שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האמת שבפנים...

לפני 16 שנים. 27 באוקטובר 2007 בשעה 19:48

הגעתי למקום מפגש, קבענו בדיוק ב 10:00 בבוקר ידעתי שהוא ממתין לי ביציאה אחת ואני החלטתי לצאת בדרך אחרת , עוד דרך סוררת ומתגרה .
מיד ראיתי אותו גבוה חטוב בעל נוכחות מרשימה , המשכתי ללכת מרגישה אותו עוקב אחרי לא מביטה לאחור אבל יודעת ומרגישה שהוא שם מביט בי בוחן אותי, רואה את החצאית היפה שבמיוחד לכבודו שמתי וכמובן ללא תחתונים והגופייה הצמודה השחורה שלא משאירה הרבה מקום לדמיון עד כמה החזה הגדול שלי לבן ובהיר .
עצרתי ליד המעקה והדלקתי סיגריה זהו עכשיו הוא ממש קרוב אליי רואה אותו ונותנת לו חצי חיוך עוקצני זדוני ומתגרה.
והוא מביט בי במבט ישיר בעיניים שלי עיניים כחולות עם איפור עדין ורואה כמה שאני נמסה ממנו .כזה שומר מגן מרגש מלא בביטחון הוא מרים את ידו ומלטף לי את הלחי .." את רגועה זונה קטנה שלי " ככה הוא אמר ואני מתענגת על המגע שלו והחום ידו.
הוא לקח את התיק שלי תיק ממש קטן לקחתי , והלכנו לכיוון הרכב בדרך ראיתי לימוזינה לבנה " לא היית צריך להגזים ולהביא לי לימוזינה "חייכתי ... הלכנו בשקט מוחלט לרכב שלו , נכנסנו לרכב ועוד לפני הכול הרגשתי סטירה כואבת על הלחי מבלי לקבל אישור לכלום מיד קירבתי את השפתיים שלי לשלו ונישקתי אותו להרגיש את הטעם שלו והחום שלו, ומביטה ושואלת " מאסטר אני יכולה להוריד את העגיל "
כן זונה שלי הוא ענה לי ועוד סטירה שוב נשיקה סוערת ממש כמו בסרטים מלאת תשוקה ונוטפת הערצה אליו.
שימי חגורה הוא דורש ואני עונה " לא רוצה " עוד סטירה ואני מחייכת מתענגת על כל תגובה שלו.
שמתי חגורה ונסענו השעה 10 בבוקר נסענו לכיוון הטיילת לאכול ארוחת בוקר נכנסנו לחניון ואני נוגעת בזין שלו דרך המכנס, זין קשה יפה ומדהים רק שלי. השומר של החניון חייך אולי בגלל שאמרתי בקול מול השומר איזה זין מדהים יש לך, עלינו למגדל וישבנו על המרפסת חצי שמש וחצי צל המלצרית נגשה והגישה לנו את התפריט , הזמנו ונהנו מהנוף הים ומהמבטים שלנו, ולנשיקות המתוקות , ישבנו צמוד וקרוב לא אחד מול השני ממש קרוב עד נגיעה ואני נוגעת למאסטר במכנס מרגישה את הזקפה המדהימה שלו, התחלנו לאכול אין מוזיקה רק אותו אני שומעת, מתגרה בו במבט או עוקצת על הלשון במילה קטנה יודעת ובטוחה שהוא לא יעשה דבר במקום ציבורי . תפתחי רגליים הוא מצווה ואני מיד עושה מה שהוא דורש נוגע בי מתחת לחצאית "רטובה הזונה שלי אה.." עוד לא הספקתי לענות והוא דחף לי אצבע לחור השני הרגשתי שאני הולכת לאיבוד תחושת צמרמורת וריחוף וחוסר שליטה הכול ביחד, המלצר הגיע שאל "הכול בסדר אדוני" ואני מתפרצת ועונה למלצר הוא האדון שלי ויש לו זין מדהים , המלצר הסמיק והלך עם חיוך מלא במבוכה.
