סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 10 שנים. יום שלישי, 13 בספטמבר 2016 בשעה 2:28

אם לפשט את ה'מורכב', החיים יהיו יפים יותר. השאלה היא איך? באיזה מחיר?

גם בבדסמ.

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י