שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 11 שנים. יום שישי, 27 בנובמבר 2015 בשעה 16:01

לא מחפשת סשנים ח''פ, סיפוק רגעי! 

אמשיך להיצמד לדרישות שלי וכמה שזמן ידרש - שיהיה.

לא מוכנה להתפשר ו/או לוותר על מה שעקרוני לי כ'בסיס'.

'אין דרך אחת, יש פשוט 'עוד דרך'.

שבת שלום

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י