שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 17 שנים. יום חמישי, 9 באפריל 2009 בשעה 4:16

"מעולם לא התרחשה התפתחות במקום של הכחשה.
אם ברצונך להתפתח, זה לא יקרה מפני שמנעת מעצמך את הדברים שאתה יודע שגורמים "להרגיש טוב",
אלא מפני שהרשית לעצמך להינות מאותם דברים מענגים ומצאת דברים גדולים עוד יותר.
איך תוכל לדעת שמשהו "גדול יותר", אם מעולם לא טעמת מהדבר הפחות?"

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י