המאסטר הזמין חשבון וקמנו לא אכלנו אפילו טיפה מעניין למה ?
בדרך לחניון שוב התגרתי באדון והוא מבלי לחשוב הלביש לי מכה על הישבן ואני חייכתי .
נכנסנו לרכב ונסענו לכיוון הבית שלו אוף רוצה כבר להגיע כמה זמן מאסטר , אני מקטרת ...
תמתיני זונה קטנה שלי יש לנו עצירה לקנות כמה דברים לבית חלב, פירות ואוכל מוכן .
ואני ברכב מרטיבה בטרוף בכל עצירה מתחננת להגיע כבר להתקלח ולהיות ערומה מול המאסטר שלי ככה ללא לבוש מעיק או חצאית ללא תחתון שלא נוח לי ואני נוטפת מרטיבה את המושב של המכונית שלו
הגענו לבית שלו אחרי שעתיים של סיוט ברכב, ועצירה בכמה מקומות .
קנינו כל מה שהיינו צריכים ועלינו לכיוון הבית שלו.
נכנסנו לבית... על 4 זונה קטנה שלי הוא מצווה ואני כמובן יורדת מעיף לי סטירה ואני מחייכת ועוד אחת.
לכי להתקלח זונה שלי אני מורידה את הבגדים ונכנסת למקלחת הוא מגיע אחרי מקלח אותי נוגע בי ואני מתמסרת נותנת לו לעשות בי כרצונו.
אחרי המקלחת הלכנו לישון או לנוח זה לא יצא לפועל מיד דרש ממני למצוץ לו את הזין ואני כמו ילדה טובה שקיבלה סוכריית מקל הראשונה שלה נהנת ומלקקת כמה שיותר את השלמות הזאת .
תתהפכי הוא דורש התהפכתי והרגשתי את הלשון שלו טועם אותי בודק אותי מלקק ומטריף אותי .
המאסטר שלי מכיר כמה הכלבה שלו אנאלית ודחף לי אצבע לישבן שעבר ניקיון יסודי כמובן, לא עברה דקה ואני גמרתי בצעקות שהאצבע שלו בישבן שלי והלשון שלו שואבת את הדגדגן הבולט והורוד שלי .
הוא מחייך ואני מאושרת נושק לי ואומר עכשיו תסתובבי ואני כמובן מבצעת, אין חור שהוא לא בדק חקר הרגיש ריגש והכאיב .
וכמו שהזונה שלו נהנת לקבל בתחת האדון שלה עוד יותר נהנה לתת לה חזק שם ואני שוב צועקת בטרוף חושים מדהים והמאסטר שלי גומר לי בתחת , עצובה שלא טעמתי אותו והכל התבזבז אבל מסופקת מאוד.
כנסי למקלחת זונה קטנה שלי שכבי באמבטיה והוא מכוון את הזין שלו מולי טיפה ועוד טיפה הוא משתין עליי וזה חם נעים ושלו וזה עליי אז גם אני שלו כל כך נהנת חושבת לעצמי שלא יגמר לעולם. אבל אחרי מקלחת קלה וסיגריה ארוכה חזרנו למיטה והפעם באמת בשביל לישון.
החדר קפוא מהמזגן והוא מחבק אותי מנשק ואוהב ואני מאושרת וטוב לי בלב .

