שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האמת שבפנים...

לפני 12 שנים. 16 בנובמבר 2011 בשעה 21:52

אני לא כלבה אני לא אחליף את הניק לכלבת אגו !! חשבה בשקט, למרות שההסבר שלו היה מדויק והגיוני משהו בפנים לא נתן לה להתמסר משהו עדין בער בה והיא חיפשה דרכים לצאת ולברוח..
המוח שלו מדהים אותה המנטליות שלו גורמת לה להיות שקטה ועדינה אבל עד לרגע ההוא שהיא התפוצצה.
אוףףף למה זה כל כך קשה חשבה בליבה למה אין שלמות למה חייבים לוותר על כל כך הרבה משני הצדדים.. למה זה לא זורם ??
למה היא לא יכולה להדליק סיגריה מולו כי זה בא לו לא בטוב.. היא כבר הגיעה לשלב שהיא כן רוצה להפסיק לעשן אבל לאט בדרך שלה ולא בפקודה. עוד 10 דק' הוא אמר לה.. ואז אשחרר אותך למקלחת.. היא ספרה את הדק' התעצבנה על הסיגריה שנשרפת לה מהר במאפרה והרגישה שהיא עומדת להעלם לו..
וכך נגמר עוד סיפור של התחלה ללא המשך...
הסוף..

http://www.youtube.com/watch?v=CJ2xaQKdE_Y

דומיננט בכנועה​(שולט) - הוא קרא תיגר על הדבר הכי עקרוני אצלה.. החופש שלה!! היא לא היתה מוכנה עדיין לשחרר ואולי לא מוכנה בכלל. זו היתה בחינה עד כמה היא מאתגרת עד כמה היא כמהה לשליטה אבל לא אחת שתמסור אותה ללא קרב... ואולי מילה אחת מילה עקרונית אחת היא שעוררה את שד המרדנות מרבצו וגרמה לה לברוח. כ... כלבה... זו המילה שאיתה לא יכלה להשלים שכן זו המילה שקילפה אותה ממנגנון ההגנה האחרון והותירה אותה חשופה לעיניו. ולשם עדיין לא הייתה מוכנה להגיע.
לפני 12 שנים
תמימה​(נשלטת) - אמממ לא בטוחה שהמילה כלבה הדליקה אותה כי היה לי בעבר ניק של כלבונת מיוחמת.. אולי זה בכלל האגו או הפחד שלה לאבד שליטה מול מישהו חזק באמת.. ((:
שיהיה יום נפלא span_dan ((:
וברוך הבא לבלוגי .
לפני 12 שנים
דומיננט בכנועה​(שולט) - לא המילה עצמה כי אם הסמל שלה. לשנות ניק??היה זה בדיוק הקש ששבר את גב הגמל. הטריז האחרון שנתקע בחומת העצמאות שלה ולזה לא הייתה מוכנה.
לפני 12 שנים
תמימה​(נשלטת) - יאאאא איזה מקסים אתה, אמן והוא היה סבלני כמוך..
אבל אני לא מכירה הרבה נשלטות/שפחות/כנועות שמתקפלות תוך 24 שעות.. תמיד טענתי שחייבים להכיר לפני ששולטים.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י