בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ICI

מנקה את הפה

בלי פרובוקציות
לפני 16 שנים. 27 בספטמבר 2007 בשעה 15:22

טוב, ידעתי שזה שם, אני לא עובדת על עצמי.
ואתה יודע, גם אני, לא באמת ממש ונילית, ואתה יודע שאני מחפשת משמעת, שאני נדלקת מסמכות, אתה גם יודע בדיוק עד כמה אין לי גבולות, שאני בועטת ונובחת על כל מה שמאיים להגביל אותי, גם עלייך, אם יהיה בזה צורך.

אתה יודע שאני אוהבת את זה על ארבע, אתה לא יודע שאתה יכול לנשוך עמוק יותר אבל אולי אגיד לך בקרוב...

ואני? מה אני יודעת?

שהבנתי מה אתה עושה, שאתה הולך למקומות שעושים לך דברים שאני בחיים לא אוכל לעשות, שאתה לא מסתיר את זה ממני אבל גם לא לגמרי מגלה,
שאני לא לגמרי רוצה לדעת, אבל אני רוצה לראות איך היא נראית, זאת שעשתה לך את זה,
זה מכעיס אותי. בא לי להכנס בה.

פתאום אני האחרת.

אני לא מבינה, אני מחוץ לזה, אני לא הייתי עומדת בזה (מה עוד אמרת?)
בעצם אתה אומר שאני חלשה.

אז עברתי כל גבול, שתראה, גם אני יכולה להיות משולחת כל רסן, וביררתי עלייך, קראתי את הבלוג שלך, נרשמתי לכאן בעצמי, מצאתי את התמונה שלה, בסוף אני גם אמצא אותך ולא תדע, לא תדע שזו אני.

אני מגעילה את עצמי, אבל גם לא אכפת לי, לחדור לך ככה לפרטיות, לחטט איפה שאני לא שייכת,
מה אתה חושב לעצמך??? אין מקום שלא תהיה לי בו דריסת רגל, אין מקום שאני לא אגיע עד אליו להראות את עצמי לפנייך נשגבת, לשמור על השגעון שלך אליי, אתה תאהב אותי תמיד, אני לא אניח לך אחרת.

הכאב שאני יכולה לגרום לך עמוק יותר מהשוט שלה.
אבל מה על העונג? מה על העונג? אל תסכן אותנו ככה, תשאיר גם משהו פה, איפה שכואב לך הכי עמוק שלא אלך לך, איפה שהמיטה רגילה, איפה שאין אביזרים והשפלה,
רק אותי.
אותך.
אותנו.

אשתך.

עטלפית על{לאסי} - וווווואו
איזה פוסט חזק.
מעניין אותי אם זה אמיתי או לא, אבל אני אתייחס אליו כאמיתי.

כואב, מה שאת מתארת, כואב באמת. עם זאת טוב לדעת שהוא מצא את עצמו, טוב לדעת שאת לפחות יודעת מה הוא מחפש. את צריכה לספק לו את זה, פשוט כי הוא צריך את זה, אבל אף פעם לא על חשבונך. תסתכלי על זה כעל משהו חדש לחקור וללמוד, עולם להכנס לתוכו. אני בטוחה שאת יכולה להיות חלק.

האתר הזה יכול לספק לך הרבה מידע - נקודה טובה להתחיל בה. תקראי בלוגים, דברי עם אנשים בצ'ט, תגלי שיש פה קהילה מדהימה, הרבה יותר מאנשים עם "סטייה". אנשים טובים שרוצים חופש ולאהוב את העולם.

בהצלחה, אשתו. אל תוותרי אם את באמת רוצה אותו ורוצה שיהיה לו טוב.

עטלפית-על
לפני 16 שנים
ICI - איך אני יכולה???
קודם כל, הוא עושה הפרדה חדה וברורה ביני לבין הבדס"מ, הוא אמר לי, כשראיתי עליו סימנים וכעסתי, "אני אף פעם לא אעשה את זה איתך" וזה נכון- אני לא אוהבת כאב ואין סיכוי שאני אוכל לתת לו לשפוך עליי שעווה. ומהצד השני, עכשיו כשהבנתי שהוא בכלל נשלט, זה עוד יותר גרוע- איך אני יכולה לעשות לו את הדברים האלו?.... אני לא בטוחה שיש בי צד כזה אפילו אם זה בשבילו וזה בדיוק מה שמפחיד, שלא אוכל לספק אותו...
לפני 16 שנים
Venus in Furs - כן, אולי זה פתח דווקא לתהליך חיובי שיעבור עליכם?
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י