סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 10 שנים. יום שישי, 23 בספטמבר 2016 בשעה 9:10

שאנחנו מוכנים 'לשלם' כדי להשיג מה שלב או גוף שלנו דורשים? 

אם משיגים אותו,  נשאלת השאלה - האם היה שווה המאמץ והמחיר ששולם עבורו?  הרי מה שנועד לנו יהיה שלנו בכל מקרה...  אז למה לשלם מחיר לעתים כה כבד? 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י