סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 10 שנים. יום ראשון, 10 באפריל 2016 בשעה 13:42

 

כשבן אדם מבקש משהו מאלוהים, אלוהים מראה לו את הכיוון אבל בני אדם עקשניים לבחור מה שנראה לעין כאשר בפועל אלוהים תמיד נותן לנו מה שאנחנו בוחרים לעצמינו. צריך סבלנות ויכולת לראות...
לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י