ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ענוה

"לא גבה לבי, ולא רמו עיני, ולא הילכתי בגדולות ובנפלאות ממני"
לפני שנתיים. 27 באוקטובר 2021 בשעה 12:36

מיקרוביום הוא סך המטען הגנטי של מיקרובים השוכנים בגופנו, בעיקר במעי. ככל שהנושא נחקר, כך גדל המשקל שנותנים חוקרים להשפעה של המקרוביום על גופנו ועל מצבנו הנפשי. הדרכים המקובלות להתערב במיקרוביום הם אנטיביוטיקה, והשתלת צואה (שכבר נעשית באופן נסיוני לפתרון בעיות מעי ונפש). מחקר שנעשה באוניברסיטת תל אביב (על זבובים) מצא שיש למיקרוביום השפעה על המיניות 1 . לפיכך סביר להניח שהשתלת צואה של נשים מיניות תוכל לרפא נשים קרירות, ולהציל משפחות רבות. 

מובן שברגע שהטיפול יהיה זמין בסל הבריאות, חברות התרופות יסתערו על הכלוב בארנקים שלופים כדי למצוא תורמות מובחרות. דרישות התפקיד: מיניות רבה עד מוגזמת, ויכולת עשית צרכים. כאן המקום שבו אנחנו - ותיקי הכלוב יכולים לסייע לשליחים הנלהבים של חברות התרופות.

במבט שטחי נראה כאילו יש כאן אוצר בלום של תורמות פוטנציאליות, נשים רבות מספרות בבלוגן כמה הן מיוחמות, ומקוננות על כך שאין להן זיון והן נאלצות להסתפק באוננות אובססיבית. אבל אלו שיש להם ותק של עשר דקות בכלוב כבר יודעים שהנשים הללו אינן צמאות למין אלא לצומי, הן דוחות בבוז או מתעלמות ממאות או אלפי הצעות, שחלקן אפילו קוסמות למדי מגברים רווקים, יפי תואר, עדינים, נחמדים, רגישים ושוחרי זוגיות, וממשיכות להתיפח בקולי קולות על המיניות הבלתי מסופקת שלהן.

זהו המקום בו אנו, ותיקי הכלוב, יכולים לסייע בפיתוח התרופה למחלה הקשה הפוגעת במשפחות רבות, וגם לזכות בנתח מתקציבי הענק של חברות התרופות. באפשרותנו להמליץ מנסיון אישי על נשים שהן אכן מיניות במיוחד. המלצות נא לרשום בתגובות או בפניה אישית אלי. אני מתחייב להעביר את השמות לנציגי חברות התרופות אם וכאשר יפנו אלי.

 

________________

1. https://www.pnas.org/content/107/46/20051

neter​(נשלטת) - אם זה היה עובד זה כבר היה בשוק למטרות מסחריות וזה לא קרה!
לפני שנתיים
Cafe​(שולט) - בנתיים זה נבדק רק על זבובות. השתלת צואה היא פרקטיקה מסוכנת למדי, וקשה לרשום עליה פטנט, לכן הוא פחות נחקרת קלינית.
יקח זמן מה עד שיתחילו לעשות דברים כאלו באופן המוני.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י