סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 10 שנים. יום ראשון, 3 ביולי 2016 בשעה 13:43

 

אני בטוחה שאנשים בעלי עומק אוטנתי יצליחו להרגיש...

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י