סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצית

המהדורה האינטרנטית של חיי עם הפיצפוצית החדשה.
כן, זהו בלוג ונילי לחלוטין! (טוב, אולי מדי פעם יתפלק איזה פיצפוצון אבל זה בטוח לא דבר שבשגרה המשפחתית הרגועה שלנו)
לפני 13 שנים. 20 ביוני 2010 בשעה 20:53

נכון ששחור זה הדרס-קוד התקני במחוזותינו, והרקע של אתר מקסים זה, וזה צבע מחמיא ומתאים לכל דבר, אבל יש שחור אחד שמציק לי בקרום המודעות החברתית שלי בימים אלו בטירוף - השחור החרדי!

אלו האנשים שלומדים על חשבון משלם המיסים (ז"א - אנחנו), מקבלים אבטחת הכנסה מביטוח לאומי בזמן לימודיהם, אינם משרתים בצבא, אבל לא בא להם לציית לחוקי המדינה שמממנת את קיומם הנוח בתוכה.
ידעתם שהם אינם משלמים ארנונה?
אם חד הורית בארץ זכאית בחלק מהיישובים להנחה בגובה 5% עד 20% בארנונה, נכי צה"ל זכאים להטבות והנחות בהתאם לאחוזי נכותם, אבל אותם פרזיטים שרובם אינם עובדים (מעל 60% מהם) ואינם משלמים מיסים ולומדים על חשבון הברון (אנחנו, למקרה ששכחתם), מקבלים פטור מלא!!!!

למה מי מת?

אההה, הם גם משנוררים מאיתנו כסף כשמישהו מת, נולד, מתחתן, מתגרש כי לא מספיק להם המשכורת שהם מקבלים מהמדינה (שאנחנו מממנים אותה בכספי המיסים שלנו, זוכרים?) אז הם גם מבקשים מאות שקלים על כל שירות דת שאנחנו מקבלים מהם.
לא רוצים לקבל מהם את השירות הזה? נראה אותנו מתחתנים וזכאים לכל ההטבות אם לא עברנו ברבנות, וגם אם הצלחנו בחתונה - אם וכאשר נתגרש נהיה חייבים לעבור שם כדי לקבל את הגט המיוחל. הם מחליטים מי יהודי מספיק ומי לא, ומי יחותן בלי בעיות ואת מי יעבירו שבעה מדורי גיהנום - על חשבוננו!

הם המקבלים מימון מלא של לימודיהם בעוד רוב הסטודנטים נאלצים ללמוד ולעבוד בשלל עבודות בסכומים מגוחכים ומשמרות מטורפות כדי להתקיים בקושי בתקופת הלימודים. הם יכולים ללמוד ולעבוד ולשלם מיסים, בעוד השכן בעל השטריימל יושב לו בכיף ומשנן דברי תורה מבלי לצאת לעבודה כמנהל משמרת בבורגר השכונתי בשכר מינימום בין שיעור לשיעור.

אם חד-הורית שרוצה לצאת ללימודים גבוהים ולשפר את רמת חייה תאלץ לוותר על אבטחת ההכנסה, כי הרי היא בעלת אמצעים אם היא יכולה לממן אוניברסיטה. גם ככה נאלצה לוותר על דירה משלה ועל רכב כדי לקבל את אותה עזרה זעומה מביטוח לאומי (שאותו היא מממנת מאז סיימה את שרותה הצבאי וממשכורותיה הנמוכות ממילא בד"כ עוד נלקח נתח לתשלום המיסים).

לשרת בצבא? חלילה!
לתרום לקהילה כולה (ולא רק לגמ"ח השכונתי)? חס ושלום!
הרבה יותר קל לשבת ללמוד במוסדות חינוך אותם אנחנו מממנים, ולקבל אבטחת הכנסה שגם אותה אנחנו מממנים, ואם הם כבר עובדים אז זה בד"כ בשחור כמו תלבושתם כי למה לשלם מיסים? הרי זה הולך למדינה שהם לא רואים את עצמם שייכים אליה, והם לא מצייתים לחוקיה אם הם לא מתאימים לפסק ההלכה של הרב התורן.

אז מה עושים?
מפסיקים לבלוע את הצפרדעים.
את המזוכיזם שלנו נשמור לגבולות ה"שפוי, בטוח ובהסכמה" ונתחיל לומר את מילות הביטחון שלנו!

http://www.facebook.com/?sk=2361831622#!/group.php?gid=132943690066243

כולם מוזמנים. זו לא פוליטיקה, זו הישרדות!
זו רק ההתחלה כדי שבסופו של דבר נוכל להיות עם חופשי בארצנו.

astaro - את זה ראית?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3904869,00.html

אני לא יודע מי מפחיד אותי יותר, הקיצניים המוסלמים או אלו "משלנו"
לפני 13 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - ראיתי וכבר שמעתי את התגובות ואת נסיונות התחמנות לעקוף את ההחלטה הזו ע"י השרים החרדים שבממשלה.
ושלא לדבר על כל מה שקורה בפרשיית הבנות מעמנואל...
לפני 13 שנים
שולץ s - המדינה עושה טעות בהתייחסות שלה לתופעה הזו.
אבל ממתי טובת המדינה עומדת לנגד עיניהם של מנהיגיה ולא טובתם הפוליטית אישית בדמות קואליציות ושמור לי ואשמור לך.
עצוב.
אבל אסור לוותר להם.
לפני 13 שנים
ים_yam​(לא בעסק) - בגלל זה הגיע הזמן להיות בעלי תודעה חברתית מפותחת ולא תודעה פוליטית, ולהפעיל לחץ לא מתון בכלל על הפוליטיקאים כדי שיתחילו לראות מנגד עיניהם את טובת הכלל.
לכן גם תהיה הפגנת ענק במוצ"ש, הפגנה לה לא אוכל להגיע כי בגלל כפייה דתית אין לי רכבות בשבת עד 21:00...
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י