הכל התחיל שעוד הייתה נציגה תמימה ונחמדה בחברת סלולר מסוימת,
בתור נציג יוצא לך להתקל בכל מני אנשים מרירים, פלצנים, טיפשים, כאלו שחושבים שמגיע להם הכל ואפילו כמה אנשים נחמדים.
אז לאותה בחורה/ אישה/ רווקה גלמודה ומשוגעת הייתה בעיה תפעולית כלשהי וזה מה שהצדיק בעיניה את הסיבה לעוף עלי.
אבל לזה מתרגלים עוד ביום הראשון בתור נציג שירות, אז נתתי לה לעוף עליי וכדי לא להרגיז אותה יותר, הסברתי לה בעדינות וסימפטיות איך לתקן את הבעיה בלי אפילו לגשת לנק' שירות.
לאחר ההסבר, שאלתי אם הבינה...(בדר"כ התשובה לשאלה הזו היא "לא" )
באופן מפתיע היא ענתה לי כן
אז אמרתי לה "יופי"
היא: "יופי?! נראה לך שאת מחלקת לי ציונים? מי את בכלל?חצופה! אני רוצה להתלונן עליך"
בדיעבד, זה מצחיק...
באותה רגע, זו בהחלט שיחה שיכולה להרוס לך את כל היום.
לא שיש פואנטה לסיפור,
סתם, חשוב להיות אנשים נחמדים לנציגי שירות..כי זה העבודה שלהם, אל תעשו אותה יותר קשה^_^
ובסופו של דבר, לא הם אשמים.
ולא, לא צריך להרים את הטון כדי לקבל מנהל
לפני 14 שנים. 27 במאי 2010 בשעה 12:43