בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פשוט הבלוג שלי

לפני 6 חודשים. 23 באוקטובר 2023 בשעה 17:21

לנשלט בסשן יש כמה מצבי צבירה, ואם לא לכל נשלט... לי :)

 

ערום - הרי ברור שאני ערום מההתחלה ועד הסוף. אבל יש כמה רגעים שזה ערום גם במיינדסט. ברור שכשאני מתשפט והיא לבושה, כשאני מכופף על המיטה והיא נותנת לי ספנקינג, כשאני על הברכיים זקוף ככל האפשר בזמן שהיא בועטת לי בביצים. 

 

אקטיבי - למשל כשאני יורד לה, אני צריך להשקיע את כולי להגמיר אותה כמה שיותר, להיות קשוב לגוף שלה, לקולות שלה, לתזוזות שלה כדי לענג אותה במקסימום. זה מספק מאוד לדעת שאני משקיע בעונג שלה, שאני שימושי, שהיא גומרת בגללי.

 

פסיבי - למשל כשאני קשור ל4 פינות המיטה על הבטן, היא עומדת לי על הגב, יושבת עם הברכיים על הגב שלי, ספנקינג ואז מחליטה לקחת פלאג גדול ולזיין אותי. זה כל כך משחרר לתת לה אמון מלא שלי, לתת לה להתעלל בי, לשחק בי ולעשות כרצונה, וכל שנותר לי זה לעצום עיניים, להתמסר, ולהוציא קולות של כאב או עונג (הכי טוב כמובן שזה השילוב של השניים). לשמוע אותה תוך כדי נהנית, קוראת לי הזונה שלה...

 

אסוף - למשל אחרי שהתעללה לי בפטמות ואוספת אותי לירכיים שלה שארגע, כשהיא מלטפת אותי אחרי שהיא זיינה אותה, שהיא שוטפת לי את הראש אחרי גולדן. כשהיא מחבקת אותי חיבוק ארוך בסוף הסשן.

 

זונה - למשל כשהיא מזיינת לי את הגרון עם הסטרפאון לפני שהיא מזיינת אותי, כשהיא משקה אותי בזרע שלי מהקונדום אחרי שהרסתי. כשהיא מביאה את כף רגלה כמעט קרוב מספיק שאטעם אותה ובורחת כשאני מתקרב והיא צוחקת את הצחוק הרשעי שלה.

 

מסופק - כשאני שוכב בסוף סשן ומלטף את הגוף המושלם שלה, ורואה עליה שהיא מסופקת.

 

אם אתם מכירים מצבי צבירה אחרים - תוסיפו בתגובות.

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י