סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הבט מעבר לנראה...

עולם שלי - הוא הכי אמיתי מכל העולמות - כי הוא שלי, הוא אותנטי, הוא קיים בתוכי - הוא המיוחד והמושלם מכל העולמות...
לפני 7 שנים. יום שבת, 8 ביוני 2019 בשעה 11:34

יש לי תקופה לא קלה ואני ממש לא יודעת האם נכון לי להנות בלי הגדרות או להצמד ל'אני הפנימי' ולהמשיך בדרכי... שעד עכשיו לא הביאה לי אושר אבל בלי הדרך הזאת לא הייתי מי שאני היום. 

זה נהיה מסובך מידיי בשבילי... 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י