התעוררתי והוא לא היה שם קמתי לבד אין אף אחד בבית איפה הוא שואלת את עצמי הולכת לסלון ואין מאסטר . הדלת נפתחת ומאסטר עומד בכניסה עם שקית בידו הוא ירד להביא את הקולר שהוא הזמין לי.
אני רגועה מחייכת ויודעת שהערב יהיה סשן ובסיומו קילור למאסטר שלי .
אכלנו ארוחת ערב את מה שקנינו דיברנו ולא הפסקנו להתנשק יש למאסטר עגיל בלשון וזה מטריף אותי והטעם שלו אוי הדבר הכי טעים בעולם יותר מ אוררו ( סוג של שוקולד ) .
הוא מורה לי תמצצי זונה שלי ואני מתמסרת אליו ולזין המדהים שלו מלקקת אותו בהנאה ומאסטר גומר לי בפה מרגישה את הזרם חזק ממלא לי את הפה ואני טועמת אותו בולעת את כולו מנקה ולא משאירה טיפה, והוא טעים לי הכי הכי בעולם ...

מאסטר נכנס לחדר שינה ואני נשארתי בסלון , שלא תעיזי להיכנס הוא צועק וסוגר מאחוריו את הדלת
ואני ממתינה בשקט ככלבה טובה, הוא חזר והוביל אותי לחדר שינה. נכנסתי והחדר מלא אותי בריחות של נרות .
תשכבי הוא דרש ממני על הבטן שכבתי ערומה ומתרגשת, הוא קשר לי את הרגליים והידיים ביחד כמו צפרדע לא מסוגלת לזוז כל החורים שלו פתוחים מוכנים למענו . הוא שם לי כיסוי עיניים ולחש לי מי הזונה הקטנה שלי ואני עניתי לו מיד אני הזונה הקטנה שלך מאסטר .
הרגשתי משהו נכנס לי לתחת ולא היה לי מושג מה זה שמעתי רעש של שרשרת שמהר הגיעה לשפתיים של הכוס שלי זה המצבטים את זה אני מכירה. כואבת שוכבת שם מנסה לזהות כל צליל , מגע תחושה של מה זה . הרגשתי חום של טיפות של שעווה אבל זה היה הרגשה כמו נר שלם ולא כמו טיפות עדינות
ואז זה התחיל כואבת קשורה חסרת אונים והמאסטר שואל של מי את זונה ,אני עונה שלך מאסטר רק שלך , ומה כתוב בכרטיס שלך כלבה , ואני עונה בביטחון הכלבה המיוחמת הזונה והשפחה של האפל
תשובה לא נכונה זונה 10 הצלפות אני שומעת את השוט עף באוויר ונוחת על התחת שלי .
אי אני צועקת והוא לוחש אמרת אי אין כאן אי על אי זה הוספה של עוד 10 נושכת את השפה כל הצלפה לא צועקת אי יותר מפחדת וכואבת הוא רציני ללא משחקים . והמאסטר לא מוותר , מה כתוב לזונה שלי בכרטיס? אני עונה " הזונה הכלבה המיוחמת והשפחה של האפל " לא זונה חסר משהו ... עוד 10 ועוד אי וזה לא נגמר אני כואבת ולא מבינה מה חסר בטוחה שאני צודקת ושוב מה כתוב לך זונה בכרטיס .. הכלבה המיוחמת והזונה והשפחה של האפל ???
לא זונה חסר משהו ושוב הוא מרים את השוט ואני צועקת מייללת ולא מבינה מה לעזאזל חסר איפה טעיתי ???
ככה במשך שעה שלמה כל טעות 10 הצלפות חזקות שקורעות לי את הבשר הרך והעדין הלבן שלי ועוד מכות עם היד שהיא יד ענקית מדהימה וכואבת ואין לי מושג מה חסר והשוט והיד לא בהפסקה...
חושבת על המילת ביטחון שסיכמו ורוצה לדעת מה חסר ולהיות חזקה למענו בשבילו וכל כך כועסת על עצמי שאני לא יודעת מה חסר מה לא נכון במשפט הזה...
אחרי שעה שהוא לא מוותר לי הוא ניגש לאוזן שלי ואומר לי בלחש ... הגאה ...הילדה הזונה וכלבתו המיוחמת ושפחתו הגאה של האפל שלא תעיזי לשכוח את זה לעולם זונה קטנה שלי .
מה את מה כתוב לך זונה ואני חוזרת כמו תוכי הילדה הזונה וכלבתו המיוחמת ושפחתו הגאה של האפל וכל כך כועסת על עצמי שדבר כזה לא זכרתי... אני גאה מאסטר ודמעה אחת זלגה בכל עין דמעה אחת בכל צד. מאסטר נגע בלחי שלי באצבע בדמעה שלי, וניגב זה היה הרגע שכל הדמעות ירדו בבת אחת כמו מבול , הוא שיחרר אותי מהקשירה חיבק אותי חזק ולא עזב ..
ואני כולי מנסה להיכנס בתוכו ממלמלת סליחה מאסטר שלא זכרתי אני גאה הכי גאה שבעולם לעולם לא אשכח את זה .סליחה מאסטר .

קומי זונה שלי על 4 ואני כזונה גאה שלו מצייתת לו הוא בא והניח על הצוואר שלי קולר מדהים מעור בצבע אדום ושחור קשר ואמר לי את מקולרת ומשוייכת לי זונה קטנה שלי .
ושוב נכנסנו לאמבטיה והמאסטר סימן אותי עם השתן שלו ואני נהניתי והתמסרתי

למחרת לא היה סשן אבל המאסטר שלי בעל אותי בתחת עד דמעות ונהניתי וגמרתי ללא מנוחה ...

מאסטר לעולם לא אשכח את זה - אני הזונה הקטנה והגאה שלך ...

Cafe​(שולט) - מדהים !!!!
תמשיכו ככה
לפני 16 שנים
NelieL - מזל טוב!!!!
תיאור מחרמן!!!! בטירוף!!!

3>
לפני 16 שנים
DRAKULLA​(שולט){בתו של דרק} - .........................

:-)
לפני 16 שנים
הצעה מגונה​(מתחלף) - אם נתחיל מהסוף....כשאת אומרת שאת הזונה הקטנה והגאה...

לא כל אדון יודע "לקחת" את השיפחה שלו לקצה העולם עד כדי שהיא תבין להגיד לו את המילים האלו.

מה שיפה בכאב זה שהוא נשאר ימים א"כ ונותן לך להבין באמת מה את ,מי את ומה את רוצה..אני קורא לזה "חרמנות מצטברת"...שנשארת אחרי הסשן ורוצה עוד ועוד כאילו זה לא מספיק .

למאסטר שלך אני אגיד רק דבר אחד...מצאת מה שכל אדון מחפש תהיה חכם לשמור עליה.

מלך החלומות
לפני 16 שנים
תמימה​(נשלטת) -
תודה לכולם על התגובות ... (:

ומאסטר מיליון מילים לא יצליחו לתאר את ההרגשה שאתה נותן לי ... }{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י