סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 7 שנים. יום רביעי, 24 באפריל 2019 בשעה 16:36

פעם חשבתי שכאשר הרגשתי תשוקה למישהו  - שזאת 'אהבה'.

 

יש מישהו שבכל פעם שכאשר ראיתי אותו - הרגשתי תשוקה מטורפת. 

אבל זאת לא התאהבות כפי שהוא חשב...

או

הכרתי מישהו והרגשתי תשוקה מטורפת אבל זאת לא התאהבות כפי שאני חשבתי...

 

גבול דק ביניהם אבל היום אני יודעת להרגיש ולזהות את ההבדל כל כך חשוב ועמוק. 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י