סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 11 שנים. יום שני, 27 באפריל 2015 בשעה 13:10

מה דעתכם,  האם מי שאוהב מאוד וחי בדסמ יכול להיות מאושר בקשר ונילי? 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י