לפני 7 שנים. יום שבת, 8 ביוני 2019 בשעה 11:34
יש לי תקופה לא קלה ואני ממש לא יודעת האם נכון לי להנות בלי הגדרות או להצמד ל'אני הפנימי' ולהמשיך בדרכי... שעד עכשיו לא הביאה לי אושר אבל בלי הדרך הזאת לא הייתי מי שאני היום.
זה נהיה מסובך מידיי בשבילי...

