ולאחר מכן את קולי הרועד: "תודה השולטת עדן... תודה הש... אחחח איייי" שום הגה מיותר בחדר אבל.. אש באוויר...

היא הביטה מעלי בהשתהות בפליאה כלא מאמינה שכך מוכנים להתמסר למענה עד הטיפת כאב האחרונה.

כשהסתפקה ממהצלפות, הורתה לי לכרוע לנעלי ולנשק אותן. זה היה הרגע הכי מתוק שכחתי מכל הכאבים וההצלפות והסימנים ופשוט הסתערתי על נעליה של השולטת כמוצא שלל רב ובהתמסרות ובכניעה מוחלטת והערצת אין סוף הרעפתי נשיקות תודה והערצה, מפעם לפעם היא כיוונה אותי לכיוון סולייתה להבריק אותה היטב מהאבק. היא אהבה את הסיטואציה הלא מוכרת הזו ואני הרגשתי בגן ה'עדן'. זה היה רגעים כל כך שמימייים הנה אני זוכה להיכנע להתבטל ולהעריץ את קצה מגפיה של השולטת שמעלי , של עדן !!!!

לבסוף הורתה לי לשכב על הגב, היא התישבה על בטני בנוחיות, הצתתי לה את הסיגריה שאחרי, היא הביטה בשקט שלה לתוך עיני מנסה לעכל את הדבר הזה, את המושג 'שפוט למענך'. מפעם לפעם נושפת על פני את עשנה בחיוך מפעם לפעם מאפרת לתוך פי באהבה ואף הוסיפה יריקה עסיסית ועוד אחת "שישאר לך טעם טוב ממני.." אמרה.

תשמע זה היה מעניין, שונה, ועולים לי כמה רעיונות בראש, אני אשמור איתך על קשר. הבטתי בה מתחתיה ועיני כולם התמלאו דמעות. רק את חיוכה אני זוכר 😄
שולטתתתתתת.....!!!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י